|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat is het? Ik ken het wel van naam.. |
|
Ik vind het niet kunnen. |
|
Lewenborg heerscht meer! Edit door het echte Schaep: Maar Paddepoel het meest. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 01-02-2006 21:35] |
|
nooit van gehoord signature |
|
de scene |
|
Ah.... een grap band inderdaad. Een CD van ze heet "Misanthropic isolation / in the Heart of the Rainforest". Tracklist: 1. Nocturnal, Transparent Rainbow 2. Misanthropic Isolation [MP3] 3. The Long Dark Path 4. To the Gate of Beliar 5. As the Night Emits it's Shadow 6. Where Cold and Darkness Meet 7. House Covered in Thorns 8. The Dawn of Winter 9. Into the Gloomy Moon's Silhouette 10. Forest of Fear 11. In the Heart of the Rainforest 12. As Twilight Falls 13. The Dawn of Winter 14. Out of the Fog She Appeared Dressed in Black Nocturnal, Transparent Rainbow! HA HA HA!!! LEUK!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door M. op 01-02-2006 23:05] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik ken het gelukkig niet. |
|
quote: ja Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Striborg is het neusje van de zalm in de scene, yo. Je weet toch. |
|
woord Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
|
|
quote: hahahaaah wat een doorzichtige gragp111!! Suck my piss |
|
quote: Het zijn niet eens vikingen maar Indianen die uit een Sting videoclip zijn ontsnapt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
dIT ZEGT MEER OVER dISPLEASED, dit label is gewoonweg niet meer serieus te nemen in de black metal, en black metal wordt al te weinig serieus genomen door het gepeupel. True metal people wanna rock not pose. |
|
quote: woord |
|
Waar de fuck gaat dit over? Niks mis met Striborg, eigenzinnig bandje. Grap? Het geluid is absurd kut, maar die kerel weet zeker wel hoe hij de liefhebber moet voorzien in verdomd kille Black. Dit is echt niet zo'n clown die even Darkthrone onmeunig slecht komt kopiëren in de hoop wat scenepunten te scoren en wat lelijke wijven te neuken. Dit spul is vrij uniek. Displeased is nou niet wat je zegt het Black Metal label bij uitstek, maar alsof dat Sin Nanna tegen zal houden z'n eigen muziek te blijven schrijven. Of mis ik hier iets? [Dit bericht is gewijzigd door Meltdown op 02-02-2006 16:33] Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote: geen woord |
|
Link, Mp3, sample etc? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dat was mijn eerste indruk zeker. Ik raad iedereen ook aan een koptelefoon op te zetten, anders valt er niks uit op te maken. Maar geloof me, het went vanzelf wel. Fijne nuances moet je oppikken en dat kost tijd, dat hebben meer bands. En dan blijkt het leeuwendeel verassend goed in elkaar te steken. Of je blijft het kut vinden, hangt net van je voorkeur af. [Dit bericht is gewijzigd door Meltdown op 02-02-2006 17:21] Jullie zijn allemaal negers! |
|
En aan zo'n sample van dertig seconden heb je al helemaal geen reet. Jullie zijn allemaal negers! |
|
een grapband zou ik het zeker niet noemen. hij maakt eigenzinnige muziek en hij geeft niet om wat anderen van hem denken (dat is wel te zien aan de titels die hij gebruikt). De muziek zelf vergt wat tijd om volledig te kunnen waarderen. door de rauwe en aardig ontoegankelijke sound zullen een hoop mensen direct afhaken. zonde, omdat hier echt fantastische riffs inzitten en een gitzwarte koude sfeer. dit een grapband noemen is misplaatst naar mijn mening. [Dit bericht is gewijzigd door owl op 15-02-2006 10:47] |
|
ok. |
|
geef eens een paar goede argumenten in plaats van met loze berichten aan te komen zetten. |
|
Is Owl soms Meltdown? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |