|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: quote: En deel 3: http://www.youtube.com/watch?v=eHyMK0ADw_8 Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
die Striborger is echt té erg signature |
|
Meneer Xasthur anders ook. |
|
Ik vind Mr Xasthur wel interessant qua belevingswereld. Alleen die mensenangst die hij soms over wil laten komen als "geen nood hebben aan sociaal contact" is wat krom. zeker nu, met zijn nieuwe project Nocturnal Poisoning. Zit ik gewoon doodnormaal te chatten met hem op de FBpagina van dat NP ofwel heeft hij net zijn pillen in signature |
|
quote: Ik heb het rond 10:35 (laatste shot van Striborg iig, in die grot) serieus even af moeten zetten wegens acute plaatsvervangende schaamte. Sta je dan als mid-dertiger te clownen met je manteltje en je corpsepaint. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
+1 signature |
|
quote: Staat wel mooi in contrast met wat Xasthur aan het begin nog zegt hehe Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Sin Nanna heeft geen corpsepaint op in die grot. Maar wat een held, wat een held. Stopt de v in trve. |
|
Het debielste is eigenlijk nog wel dat hij degene is met een gezin en al, vieze nerd.. hij zal ook wel level 666 met een 1 of andere necro grim kut cape zijn in world of gaycraft [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 02-11-2012 4:22] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: En dat is erg omdat? Hij mag dan wel wat mafjes zij, maar lijkt me bij lange na niet zo onstabiel als die twee andere figuren. |
|
Who teh fuck cares anyway? Al deed een artiest mee aan een gay pride parade.... zolang de muziek ok is is de artiest afkraken om welke reden dan ook voor de mensen die niks beters te doen hebben. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Gave docu -- vet dat de makers het voor elkaar hebben gekregen om die gasten voor de camera te krijgen. Volgens mij kan je daar een aparte docu over maken. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: ja, muziek is prioriteit, maar ook daar komt hij veruit laatstes binnen signature |
|
quote: +1 IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Mooie docu Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Yeah, maar ik vraag me af of Sonic Titan een typo maakt [of niet]. Bij snel lezen las ik namelijk "downen" ipv "clownen". Kan allebei. Edit: hij is gewoon een beetje een poser. Een van de jewtube comments was ook "he's trying really hard" ofzo. Het valt in ieder geval op. Wrest en vooral die Xasthur gast zijn mensen die ik tegenkom op de wat grotere gesloten afdelingen. [Dit bericht is gewijzigd door G.I.R.L. op 03-11-2012 12:33] Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Jammer dat er blijkbaar nooit meer nieuw Lurker of Chalice materiaal komt Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Ja! Maar ik kan me iets herinneren van een paar jaar terug. Dat Leviathan stopgezet werdt, en voortaan alles onder Lurker of Chalice uit zou komen. Maargoed, Wrest is gewoon een persoon, dus ook hij kan terugkomen op eigen besluiten. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote:Hopen dan dat hij al het oude materiaal eens uitbrengt. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ik hoop dat Wrest weer spul uitbrengt. Lijkt me te gek! Nou ja, in ieder geval komt er Twilight materiaal aan en, beter nog, misschien spelen ze op Roadburn 2013. Dat lijkt me iets om nooit te vergeten. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Hoe is dat eigenlijk afgelopen met die aanklacht tegen 'm? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Deel 3 nog niet gezien maar inderdaad. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Leuke docu. Vond Wrest nog wel okay overkomen eigenlijk. Sir Nanna en vooral Xasthur kunnen wel wat psychische hulp gebruiken. Wel geinig om te zien wie er achter die bands schuilen, met z'n petje. |
|
Die Xasthur gast heeft nou net géén psychische hulp nodig. Gewoon lekker met rust laten die gast. Tenminste, als men soortgelijk werk van 'm verwacht zoals hij dat altijd gemaakt heeft. Wrest wel, want die mept dus schijnbaar wijven. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |