|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
De nieuwe frontpage is online. Heel erg schokkend is het allemaal niet maar als je nog fouten tegenkomt dan hoor ik dat graag. |
|
Mag ik ook een complimentje geven? |
|
ziet er goed uit |
|
quote: +1 |
|
quote:Thanx |
|
Vind 'm lelijk eigenlijk. Subtiel kamerolifantje |
|
quote:+1 Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Hier ook nog een keer: http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ziet er keurig uit, handig ook die plaats van concertagenda |
|
Peen is de weg nu al kwijt... Subtiel kamerolifantje |
|
ik vind 'm godvergeten lelijk |
|
Meeloper. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Kirk, Enterprise.. |
|
quote: there's klingons on the starboard bow starboard bow starboard bow...... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Ziet er een stuk beter uit, overzichtelijk! Topmenu dat uitklapt is ook fijn, alleen doet hij in FF een beetje buggy.. Enne, ik had gehoopt dat er een "advanced search" op de nieuwe FP zou komen.. Zou erg tof zijn als je op categorie (CD recensie, live review, intie etc..) zou kunnen zoeken. |
|
Nice!!! Erg mooi Paul! |
|
Hardstikke leuk. Nu nog wat doen aan die ontzettende hoop grensverleggende matigheid die continu geetaleerd wordt. Oninteressant nieuws over oninteressante bands, afgewisseld door middelmatige reviews. Doe er eens wat aan. Nog zo stoere internet warrior. |
|
Hey, die wijkt maar weinig af van dat proefconcept van de afgelopen anderhalf jaar Maar goed werk Paul. |
|
Leuke nieuwe features, maar een grote restyle (vooral qua kleuren etc.) blijft nodig. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Cool ja En dat uitklapmenu'tje rules. Maar gaat het oude logo straks helemaal weg? [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 22-02-2006 1:50] |
|
quote: In plaats van zo te miepen; meld je aan als vrijwilliger en kom eens met interessant nieuws over interessante bands, afgewisseld met topreviews. Laat ons maar eens zien hoe het volgens jou zou moeten. Ehm, ik vind het logo echt godsgruwelijk, waarom niet hetzelfde logo als hier? Verder heb ik niets erover te melden, daar ik niet zo gek veel doe op de frontpage, soms even wat reviewtjes of intervieuws lezen en dat is het wel zo'n beetje. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:Is je bandje afgezeken ja? Jammer dat de personen die zo lullen altijd hun best doen om anoniem te blijven ... |
|
Overigens deel ik de mening van Heiden, logo vind ik niet mooi, maar dat was Paul al bekend |
|
quote: Jenje heeft mail Bruce Banner |
|
quote:He jammer, ik zit nie thuis |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Administration | Volgende pagina |