|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
U hoort nog van mijn advocaat Gave foto's hoor erg scherp |
|
nais, thanx MMayo! |
|
quote: Mooie foto's, ja. Maar wth doet dat zweetbandje op/aan die gitaar? |
|
quote: Haha nu je het zegt, heee dat ben jij |
|
Cool! Dank u Mayo! Andere linkjes: Van de organisatie Anja van frrttz [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 16-05-2006 11:38] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
naja, organisatie... sort-of Ik heb ze iig geschoten voor 'de organisatie'. Was een leuk feestje! Nog mensen commentaar op mijn foto's? :-) |
|
hm Fuck the world and fuck you |
|
quote:scherp wordt meestal wel een beetje verwacht, hoewel niet altijd supernodig. Sfeer vind ik zelf belangrijker. Rock is normaal niet echt m'n dingetje (ik fotografeer voor een paar vrij grote dance-organisatoren, en dan voornamelijk DJ's, sfeer en bezoekers) maar ik vind deze set wel aardig geslaagd. Misschien toch maar es wat vaker doen, dit soort grappen. |
|
Ja, ik vind die bolle foto's wel leuk.. Misschien heeft meneer de fotograaf woensdag tijd om in de rocks een paar kiekjes te schieten. |
|
Ik vind dat bolle wel geslaagd! Geeft soms echt supergave foto's! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Of niet... Subtiel kamerolifantje |
|
Wat zeg je, stigma? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Juist, die ja.... Dat ben ik niet, dat is mijn evil-twin [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 22-05-2006 16:47] Subtiel kamerolifantje |
|
quote: En die evil twin verschijnt alleen als er iemand met een bolle lens rondloopt? Wat een aparte afwijking! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Nee, alleen bij close-ups. Hier dan weer niet. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Niet? Jij bent toch die blonde en die donkerharige is toch je evil twin?!? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
uhm...oke. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Laat maar, ik had gedacht dat je de grap wel zou snappen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Nee, want ik ben die blonde, en die donkerharige is mijn evil twin. Subtiel kamerolifantje |
|
quote:Oe, scherp. Misschien ben je toch de donkerharige. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:maar dan zou ze de grap wel snappen, en kon ze niet tot deze conclusie komen. Het wordt best moeilijk zo. Stigma, misschien moet je even je technische vriendjes om advies vragen |
|
Die heerschen wel ja!!! Don't talk shit about my best friends!! Utternerds Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Juustem, ik wilde ook alleen de door jou net verklapte paradox aantonen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:woensdag... da's vandaag eh? euh sure, hoe laat, en wat voor soort band kan ik verwachten? (ow en stigma sowwy voor die ene foto maar die blik was gewoon geweldig ) edit: hmmm wordt em niet. Te druk vanavond helaas [Dit bericht is gewijzigd door HunterPro op 24-05-2006 16:14] |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina |