|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Dus 7 Mei allemaal naar Nighttown |
|
Leuk, om de hoek bij m'n school. |
|
Zeker komen. Met de nieuwe zanger is echt vet live. Heb ze in augustus in Utrecht gezien. Ik ben zeker aanwezig. |
|
Die 3 lullige maanden zijn zo om. Verbaas me er nu al over dat het alweer half februari is, hehe. |
|
quote: Nope, Rotterdams Conservatorium (Codarts). |
|
mwah ik heb geen zin. Against God and Government |
|
Zelfde was ik al MF zei Even kijken of het voorprogramma leuk is, want het is vrij prijzig. |
|
quote: Ja, en? Had je het zelf hier moeten posten |
|
Ik sta niet te popelen, raar eigenlijk misschien ben ik ziek, dus ik zie het tegen die tijd wel weer. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Jood! Vorige keer was ook gaaf, dus je gaat gewoon |
|
quote: Toen ik dat topic opende stond ik er niet bij stil dat hier op ZM er ook mensen zijn die naar metal luisteren.... |
|
Wtf.. waar is Legion heen dan :S (ik zal vast wel weer eeuwen achter lopen) Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Hehe, die is ongeveer 2 jaar geleden vervangen door Mortuus Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ook ik zal zeker weer gaan! Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Hmmm, iiinteresting. Is er ook een voorprogramma (bekend)? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: |
|
Ik ga weer! Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Lepra.... Ik ben best benieuwd naar de support... [Dit bericht is gewijzigd door Botzwaard op 15-02-2006 17:05] Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: Jezus.... Hoe moet ik dat allemaal bijhouden GVD ! Klinkt deze man een beetje? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Jazeker, zeer de moeite waard. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Hmms eens kijken dan. Pitten kan ik toch niet meer dus sja... Ik heb nog goede herrineringen van het Panzer tour optreden van Marduk daar Is Legion iets anders gaan doen ondertussen/ wat was enof is er aan de hand? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Mortuus is de brilliantste zanger ooit, kwa teksten als stem! maargoed... daar zijn al genoeg topic's aan gewijd Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
ach misschien ga ik ook wel, mits ik wat volk mee krijg. Against God and Government |
|
quote: Teksten? Zijn de teksten op Plague Angel door hem geschreven dan? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |