IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Metalcamp Festival Slovenie Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-08-2006 16:50 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Oeeeh charmante foto.. ik had ook nog zo'n rare bek trek foto van blonde rock god gemaakt met jullie toestel.. waar blijft die hehe.

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 02-08-2006 17:02 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Zo te zien is er een behoorlijke Nederlandse delegatie geweest. Volgend jaar wil ik ook zeker gaan, die gasten van Scaffold hadden me wel nog een uitnodiging gestuurd een tijdje terug, maar het zat er echt niet in dit jaar.
Volgend jaar moet ik erbij zijn, de combinatie van het prachtige Sloveense landschap, liters bier en knetterharde metal lijkt me een onvergetelijke belevenis.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-08-2006 17:02 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2006 17:02 schreef Heiden het volgende:
Zo te zien is er een behoorlijke Nederlandse delegatie geweest. Volgend jaar wil ik ook zeker gaan, die gasten van Scaffold hadden me wel nog een uitnodiging gestuurd een tijdje terug, maar het zat er echt niet in dit jaar.
Volgend jaar moet ik erbij zijn, de combinatie van het prachtige Sloveense landschap, liters bier en knetterharde metal lijkt me een onvergetelijke belevenis.

Moet je zeker doen, erg mooi maarre er waren niet zo heel veel nederlanders aanwezig hoor. Gok uiteindelijk een stuk of 20.

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 02-08-2006 17:06 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Da's inderdaad wat slapjes, volgend jaar moeten we dus met een flinke kudde Nederlanders richting de Balkan afzakken om onze lompheid tentoon te spreiden.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-08-2006 17:08 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Nou neuh.. dat hoeft van mij ook weer niet. Vond het wel lekker rustig zo.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 02-08-2006 17:10 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2006 17:06 schreef Heiden het volgende:
Da's inderdaad wat slapjes, volgend jaar moeten we dus met een flinke kudde Nederlanders richting de Balkan afzakken om onze lompheid tentoon te spreiden.

De foto's bekeken hebbende, lijkt me dit inderdaad een supergaaf festival in een hele mooie omgeving!
Ik ben ook voor een groooote Nederlandsche delegatie!

..."Hate can only create more hate"...

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-08-2006 17:12 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Nou ik ga eerst maar eens kijken welke bands er komen te staan, want voor de omgeving even 1200 km ofzo rijden doe ik niet zomaar.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 02-08-2006 17:13 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

De line-up dit jaar was toch ook leuk, of niet? (Niet zo heel goed naar gekeken)..

En dan een (mini-) vakantie in de buurt er aan vastplakken, hebben jullie toch ook gedaan? Dan hoef je niet die 1200 km alleen voor Metalcamp te rijden.

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 02-08-2006 17:16 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

@MMayo;
Ik ben ook aan het overdrijven, Slovenen zijn sowieso rustige en vriendelijke mensen. Ze zijn echt niet te vergelijken met hun vroegere landgenoten, vooral de Serven zijn een gevaarlijk volkje wat dat betreft.
Boeit verder ook niet, het gaat me om het bier en de metal temidden van pure ongerepte natuur, dat lijkt me gewoon een geniale belevenis.

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 02-08-2006 17:17]

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-08-2006 17:17 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2006 17:13 schreef Immortella het volgende:
De line-up dit jaar was toch ook leuk, of niet? (Niet zo heel goed naar gekeken)..

En dan een (mini-) vakantie in de buurt er aan vastplakken, hebben jullie toch ook gedaan? Dan hoef je niet die 1200 km alleen voor Metalcamp te rijden.

Als die hele bende vol gaat staan met nederlanders hoef ik er niet meer naar toe.. de omgeving dan. Kun je net zo goed naar Spanje. Daarbij eerst zien welke bands er spelen voor het volgende jaar, maar goed dat is uiteraard ieder voor zich. Durf te wedden dat meer dan de helft die hier komt roepen er naar toe te gaan, uiteindelijk toch afhaken. Duurt te lang nog enzovoorts. Maar goed het is wel een aanrader, maar hoorde ook al over een mooi festival in Bulgarije.. ergens aan zee wat mij ook wel goed in de oren klinkt.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-08-2006 17:17 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2006 17:16 schreef Heiden het volgende:
@MMayo;
Ik ben ook aan het overdrijven, Slovenen zijn sowieso rustige en vriendelijke mensen. Ze zijn echt niet te vergelijken met hun vroegere landgenoten, vooral de Serven zijn een gevaarlijk volkje wat dat betreft.
Boeit verder ook niet, het gaat me om het bier en de metal temidden van pure ongerepte natuur, dat lijkt me gewoon een geniale belevenis.

Pure ongerepte natuur hehe.. dat neon hoerige knipperhuis was anders weinig ongerept.

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 02-08-2006 17:24 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2006 17:17 schreef MMayo het volgende:
Pure ongerepte natuur hehe.. dat neon hoerige knipperhuis was anders weinig ongerept.

Woei, hoerige knipperhuizen heerschen!

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 02-08-2006 17:24 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Als die hele bende vol gaat staan met nederlanders hoef ik er niet meer naar toe.. de omgeving dan. Kun je net zo goed naar Spanje. Daarbij eerst zien welke bands er spelen voor het volgende jaar, maar goed dat is uiteraard ieder voor zich. Durf te wedden dat meer dan de helft die hier komt roepen er naar toe te gaan, uiteindelijk toch afhaken. Duurt te lang nog enzovoorts. Maar goed het is wel een aanrader, maar hoorde ook al over een mooi festival in Bulgarije.. ergens aan zee wat mij ook wel goed in de oren klinkt.

Nouja, idd. Een heeeele grote delegatie Nederlanders zal er toch nooit komen, daarvoor is het festival te ver weg en te (relatief) onbekend. Bedoelde het ook meer als gein, hoewel het me nog steeds idd een mooie omgeving en een superrelaxed festival lijkt.
(En de bands moeten uiteraard ook de moeite waard zijn...).

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-08-2006 17:31 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Het is zeker de moeite waard, de omgeving is mooi maar een stuk verderop nog mooier. Vond het zeer prettig niet overspoelt te worden door nederlanders waar je ook kwam. Het is het overwegen zeker wel waard, maar misschien ga ik ook wel naar een ander land met leuk festival.. nieuwsgierig nu naar hoe het in andere landen aan toe gaat.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-08-2006 17:34 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2006 17:24 schreef Heiden het volgende:
Woei, hoerige knipperhuizen heerschen!

Yeah.. heldere hemel, vele schitterende sterren, metal, Union bier, mooie vrouwen, hier en daar een bergje, gezellig groenkleurig riviertje en dan...

EEN HOERIG KNIPPERHUIS MET NEON VERLICHTING..

Ahja de omgeving, prachtig.

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 02-08-2006 19:39 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 1 augustus 2006 21:50 schreef FRNK het volgende:

BUUUUUUUUURRRRRRRRRRRMAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNN

Pics by Oni (c) (tenzij ze er zelf op staat hehe)

Is nie eerlijk! Kwam net uit de tent rollen MET koppijn (was dus nog voor de koffie.....
Morgen REVENGE

@Mayo: Inderdaad, teveel Nederlands schaad! Die 5 sterrencamping in Bled was volkomen kut door de aanwezigheid van Nederlanders (+/- 85 %) Maar dat was dan wel weer gezinnetjes gepeupel..Metallui kunnen zich veel beter gedragen dan dat

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 02-08-2006 23:41 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

ja je was wel een beetje brak he

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 03-08-2006 3:21 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2006 17:12 schreef MMayo het volgende:
Nou ik ga eerst maar eens kijken welke bands er komen te staan, want voor de omgeving even 1200 km ofzo rijden doe ik niet zomaar.

Ik zou die 1200km. maar al te graag rijden voor de ongerepte natuur, bergen en beekjes alleen al.
Mensen zien vaak een lange autorit als iets waar je doorheen moet bijten. Voor mij is de autorit al plezier beleven. Sign me up!
De trein, bus of vliegen vind ik juist doodsaai. Op elkaar gedrukt in een hoopje

[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 03-08-2006 3:23]

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 03-08-2006 11:41 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
dat neon hoerige knipperhuis was anders weinig ongerept.
En dan heb je het nog niet eens van binnen gezien. Werkelijk fouter dan fout

blonde rockgod
Posted 03-08-2006 18:17 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 3 augustus 2006 3:21 schreef Mikeee het volgende:
Ik zou die 1200km. maar al te graag rijden voor de ongerepte natuur, bergen en beekjes alleen al.
Mensen zien vaak een lange autorit als iets waar je doorheen moet bijten. Voor mij is de autorit al plezier beleven. Sign me up!
De trein, bus of vliegen vind ik juist doodsaai. Op elkaar gedrukt in een hoopje

terugweg 1200 kilometer in 11 1/2 uur, inclusief stops! [edit] in mn uppie gereden..

[Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 03-08-2006 18:18]

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 03-08-2006 18:44 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2006 18:17 schreef blonde rockgod het volgende:
terugweg 1200 kilometer in 11 1/2 uur, inclusief stops! [edit] in mn uppie gereden..

Zijn jullie dwars door München gereden? Schijnt altijd tering druk te zijn. Laatste keer dat ik die richting uit reed was voor vakantie in Kärnten bij ome Jörg
Ik heb een mooie boog rondom heel München gereden en had nergens last van.

IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 03-08-2006 18:46 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

[offtopic]Kom jij eens online![/offtopic.

Disko Disko Partizani

blonde rockgod
Posted 03-08-2006 19:17 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 3 augustus 2006 18:44 schreef Mikeee het volgende:
Zijn jullie dwars door München gereden? Schijnt altijd tering druk te zijn. Laatste keer dat ik die richting uit reed was voor vakantie in Kärnten bij ome Jörg
Ik heb een mooie boog rondom heel München gereden en had nergens last van.

Ik reed s'nachts, en inderdaad om Munchen heen, daar zijn toch snelwegen voor aangelegd?

blonde rockgod
Posted 03-08-2006 19:31 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

En nu: REVENGE (oftewel de laatste Metalcamppics):

Ze Pozzie

Me, BBBBBUUUUURRRRMAANN FRNK & KNUFFELBBBBBBBUUUUURMAAN Judge M. relaxen in het water:

Woehaha, Metalshots betrapt:

Nogmaals KNUFFELBUUUUUURRRRMAAAN Judge M.

Burried alive is Lief

BBBBBBBBBBBBUUUUUUUUUUUUUUURRRRRRMMMMMMMAAAAAANNNNN

Nee, hij drinkt noooooooooooooooooooit

Judge M. & Fans!! (en toch KNUFFELEN )

Natuurlijk heb ik nog wat munitie achtergehouden

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 03-08-2006 19:35 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ik weet niet hoeveel kilometer wij exact gereden hebben maar we zijn met een kleine omweg gereden. Die slingerweg door de bergen van Tolmin naar Bohinj Bistrisja (waar we voor het festival een paar dagen gekampeerd hebben) daar hadden we geen zin meer in. Met maximaal 30 per uur klimmen en dalen en onoverzichtelijke bochten. Brrr.. Dus toen maar vanaf Tolmin richting de snelweg gereden, dwars door Lublijana en zo terug richting Oostenrijk (door de Karawankentunnel). Vertrokken om 11 uur op Metalcamp, om 4 uur 's nachts weer in Eindhoven. Goed gerust onderweg en met 3 chauffeurs gereden

Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com