|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Morgen... Zorg dat je dr bent om 3 uur.. |
|
Zijn er dan lekkere mannen op het podium?!? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hulde Olav! Doorbreek de homofobie in de Metal scene! ps: lekkere mannen? waar?? Bla |
|
Ik weet iig zeker dat er drie nichten op het podium komen! |
|
quote: Een beetje gay is okay! Lekkere mannen: sowieso Bjorn van Bloodsin, met z'n goddelijke lichaam. Verder zou ik vooral Shattered Hope in de gaten houden @Jenje: Daarom wil je ook een CiA reünie, he, voor precies die 3 nichten Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ja ik wil wel weer in een heet hok met 5 homo;s |
|
quote: Okee, gaat lukken dat uitstappen.. en dan.. perron af ennem dan links of rechtsaf? |
|
niet de fc twente kant af maar die andere kant op, dan doorlopen tot je niet verder kan, dan sta je al in de buurt van bos en flats en als je na 3 uur bent hoor je vast de muziek al. en zullen vast wel borden staan, vorig jaar ook geloof ik Je moeder. |
|
quote: Ah dat fietspad af dus? Nouja, we zijn er rond 14 uur al.. en dan rustig die kant nog op. Hoop er toch wel voor 3en te zijn hehe. Even kijken of dat Bloodsin nog wat is. |
|
als je daar een uur over doet, vind ik het heel knap Je moeder. |
|
quote: Als ik bier en andere versnaperingen in de trein alvast meeneem.. dan gaat me dat wel lukken hoor Ga jij nog even kijken dan? |
|
... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Zeg, wil je er voor mij even een treintje op tekenen.. nu snap ik het niet meer |
|
quote:Er staat al een treintje op Net boven het kader waarin onder andere Enschede Drienerlo (station ) staat. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ik wil een rood treintje. Djeez, snap dat dan! |
|
Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Nu zie ik de straten niet meer goed Het gaat allemaal goedkomen, ik zal netjes mijn camera meenemen voor te oefenen. Ik hoef geen tent mee te slepen dus we gaan lopen en als ik er niet voor 16 uur ben, mag men de politie bellen. Heb er wel zin in, nu het weer nog redelijk houden. |
|
@Nix: Hee onze treinplannen zijn gewijzigd, wij gaan via Wierden reizen en gaan vanaf daar verder met de auto. |
|
Ik ga met de fiets |
|
Lopen |
|
Jow Olav, niks te doen vandaag? |
|
quote: Die hele drie kilometerts? oh, held van me |
|
Er komt ook een live stream: http://triton.student.utwente.nl:8000/listen.pls |
|
quote: Haha, ik heb toch nooit wat te doen op zaterdag! Zullen we naar Flatrock gaan, dan? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |