|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Kampfar, Heidevolk, Elexorien zullen op 28 april Vera verwoesten http://www.vera-groningen.nl/ kosten en dergelijke zullen ongetwijfeld 'dra hier verschijnen www.kampfar.com www.heidevolk.com www.elexorien.com [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 23-02-2006 14:07] Bruce Banner |
|
ok ok... zo beter? Bruce Banner |
|
Dank u! Spel vouten zijn cool! |
|
|
|
PWND |
|
quote: Doe het dan wel goed mongool. Je link is naar een algemeen kampfar tourdata topic, dit topic gaat over een optreden van kampfar EN heidevolk EN elexorien en dus veel specifieker waardoor het geen slotje hoeft. Eerst denken dan roepen. |
|
idd. dat andere topic moet dicht, dakhaasje van me Bruce Banner |
|
|
|
quote: En waarom dat dan? Omdat ik die heb aangemaakt? Maar zonder gekheid, dat gaat over Kampfar in het algemeen en niet alleen over VERA. |
|
ja omdat jij het bent Nee, het punt is dat je voor alle optredens een apart topic mag maken (duidelijkheid per gig), en sat een touroverzicht gewoon in het (in dit geval Kampfar) bandtopic geplaatst kan worden. Bruce Banner |
|
pwn3d!1!!1 |
|
quote: ONEENS... Namelijk: Er zijn mensen (waaronder ikzelf) die daar bijna nooit kijken, bovendien is dit een Concerten-topic, dus daar kijk je als je zoekt naar festivals / concerten... |
|
Inderdaad. Tour --> concerten en die horen dus gewoon in het concerten gedeelte Neemt niet weg dat er eventueel een algemeen tour topic en een apart topic voor een locatie kan zijn (andere support etc). Maargoed, ik ben maar een eenvoudige boerenlul enzo. |
|
er zijn voor- en tegenstanders van beide soorten topics (verzamel en apart). We hebben besloten om voor de aparte topics te gaan, zodat de zalen en bands vaker genoemd worden, en ze zo vaker/beter gepromoot worden. [edit n.a.v. post van Burzum: het tourschema kan gewoon in het band-topic geplaatst worden. Dat is dan toch duidelijk genoeg?] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 23-02-2006 17:03] Bruce Banner |
|
quote: Prima toch? |
|
quote: waarom ben je het er dan +-3 posts hierboven niet mee eens? anyway: 28 april! heersch! Bruce Banner |
|
quote: Tja, dat begreep ik ook al niet Misschien heeft hij een oogje op je, ouwe pimp. |
|
Dat lees je verkeerd. Ik had het over dat tours volgens jou in een bands-topic moeten ipv hier onder concerten. Jij zei dus dat die van mij dichtkon, dus klopt het ook niet wat jij zei Maar goed, maakt niet uit... Heerschen doen we sowieso wel in VERA |
|
quote: een hele lekkere grote boerenlul, dat wel |
|
Nog even voor de duidelijkheid dan (hier gaan we klachten over krijgen ) Tourschema in het band-topic + 1 topic per concert Bruce Banner |
|
Euh, on topic ofzo???? Spel vouten zijn cool! |
|
Sure! Het is goed om weer met Heidevolk te spelen, aangezien dat enorm relaxte gasten zijn een maand later stan we weer samen op het podium (in Nijmegen). Het houdt maar niet op Bruce Banner |
|
Ben wel schieuwnierig naar die gasten, ooit eens vaag iets van meegekregen op een AMM, was toen net binnen en wou bier!!! Nu maar eens opletten! Spel vouten zijn cool! |
|
Kampfar tour 2006: 07.04.2006 - Markthalle - Hamburg/GERMANY - TBA 08.04.2006 - No Mercy Festival - Prague/CZECH - Cannibal Corpse, Finntroll... 12.04.2006 - Ritmo & Compas - Madrid/SPAIN - Nydvind, Berserk, The Art Of Blasphemy 13.04.2006 - Mephisto - Barcelona/SPAIN - Nydvind, Berserk, Foscor 14.04.2006 - Tunk - Irun/SPAIN - Nydvind, Berserk 15.04.2006 - CC Sto Andre - Mangualde/PURTUGAL - Nydvind, Berserk 19.04.2006 - 162 - Hekelgem/GELGIUM - Nydvind, Wapenspraak & Drinkgelag 21.04.2006 - Jokus - Giessen/GERMANY - Skyclad, Heidevolk, Nydvind 22.04.2006 - Hagalaz - Elterlein/GERMANY - TBA 28.04.2006 - Vera - Groningen/NETHERLAND - Heidevolk 29.04.2006 - Kings Of Metal Fest - Arnhem/NETHERLAND - Entombed, Heidevolk, ....... 16.06.2006 - Bands Battle - Stavenhagen/GERMANY - Ars Moriendi, Low Man's Tune 14-15.07.2006 - Under The Black Sun - Berlin/GERMANY - Besatt, Hellsaw, Darkestrah... Zo... hier nog maar een keer dan, aangezien Lain de officiele heeft dichtgegooid en ik nog steeds van mening ben dat zo'n lijstje in CONCERTEN thuishoort en niet in bands... |
|
Goed, maar ga dan NIET over de andere gigs lullen in dit topic Bruce Banner |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |