|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ach ik vond het zelf wel geinig, maar ik denk dat de mensen die speciaal voor Cult of Luna komen er waarschijnlijk geen ruk aan vonden, dat was ook de sfeer die ik in de zaal proefde. |
|
Ik heb me er totaal niet aan gestoord echter het doel van zijn gitaar ontging me even. |
|
Idd. Heb me er ook niet persé aan gestoord, maar hij had ook wel naast het podium aan die knopjes kunnen draaien. Die gitaar was waarschijnlijk voor de sier. Ik hoor dus bij dat "COL publiek" waar Jenje het over heeft. Ikke wil muziek, geen geluid. Voordeel was dat ik daardoor misschien nóg wel meer genoten heb van Cult of Luna. [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 22-04-2006 20:25] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik vind het jammer dat zo'n weinig mensen van enige creativiteit en avontuur getuigen. Het is juist interessant om twee verschillende acts op 1 avond te zien. Fear Falls Burning kan op mijn steun rekenen en hij profileert zich helemaal niet als een gitarist maar heeft de gitaar wel nodig om het arsenaal van drones live op te bouwen. Vandaar mijn hoed af naar Cult of Luna om ze hem hebben uitgenodigd om het voorprogramma te doen. Zij zien wel de relevantie ervan in om niet aan de hokjesmentaliteit mee te doen maar juist voor fusie van genres te zorgen. Dirk van Fear Falls Burning is heel lang met drones bezig (sinds zijn industriele dagen in 1984) en zowat een artiest in dit genre avant-la-lettre. Zelfs voor de hoogdagen van Sunn O))) of toen ze zelf met muziek begonnen. Ik vraag om meer van die combinaties op een avond... |
|
quote:Het heeft niks met creativiteit of avontuur te maken. Puur met smaak. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik heb ook nergens gezegd dat ik aan FFB geen ruk aan vond. |
|
Misschien heb je gelijk maar toch jammer want het is juist interessant om zo'n nieuwe stijlen en projecten te leren kennen. Althans mijn mening |
|
Het is niet zo dat ik er niet voor opensta ofzo. Ik heb het hele "optreden" ook gewoon uitgekeken. Maar ik moet tot de conclusie komen dat dit helemaal niks voor mij is. Weer wat geleerd dus Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Das tof om te horen, NecRobert ! Ik vind dat elke groep/project een kans dient te hebben. Zo heb ik zelf al fantastische maar ook mindere voorprogramma's gezien. CoL heb ik tenslotte ook leren kennen in een voorprogramma... |
|
Vond hetzelf beste toffe muziek, alleen de combinatie een beetje vreemd. Als er een overbruggende act tussen geestaan had of meer verschillende acts had ik de keuze wat beter kunnen begrijpen. Nu vond ik het eigenlijk een beetje jammer voor FFB, die wederom lekker speelde, dat aardig wat volk wegliep. Hij had meer verdient .... waarom stond Amen Ra er in Groningen niet bij trouwens? |
|
Ja, daar was ik wel benieuwd naar geweest. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |