|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
BUURMANDUDE, DIE PICS! Verder erg gaaf hoor |
|
quote:Dat werd ons vooraf ten stelligste afgeraden: fietsers op de weg, smalle wegen en het oversteken van de pas zou zomaar een uur of 5 in beslag kunnen nemen. Maar dat was dus niet het geval als ik het zo begrijp? |
|
quote:Naar Bovec was een uur en van daaruit naar die pas was misschien ook een uur. Weinig fietsers gezien daar. Laatste stuk was wel bochterig, maar was nog goed te doen. |
|
quote: Het was toch niet onbekend dat Slovenie een prachtig land is.. nu ineens wordt het ontdekt ofzo? Slovenie, tweede Spanje voor zm-ers. Brrrr. |
|
Het is niet vanzelfsprekend dat iedereen slovenie helemaal kent imo "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Hoeft niet helemaal te kennen, maar het is wel algemeen bekend dat het een mooi land is. Net als Kroatie overigens. Achja ik vind het gewoon raar dat men nu ineens allemaal roept er heen te gaan terwijl ze dat toch niet doen. Maarja ieder voor zich.. wellicht volgend jaar weer kijken, misschien ook wel niet.. genoeg andere festivals in mooie omgeving. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 04-08-2006 16:18] |
|
Ik ben in zomer 2001 in Slovenië geweest. We logeerden met 9 man/meiden anderhalve week in een soort berg/skihut in Oostenrijk en wilden een dagje de grens over. Was immers 40min. rijden ofzo. We zijn niet al te ver het land binnen gegaan maar het was toch een geslaagd dagje rondcruisen, pivoën en sightseeing daar [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 04-08-2006 16:45] |
|
quote: Ghehehe ja mooi he, veel actie sporten daar |
|
En de Pivo! |
|
quote: pas na de foto's van mathieu gezien dat het gaaf was. dacht eerst meer aan een verdorven vlakte... [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 05-08-2006 2:47] Je moeder. |
|
Ben er zelf ooit al 2 keer geweest toen het nog onder de naam Joegoslavie doorging. Zeer mooi land ja en ik zou graag eens terug gaan. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Alles buiten nederland om is een verdorven vlakte. Karnivoor gaat dus ook volgend jaar? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 05-08-2006 9:48] |
|
Yaaay |
|
|
|
Ik zou jullie filmpje meteen opsturen. Dan hoeft Edgay zelf niks meer op te nemen. Is prachtig beeldmateriaal. Bla |
|
quote: |
|
|
|
Op de metalcamp.com site staat nu: Metalcamp 2010: 327 days until 05.-11. 07 2010 Die datum valt op maandag t/m zondag. Foutje of verandering? (normaliter is het festival van woensdag t/m dinsdag...) |
|
Mooi. =) |
|
Normaal is afgelopen 2 jaar. Jaar daarvoor was het ook maandag t/m zondag. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Euh, was het in 2006 niet vrijdag/zaterdag/zondag? Boeiender |
|
quote:en donderdag ging de camping open en maandag werd je toch wel verwacht op te krassen. Mooi was dat |
|
Jaar voor afgelopen twee jaar was 2007 Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Haha, duidelijk dat je daar een . hebt. Boeiender |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina |