|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Waarom zijn zoveel van die "stoere" metal lui toch van die mietjes.... Wat is nou een kwartiertje lopen? Als je dat er niet voor over hebt kun je je afvragen of het geen tijd wordt wat extra geraniums aan te schaffen en je geest niet elk weekend opnieuw te kwellen met de vraag: Zal ik uitgaan of thuis op de bank blijven? Bla |
|
quote: Ja kijk het zit natuurlijk zo he.. als er nou echt boeiende bands kwamen spelen.. |
|
nederlanders zijn verwend Je moeder. |
|
quote:Het is echt niet ver lopen hoor, en het bespaart je zo een kwartier reistijd Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Als je één keer met het huidige weer in lijn 1 hebt gezeten wil je maar wat graag dat eindje van station Drienerlo naar de campus lopen . Die buslijn neemt nou niet bepaald de meest efficiente route naar de campus en als je pech hebt doe je er ruim 20 minuten over. [Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 11-05-2006 18:26] |
|
En vooral als je vanuit Zwolle komt is het vrij makkelijk om op Drienerlo uit te stappen. En over dat kwartiertje lopen heb ik ook nog nooit langer dan 10 minuten gedaan, ook met volle bepakking |
|
idd, mensen die zeiken over dat kleine kuteindje zijn wel heel erg lui en verwend... mayo, ik zag je gisteren nog uit de stad komen lopen, dat is zelfs nog verder dan dit Je moeder. |
|
Kijk de campusbewoners weten je het wel te vertellen; zo erg is het niet Ik ben er ook bij, blijf er maar een weekendje voor over. |
|
quote: Joah moeders eist een cadeautje uit een bepaalde winkel met bepaalde artikelen.. dus vanuit het werk maar even door de stad in en naar huis lopen. quote: Ghehe ik zie wel waar ik zin in heb, heb iig geen haast. |
|
dat 'kwartiertje' lopen heb ik zo vaak gelopen toen mn ex nog achter het podium woonde, tis idd niet meer dan 10 minuten, echt een mini eindje Je moeder. |
|
quote: Nou en.. mini eindje of niet. Iedereen die het over mini eindjes hebben, gaan jullie nu zelf ook hier naar toe of dat dan weer niet? |
|
quote:Zo hey, stoer ben jij... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ik vind geraniums best gaaf .. |
|
quote: jow, jij zou CiA cd gaan regelen nu je tijd hebt |
|
Ik nie snappe? |
|
quote: Reken maar van yes. Touché, pussycat! |
|
quote: CiA reunie, jij, regelen, doen |
|
quote:Hmm why me? Had al paar keer gemaild wat ik graag wilde, maar dat wordt niet op gereageerd, laat dan maar. |
|
quote: we waren allemaal aan't wachten tot jij tijd had eigenlijk |
|
Misschien om mij daar over in te lichten mailwisseling liep op een moment dood dus ik dacht dat er niks ging gebeuren ..... |
|
quote: msn? |
|
Zit op me werk Ik mail je wel ff |
|
quote: check, ga'k ff douchen |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |