IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Nieuwe frontpage Vorige pagina
skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 28-02-2006 13:25 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 28 februari 2006 13:22 schreef Jenje het volgende:
een user-negeer-functie ...


beetje zelfredzaamheid mag wel toch

maar hey, ZIET ER MOOI UIT!


Suck my piss


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-02-2006 13:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2006 13:25 schreef skullfuck het volgende:
beetje zelfredzaamheid mag wel toch

maar hey, ZIET ER MOOI UIT!
Jij snapt em

Lekker met mezelf lullen


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-02-2006 13:29 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2006 10:25 schreef Paul het volgende:
Is nog wel een keer de bedoeling ja, want er moeten nog wat features bij komen en die passen niet meer in het huidige ontwerp.


Hm...ik vind juist het fijne aan ZM dat je geen 100.000 overbodige features hebt.

...beter zoeken is eigenlijk de enige wens.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-02-2006 13:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2006 13:29 schreef Chelman het volgende:
Hm...ik vind juist het fijne aan ZM dat je geen 100.000 overbodige features hebt.

...beter zoeken is eigenlijk de enige wens.
Ik vermoed dat dat 1 van de features is


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 31-10-2006 10:28 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Wat is de bedoeling precies van die reactiepunten op de frontpage? Dat je andermans posts kunt gaan modereren oid?


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 31-10-2006 12:07 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Slashdot


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-10-2006 12:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nee .. bji kutposts gaat er een punt af (je start bij 50)

Bij 0 volgt chemische castratie


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 16-11-2006 14:34 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Ik ben in één week tijd van 50 naar 37 redactiepunten gezakt. Hoe komt dat?


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 16-11-2006 14:38 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Dan heb je 13 keer gereageerd zonder dat deze reacties gemodereerd zijn. Dit doet Paul een keer in de zoveel tijd geloof ik. Als het een 'normale' reactie is krijg je het punt er weer bij.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 16-11-2006 15:03 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

OW, ik dacht dat ik ergens 13 kutreacties had gezet ofzo.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 16-11-2006 15:15 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Dat zou ook kunnen ja


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 16-11-2006 15:19 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2006 15:15 schreef NecRobert het volgende:
Dat zou ook kunnen ja




When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 25-11-2006 13:28 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

tsja je kan ook negatief gemodereerd worden . Als dan je punten op zijn heb je pech


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 01-06-2007 14:04 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Is het een idee / noodzakelijke uitbreiding om niet alleen het random "Festivals 2007" te hebben, maar ook een link waar alle onder staan?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 01-06-2007 18:19 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 1 juni 2007 14:04 schreef ZelThoR het volgende:
Is het een idee / noodzakelijke uitbreiding om niet alleen het random "Festivals 2007" te hebben, maar ook een link waar alle onder staan?
Ja, dat is opzich wel een goed idee en relatief eenvoudig. Ik zet het op het todo lijstje.

[Dit bericht is gewijzigd door Paul op 01-06-2007 18:19]


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-06-2007 11:39 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2007 18:19 schreef Paul het volgende:
Ja, dat is opzich wel een goed idee en relatief eenvoudig. Ik zet het op het todo lijstje.
Cool

Ik miste het (een overzichtje) namelijk wel, toen ik ze random zag voorbijkomen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-07-2007 13:19 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Hai!

Is het niet een leuk idee om een overzicht per maand/week te doen van de beste CD's die zijn uitgekomen? Alles boven de 80/85 bijvoorbeeld.

Of eventueel de beste plaat per genre.

Lijkt mij wel handig om snel te zien wat de moeite waard is om te bekijken!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 06-07-2007 13:22 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

En dan worden de recensies onder de 80 niet meer gelezen zeker?


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-07-2007 13:22 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2007 13:22 schreef NecRobert het volgende:
En dan worden de recensies onder de 80 niet meer gelezen zeker?

Daarom genereer je dat overzicht pas aan het eind van de maand/week


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 06-07-2007 13:23 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2007 13:22 schreef ZelThoR het volgende:
Daarom genereer je dat overzicht pas aan het eind van de maand/week
Ah so.

We zullen er eens over nadenken, waarde Zelthorr


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-07-2007 13:29 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2007 13:23 schreef NecRobert het volgende:
Ah so.

We zullen er eens over nadenken, waarde Zelthorr

Cool

En anders genereer je ook een lijst van de platen <80

Of überhaupt een "teleurstellingen"-lijst, oftewel platen waar mensen naar uitkeken maar die zwaar tegenvielen!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-07-2007 13:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2007 13:29 schreef ZelThoR het volgende:
Cool

En anders genereer je ook een lijst van de platen <80

Of überhaupt een "teleurstellingen"-lijst, oftewel platen waar mensen naar uitkeken maar die zwaar tegenvielen!
The Misty Mourning-wanabee lijst


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-07-2007 13:42 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2007 13:41 schreef Jenje het volgende:
The Misty Mourning-wanabee lijst
hehehe


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 06-07-2007 14:30 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Top-idee! Vond dat in de Aardschok vaak ook wel erg handig, aangezien het daar ook een cumulatief was van alle recensenten bij elkaar..

Maar mag hier zeker verschijnen!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-07-2007 14:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2007 14:30 schreef Ethereal het volgende:
Top-idee! Vond dat in de Aardschok vaak ook wel erg handig, aangezien het daar ook een cumulatief was van alle recensenten bij elkaar..

Maar mag hier zeker verschijnen!
Hmm misschien nog wel optie ja. Sowieso wel leuk om wat nieuwe featurese inte bouwen..


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen