|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Gaaf Skyforger, maar ik ga de dag erop naar Sunn0))) en aangzien ik een sloeber ben sla ik dit dus over |
|
Ik ga de volgende dag om 8:15 een tentamen maken! |
|
Ah dat is helemaal gaaf ja. Joint raken en schrijven, schrijven en nog eens schrijven. Deed ik "vroeger" ook wel eens. Weet nu nog niet wat ik toen allemaal opgeschreven heb, maar ik had wel een 8 o.i.d. |
|
quote: Hehehe. Ach, ik bekijk het van een de positieve kans. Ik ben van 23:15 tot 02:00 onderweg naar huis, dus heb ik zat tijd om de 160 pagina's aan tekst over marketing en telecommunicatie te leren! |
|
Hehe, maarja Skyforger en Goddes of Desire zijn wel typische bier-zuip bands, dus vraag me af of dat goed gaat komen met je |
|
quote: Dat wordt dus 320 pagina's. |
|
Aanwezig. |
|
Joris Boghtdrincker (Heidevolk) zal deze avond plaatjes draaien! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Heb al gereserveerd |
|
Is reserveren nodig? Anders moet ik dat ook nog even doen. |
|
Hmmm, Månegarm had ik graag willen zien. Jammer dat ik het niet red met m'n werk. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Reserveren is wel het beste ja @ deatwish |
|
En dit wordt weer gaaf! |
|
quote: Same here Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
and here |
|
Mooi meer kaartjes voor mij Het zal je moeder maar wezen... |
|
Zo, dat was godverdomme vet! morgen lekker 2 tentamen maken, nu niet echt aanspreekbaar... jammer dat ik syforgerm miste door die kuttreinen/school en m伅ngegarm door die kuttreinen, maar het was gezellig en goddess of desire heerst nog steed! [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 03-03-2006 1:36] |
|
Wat een enorme kutstreek om de headliner te laten openen. Kom je daar om uurtje of 21.15 binnen met het idee: "manegarm hoef ik niet te zien, en G.O.D. eigenlijk ook niet, maar dan ben ik tenminste op tijd".... ...blijkt dus dat Skyforger al zijn laatste nummer aan het spelen is! Ik vind dit echt te ver gaan, dit kun je niet maken, al helemaal niet als je een tijdschema doodleuk op je site zet. |
|
bands wisselen alweer van speel volgorde? Dat is een nieuwe trend in de gvh ofzo? |
|
Tijdschema was inderdaad raar, gelukkig wel Skyforger gezien. Leuke avond. Skyforger was voor mij de beste band, alleen jammer dat iedereen door de doedelzakstukken heen ging schreeuwen. Goddess Of Desire was lachen, vooral de cover van Teacher's Pet (en nee, niet vanwege dat meisje op het podium, maar was gewoon een gaaf nummer). Manegarm vond ik minder, vond die violist ook redelijk irritant en hij had geloof ik ook al redelijk wat bier op. |
|
quote: Ja, van die manager van Skyforger hoorde ik dat het ging om problemen met het drumstel. Ik weet het niet meer precies, iets met single bass en dubbel bass, wat beter uitkwam, ofzo. Wel erg klote ja, 5 uur reizen en alleen Goddess of Desire gezien, wat wel geniaal blijft. Geweldige band. |
|
quote: Jij hebt dus alles gezien? Ik moet een verslag schrijven voor Vampire, maar door de vertragingen (e.d.) kwam ik later en moest ik vroeger weg, ik kan dus alleen iets over Goddess of Desire schrijven. Zou je mij toevallig wat informatie kunnen geven over vooral Månegarm? Ik heb van Skyforger nog wel de tracklist...van Månegarm zag ik alleen het eerste nummer. Een nogal ongebruikelijk verzoek, maar ik weet ook geen andere optie als ik nog een verslag wil plaatsen.. |
|
Hmm.. Tracklist van Manegarm kan ik je niet geven omdat ik de band verder niet ken. En heb hun niet heel goed gezien. Het enige wat ik echt nog goed weet was die violist omdat ik hem heel erg irritant vond en beetje raar stond te doen en ook nog een keer bijna flikkerde. Verder.. tja, het leek ook zo of de meeste mensen voor hun waren gekomen omdat de respons van het publiek beter was (kan ook door de komen natuurlijk ) Maar verder niet heel veel van meegekregen eigenlijk, ik was dan ook voor Skyforger gekomen. |
|
quote: Dank je! Iemand anders? |
|
quote: Ik ben dit met jou eens, ik ga de verantwoordelijke hierop aanspreken en die moet met een enorm goede reden komen anders heeft die echt wel een probleem. Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |