|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Leg uit..wat spelen ze.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Veeeeeheeeeeeeeeeet Ikke heen! |
|
leuke band uit belgie die er wel wat van weg heeft is Maudlin. Volgens mij speelt CoL in totaal 3 shows in NL. |
|
Ik ook willen. Maar ik niet naar Groningen reizen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Neem Raj en Snaack mee en we hebben een date |
|
Vind ik dit leuk Spel vouten zijn cool! |
|
Nee |
|
Ik kom ook ff langs wippen...ken het niet maar is het doom..?? zo ja dan kom ik wel. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Mooi, dan blijf ik thuis! Spel vouten zijn cool! |
|
quote:http://www.zwaremetalen.com/recensie/3437.html recensie van laatste plaat door ons Jenje Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
An sich wel interessant natuurlijk. Effe kijken als kan. |
|
April 18th 2006 - Sojo, Leuven (Belgium) April 19th 2006 - Vera, Groningen April 20th 2006 - Dynamo, Eindhoven April 21th 2006 - Patronaat, Haarlem Hier de volledige tourdata's in Nederland en Belgiƫ waarvan ik op de hoogte ben, support is de band Fear Falls Burning [Dit bericht is gewijzigd door Iscariah op 26-02-2006 19:18] |
|
quote: Betere package dan vorige keer met Bleeding Through in ieder geval. Fear Falls Burning is als ik het me goed weet te herinneren een project van Vidna Obmana die op Relapse zit. |
|
quote: Klinkt interessant, maar eens wat van luisteren! |
|
dit is tenminste boeiend. ook fear falls burning is erg aan te raden. dit is een gitaar-drone-ambient project van dirk van VidnaObmana. check hier wat het is : http://www.fearfallsburning.be/ |
|
Ik kijk er ook naar uit... probeer een paar van hun 4 concerten samen mee te pikken want de combinatie is uitermate uniek en ben zowel een fan van Cult of Luna als Fear Falls Burning. |
|
hmm dat Fear Falls Burning ken ik niet. Thuis maar ff checken voordat ik ernaartoe ga. Is morgen trouwens al! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Heb er veel zin in .. wie komen err eigenlijk allemaal? Lijstjeuh! - Jenje - Necrobbie |
|
Gothtronic is aanwezig ;-) |
|
Neem je al je redacteurs mee? |
|
En z'n latexbroekje... Disko Disko Partizani |
|
Oei Nog meer zin |
|
Nou nee, maar er zullen enkele van aanwezig zijn. Wellicht zelfs een DJ. Een van onze medewerkers draait tevens als vaste DJ in Vera bij concerten. |
|
Aha poeh poeh ... |
|
Ik kom zeker weten!!! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |