|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb saaiere verjaardagen gehad dus ik ben er zeker wel bij ja |
|
ben er, altijd leuk |
|
Waarschijnlijk wel aanwezig! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Alleen als ik dan dood ben kan ik er niet bij zijn . De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben. |
|
En de support is........Trivium! Ach ik mag dat bandje wel... |
|
Uiteraard ben ik hier bij |
|
ben d'r zekers bij. [Dit bericht is gewijzigd door AndreV op 08-03-2006 22:43] |
|
Als ik nou geld had... Voorverkoop schijnt trouwens 18 maart al te beginnen! Hmn, ff oom lief aankijken dus FREEZE |
|
Ja! Ik wil! |
|
Ben daarbij! Aangezien we hebben gezworen om te gaan als ze dit jaar weer in de buurt zouden spelen. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ik zal er bij zijn! Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
ben hier uiteraard bij !!!! |
|
hunter? |
|
quote: jaja ben weer eens aanwezig, heb ook maar gelijk even de dag na maiden (dinsdag) vrij genomen |
|
hehe daar ga k wel weer zijn wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Heb al vrij genomen, nu nog kaartjes! Bazzio Attacks!!! |
|
Dikke vette heersch |
|
Het voorprogramma (ofwel 'special guests) zal zijn: Trivium. Jawel. (Dat hadden de heren Metallica en Maiden ook wel iets beter kunnen afspreken ). Maar goed, heb de 27e en de 28e november al vrij genomen . ..."Hate can only create more hate"... |
|
Lijkt me wel. |
|
quote: gaaf! ik vind Trivium echt tof. |
|
quote: Tof, daar ga ik niet heen. Ik ben te jong daarvoor... Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Ah, ik zie dat iemand me al voor was geweest voor wat betreft Trivium. Achja, het is op zich goed te pruimen, maar ik had liever iets anders gezien. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Iron Maiden? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Neh, die vind ik niks aan. Ik ging voor het voorprogramma Oja, kaarten zijn binnen!!! Yay! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Hehe Ik ga denk ik in België...is iets dichter bij... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |