|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
al geregeld. De FP ziet er goed uit, trouwens. Het logo past er qua kleur mooi bij. Bruce Banner |
|
ALs je veel aan te bieden hebt, krijg je dat he |
|
quote: Nee, dan zoek je een format voor een index zodat je daar geen last meer van hebt. Een frontpage met meer dan 5 sec. zoekwerk is voor een website fataal. (en dan neem ik de norm nog extreem ruim ) Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Ik ken die regels Deel van communicatiedeel van mijn opleiding. Moet zeggen dat door de duidelijke kopjes ik snel alles kan vinden .... En die tijd is geloof ik 7 sec dan gaan bezoekers weg |
|
Forum opent niet meer in een nieuw venster... |
|
Kwam ik ook net achter ja. Dat zijn opzich wel puntjes die nog te verbeteren zijn. |
|
quote: Zijn er uberhaupt dan mensen die via de frontpage naar het forum gaan? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Hoi Paul: ik vind het er erg goed uitzien, paar minpuntjes maar zelfs de grootste sites hebben minpuntjes IMO FREEZE |
|
Oh, er bestaat ook nog een frontpage! Vette shit! |
|
quote: *steekt vinger op* Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Het forum is mijn startpagina. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ik vind dat wel handig btw.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
spelfout weggehaald... |
|
quote: +1 spelfout weggehaald... |
|
quote: >Kan de rss feed weer aan? ok bedankt [Dit bericht is gewijzigd door grombulk op 01-03-2006 18:02] |
|
Netjes Paul, vind alleen de Zware Metalen.com letters wat te hard (lijkt erop geplakt). De letters van het forum vind ik ook mooier. En mag die sneeuw weg op de post/reply page weg? Bazzio Attacks!!! |
|
De lucht leek vanmiddag nog aardig of het zou gaan sneeuwen, is het toch niet gaan doen . Ik haal ze van de week wel weer weg. |
|
quote: Ideaal, zeg. |
|
quote:HO HO HO hier int noorden heeft het gesneeuws. Wachten op Allerheiligen ofzo |
|
Krijgt het forum nog een restyling trouwens? |
|
Is nog wel een keer de bedoeling ja, want er moeten nog wat features bij komen en die passen niet meer in het huidige ontwerp. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Een PM-systeem? |
|
een user-negeer-functie ... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |