|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Trouwens, vinden andere hier ook dat als de zanger en drummer van Skyforger een zwarte hoed op zouden doen, ze dan net Amish lijken? Vond ik de vorige keer ook al. Vind het wel gaaf hoe die zanger trouwens tussendoor praat, was vorig jaar nog meer, hele verhalen en zo, prachtig. |
|
quote: Hehe, ik sprak hem na de show nog een tijdje. Die kerel was echt straalbezopen, haha. Met z'n stoeltje naast de koelkast en een inmiddels lege fles Jägermeister voor hem. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 03-03-2006 13:09] |
|
Godskanker, die rookmachine bij Goddess of Desire. Ik stond er RECHT voor, ik heb daarna een kwartier buiten staan hoesten, wat een stinkbende. |
|
quote: He, je had een recensie nodig, ik ga dr morgen heen in Biebob, moek ff een stukje voor je schrijven? |
|
quote: Zou echt gaaf zijn, alle credits gaan naar jou in dat geval! Ik hoef eigenlijk maar een paar dingen te weten: - Hoe Skyforger speelt (bijvoorbeeld in vergelijking met eerdere keren / sterke show / reactie publiek). - Zo veel mogelijk over Månegarm. (Je kunt op www.vampire-magazine.com wat vergelijkingsmateriaal vinden, bijvoorbeeld m'n verslag van 2 weken terug, Grimm enzo...zulk soort informatie heb ik nodig.) Hoeft verder niet in net-Nederlands of wat dan ook, mogen ook aantekeningen zijn waar ik een verhaal omheen kan maken. Ik moet het toch allemaal vertalen. Bedankt in ieder geval!!! |
|
Ik heb wel vaker een recensie geschreven, kan m ook in t engels aanleveren als je wilt, mn vriendin is engelstalig opgevoed dus die kijkt me wel na Ik zal wel een stukje oop papier zetten, maar kan niet echt zeggen of Skyforger beter speelt dan normaal, is de eerste keer dat ik het (bewust) meemaak, hehe |
|
quote: Haha, kan ook. En over Skyforger..ach, als je maar gewoon wat relevante informatie hebt. Heel erg bedankt in ieder geval! M'n mailadres staat in m'n profiel. |
|
Sgoe, je krijgt of zondag of maandag ff een mailtje van me |
|
quote: Mail ook even wat voor credits je wilt. je naam komt er sowieso bij, maar of je ook je achternaam erbij wilt + e-mailadres, link naar een website of iets dergelijks. |
|
Over hoe Skyforger in vergelijking met andere keren speelde: Vorig jaar met Sear Bliss en Salacious Gods hadden ze ook een soort Lets acapella nummer, dat was deze keer niet. Waarschijnlijk ook omdat ze toen als Headliner speelde, maar dat miste ik deze keer wel, vond het toen erg gaaf. |
|
quote: Pff, ik hoef er niks voor, zet mn naam dr maar bij, is genoeg, het enige wat misschien zondag wel welkom is is een aantal paracetamol, hehe |
|
quote: Ah, ik heb nog wel de tracklist gevraagd. Daar stond Migla, Migla, Rasa Rasa wel op volgens mij, die is zowel in een wat snellere als een Folk-versie (akoestisch) uitgevoerd. Ik meen, uit m'n hoofd, nummer 8 van de show. Weet je niets meer van? @MM: Hehe . [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 03-03-2006 14:21] |
|
het was de beslissing van de tourmanager om skyforger te laten openen op het laatste moment hoorde ik net.. Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf |
|
quote: Zo, heeft de sceneboy weer lekker met de scene gesocialized? |
|
quote: Dan zou die volgens mij ook op het eerste het beste vliegtuig terug gezet mogen worden... |
|
Nog even iets van een setlist-substituut van een ander forum: Some songs that I remember them playing: Vredens Tid, Ravenous, Sigrblot, Fimbultrollet, I Evig Tid and undoubtedly some songs from Havets Vargar... |
|
quote: Ik wel. |
|
quote:Als je zoveel info mist kun je beter geen verslag schrijven. Info klakkeloos van anderen aannemen is geen optie om te gebruiken in een review. Wel kut dan trouwens omdat vorige week ook al het nodige werd omgegooid in het schema. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Maar de lezers nemen het toch net zo klakkeloos van mij aan, als ik in dit geval van een ander? Als ik er duidelijk een quote van maak, dan ook niet? Ik heb immers gezegd een verslag te schrijven, van tevoren, tegen de Goudvishal. Dat het zo met het OV zou lopen wist ik dan weer niet van tevoren, maar toch. |
|
Lijkt me echt niet verstandig om te doen. De belofte naar de GVH om te recenseren; het schema is totaal omgegooid dus daar kun jij niks aan doen. Volgende keer beter zou ik zeggen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ald ie huilebalken die over eht tijdschema zitten te janken: Blame it on Manegarm.. zij moesten namelijk persé headlinen van de tour / tourmanager en we waren eht er ook neit mee eens, maar de bands stonden er op.. dus ja, als je gaat zeiken, klaag ff lekker bij manegarm! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:Gecombineerd met het slechte weer en de vertragingen is dit een overduidelijk geval van overmacht. Doe je niks aan en daar heeft men doorgaans dan ook alle begrip voor. |
|
Inderdaad ja, heb abnormaal slechte weer speelde zeker ook mee. Overmacht is het juiste woord ja. Vandaar ook volgende keer beter [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 03-03-2006 17:08] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Valt me nog mee dat je net niet zegt dat ons 'gezeik' onterecht is. Als bezoeker weet je natuurlijk ook niet meteen dat een of andere klootmanager verantwoordelijk is voor deze knulligheid. En natuurlijk wijs je dan eerst naar de Goudvishal zelf om verhaal te halen. Op de site staat tenslotte het tijdschema waar iedereen vanuit gaat. Maar goed, je zegt het er zelf ook niet mee eens te zijn. De drummer van Manegarm was bijzonder goed bezig, trouwens. Hij nam zo'n beetje alle vocals voor zijn rekening en wist me daar nog een goed partijtje te drummen ook. With new found hope, there still could be Victory... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |