|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
uh ow haha |
|
|
|
Jiiiiiiiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaa!! |
|
haha gaaf fimpje! Mieg en Mat rock!!! De foto's van metalshots volgen z.s.m. Wat een geniaal festival. Ik heb zo'n vermoeden dat we volgend jaar wel wat meer bekenden tegen gaan komen want het was de verre reis dubbel en dwars waard. Op www.metalcamp.com staan ook al veel gave foto's Bla |
|
quote: Maniaken!! Disko Disko Partizani |
|
Ziet er erg mooi uit daar "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Het was ook errug mooi! Hoge bergen, groen bos, turquoise water, goudgeel bier, varkens aan het spit (ipv diepvrieshamburgers), veel mooie vrouwen voor de jungs (alhoewel sommige dames liever heel hitsig met elkaar zoenden) , gemoedelijke sfeer, HEERSCH!!! ps: Over het bier was niet iedereen tevreden. Het was een beetje zoetig wijvenbier geloof ik. Ik vond het perfect in elk geval Bla |
|
quote: Wahahaa prachtig, dat hoor je te doen bij paardenmetal |
|
Haha precies quote:Ja was goed naar binnen te kloeken, maar na 4 van die dingen was ik er wel vol van en het schoot niet op qua aangeschoten worden. Rode wijn met cola was nog een leuke optie (Spanje-flashback > Calimucho). Maar de rum naar binnen smokkelen was voor ons wel de oplossing hehe. Helaas geen hitsig zoenende chicks gezien.. En met Evergay stonden alle mooie chicks vooraan want er was er bij de biertent geeneen meer te bekennen. Maar idd, dikke vette heersch dat fest! Volgend jaar weer |
|
quote:Dat bier heerschte. In de dagen voor Metalcamp hebben we het ook al uitvoerig getest ende goed bevonden. Ik heb nu nog 5 blikken in de koelkast staan |
|
Zoooo, ook terug op minder rotsige bodem. Geweldige bands gezien zoals Hypocrisy, Testament (heerschhh), My Dying Bride (helaas wel met veeeeel foutjes), Kreator. De rest van de bands was ook zeer okee, prima geluid enzo (niet in de biertent maar stukje terug wel hehe). Italianen zijn kut, boel ellebogenwerk hoe verder je naar voren stond. De donderdag was mooi kut met niks te drinken, enorm ranzige dixies en niks te eten in combinatie met gigantische hitte. Gelukkig was daar de verkoelende rivier nog. Prima vermaakt tijdens de bands, goed voedsel, prima bier en lekkere rum ja. Betrapt worden met rum onder je trui en 4 security lui om je heen die je allerlei vragen er over stellen is erg grappig. Helemaal als ze zeggen dat het niet mag en dan stiekem de fles rum in je trui terug drukken. De regeltjes zijn er erg eh onduidelijk, dan mag iets wel en dan weer niet en dan veranderen ze ter plekke van gedachten over de regels. Bier was de ene keer iets duurder dan de andere keer, maar gelukkig kregen ze het door dat de dixies af en toe ook schoon gemaakt dienden te worden. Men kent daar geen pit, zo leek het in ieder geval. Verder veel aardige mensen gesproken, een aantal klojo's gezien en veel lol gehad. Camera gezeur gehad, elke keer als ik foto's wilde maken van een band kwam er security naar me toe om mijn camera te bekijken. Constant discussies over mijn camera of die wel of niet mee mocht, bleh. Oja mijn foto's en filmpjes komen snel online, die zijn ernstig.. heel ernstig |
|
quote: ohhhhhhhhhhh, shit.......... Zo, ook weer terug!! Vet festival, veel bier, rum en goede muziek!! En niet te vergeten de maffe menschen! Metalcamp HEERSCHT! Mijn hoogtepunten waren Testament, Nevermore en My Dying Bride, met aansluitent een vriendelijk gesprek met de zanger ervan, hahaha. Oh ja, en de gezellige Nederlandsche en Bulgaarsche Menschen, lange tijd niet zo'n schik gehad (dat was Waldrock 2006 ) Volgend jaar zeker weer heen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Die gozer op de achtergrond is toch die mafketel met dat I WILL FUCK FOR BEER briefje?? Leuk dat Mmayo en Daantje een briefje terug gaven met daarop YOU ARE TO UGLY TO FUCK www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Nah er stond heel netjes Sorry, you're to ugly to fuck. Hij vond het nog erg grappig ook, hij had daar al een uurtje of 3 zitten wachten tot iemand hem een reactie zou geven. |
|
|
|
Zwemmen in de rivier |
|
Geweldig, hehe |
|
Goh .. FRNK lijkt af en toe best vele op andere zanger van CIA ... |
|
quote: Ja? |
|
Ja ... Als Chriz even foto van Maarten wil posten ... |
|
Wat een vies water daar! |
|
nu wel .. |
|
quote: Nee hoor, erg helder.. als er niet zoveel lui in gingen zwemmen hehe. Later lag er troep in, bierblikjes en zooi. Beestjes! |
|
|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |