|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Eh, dat lijkt me toch vanuit marketingoogpunt niet de slimste oplossing. "Nee, we wisselen niet, kanker maar op." "Oké, doei!" Daar zit je dan, met 250 man in je tent, zonder bands. |
|
quote: Je bent al snel van een tijdschema afhankelijk als je met het openbaar vervoer reist, logisch dat men zeikt als alles wordt omgegooid. Overigens is het bij de goudvishal wel vaker dat de tijdschema's totaal worden omgegooid, je kunt er gewoon niet van op aan. Een keertje kan voorkomen dat iets uitloopt of anders dan anders loopt, maar hier is dat toch wel erg vaak het geval. De reacties zijn meer dan logisch. Had Månegarm graag gezien, maar kon er jammer genoeg niet bij zijn. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 03-03-2006 18:32] |
|
daarin geef ik je gelijk.... het is gewoon kut, maar soms is het nu eenmaal zo dat het tijdschema niet klopt, door wisselingen van bands onderling, te laat komen van bands bij de zaal, buitenlandse bands die bandleden missen omdat die in de koffieshop zitten, linkshandige drummers (veel ombouw tijd) en zo nog veel meer..... we proberen zo veel mogelijk het tijdschema aan te houden wat op de website staat, juist omdat de goudvishal rekening met het publiek wil houden... tsja, optreden zoals deathwish zet geen zoden aan de dijk... Persoonlijk denk ik dat het allang duidelijk was dat Skyforger de headliner had moeten zijn gisteren: de beste en meest interessante band van de avond naar mijn mening... wie weet komen ze over een paar maanden wel weer eens terug en dan als headliner! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
jim.. desalniettemin was het niet echt een strakke actie.. ik denk dat de goudvishal dit volgende shows beter moet doen... Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf |
|
heb me kostelijk vermaakt, en alles gezien, maar die rij voor de deur begint me wel te irriteren. Zeker als je de maandag ervoor 45 minuten buiten hebt gestaan en bijna de (enige) band waar je voor komt mist. Met Manegarm was de zaal uur voor aanvang open, maar zioals maandag een klwartier voor de eerste band begint is niet slim. Beperk het aantal reserevering of geef mensen met een voorverkoopkaartje direct toegang, want het is wel frustrerend dat je je zit te verbijten omdat je misschien weer een stuk band mist. Maar als ik eenmaal binnen ben, gaat de Hertog Jan aan de lippen en is alles weer goed Mijn complimenten voor de bands die naar de gvh worden gelokt overigens. Wat voor vlees zit er in die toverrijst? |
|
quote:Als zaal zijnde heb je ook niet alles in de hand en ik denk door zo te handelen zoals jij beschrijft dat je verder van huis bent. Uiteraard moet je als zaal zijnde je zoveel mogelijk aan je (vaak) eigen opgestelde schema houden maar er komen altijd wel onverwachte dingen voor waardoor je helaas genoodzaakt bent het iets anders te doen...wat dat betreft begrijp ik Jim ook heel goed. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |