|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Donderdag de 20ste present in Dynamo [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 18-04-2006 14:10] |
|
Ik heb nieuwe werk alleen nog niet gehoord, wordt live dus de kennismaking daarmee. Ben erg benieuwd |
|
onze recensent was er iig er over te spreken, ondanks de annyoing anti kopieerbeveiliging erdoorheen. |
|
Was Necrobert ook al niet over te spreken ... nha ja, morgen eens zien of ze nieuwe album bij zich hebben ... |
|
quote:Ben met de ootoo En het is morgen ........ [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 18-04-2006 15:07] |
|
Wegens geldproblemen helaas niet aanwezig She Said Destroy in Black New York |
|
quote:Da bedoel ik Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Oh ja ... jij zit met de tijdzones he |
|
quote:Jaja. Hoe laat is het nu bij jullie? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
is er nog iemand die over zwolle rijdt naar deze show? zou te gek zijn als ik met iemand mee kon rijden! |
|
vind de nieuwe plaat overigens ook erg vet! iets rustiger geworden maar nog steeds goed! |
|
Cult of Luna was erg vet ... FFB was niet helemaal je van het en beetje vreemde opwarmer ... Jammer dat ze het nieuwe album niet bijzich hadden, nummers ervan klonken erg vet |
|
Godver wat een fantastisch optreden van COL! De tijd vloog werkelijk voorbij! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik ben benieuwd voor vanavond |
|
Ik ook. no text supplied |
|
quote:Heersch! Lang geleden dat ik jou gezien heb |
|
quote: Inderdaad. Optreden was trouwens erg vet en Amon Ra kan er ook wat van no text supplied |
|
Jullie waren ook in de dynamo? Omdat vandaag riverside optreed in de boerderij ben ik gisteren ook maar naar de dynamo geweest. Ik vraag me alleen af wie de middelse band was. De eerste was heel kort (20 minuten ofzo) die een soort soundscapes maakte in zijn eentje. De tweede was een andere band een beetje in de stijl van het oudere COL werk. Verder goed optreden, jammer dat het publiek wat uitdunde op het eind en dat er geen toegift kwam. |
|
quote: Prima vermaakt gisteren alleen superkut dat ik weg moest om de trein te halen. Ik ging om 23:30 weg, heeft CoL nog veel gespeelt daarna? (ging weg tijdens Crossing Over) Vond hun nieuwe werk behoorlijk goed klinken! en de gitarist deed zijn werk als vocalist prima, al was ie wel wat minder fel. Amen Ra was ook heel tof ja, nu de 3e keer dat ik ze gezien had. Het concept is simpel, maar o zo doeltreffend. Enorm donkere postcore met een maniakale zanger, goed hoor. 1e act was niet echt mijn ding, had liever gezien dat ie niet had gespeeld, dan had ik CoL waarschijnlijk af kunnen kijken... |
|
CoL was gaaf, miste de pre-Salvation nummers trouwens helemaal niet .... duidelijk te merken dat ze die tijd helemaal afgesloten hebben ... |
|
quote: quote:Dat was Amen Ra quote:Dat was Fear Falls Burning |
|
Was wel geinig, maar denk niet dat die band veel fans gewonnen heeft in het Cult of Luna publiek |
|
Amen Ra wel degelijk volgens mij |
|
Oh, bedoel FFB |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |