|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Daar komt VADER ook altijd mee weg... |
|
Als ik eens een blik werp op posters van tours op deze kamer, spot ik wel meer tanks. Alsof dat een probleem oplevert, hehe. |
|
Ik herinner me nog enige consternatie in de buitenlandse pers toen Panzer Division Marduk uitkwam. Vanwege een tank ja. Ik denk dat we allemaal weten hoe dom je sommige mensen in moet schatten. don't mistake lack of talent for genius |
|
hehe idd *kuch*ANTIFA*kuch* Je moeder. |
|
quote: Ja, maar ik denk dat we in deze topic Black Metal Blitzkrieg zo min mogelijk in verband moeten brengen met de Antifa, want deze versie heeft niets met rechts te maken. |
|
vorige keer vonden ze selectieve genocide niet goed. dit gaat over algemene genocide, ik begin die antifa lui BIJNA te mogen. Je moeder. |
|
quote: Heb je helemaal gelijk in. Maar zoals ik al schreef, die lui nemen alles onder de loep wat maar een beetje extreem is. Zeker na BM blitzkrieg deel 1. Waar ik helaas niet naar toe gegaan ben omdat ik dacht dat het afgelast was. don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: Ahja, ik had destijds het vermoeden dat ze wel zouden spelen. Buiten dat had ik alles al gepland en dacht ik 'ach, ik ga gewoon'. Achteraf wel goed geweest, hehe. Ik heb er zin in in ieder geval. Mortuary Drape! |
|
Vettig! Hey Poggy, weer een kok nodig? |
|
quote: |
|
Hahaha, ik las bijna 'klok' en met het oog op die boete van laatst vond ik dat niet zo'n leuk grapje. Kok is een ander verhaal: Nee, als het goed is dan kookt Jantje gewoon weer. Maar voor de goede orde: reserveren kan dus en dat raden we wel aan want zo groot is onze toko niet. En niet zo zaniken over de vorige editie want dat is 'ancient history' en staat los van wat er nu gaat gebeuren. |
|
Ben er ook bij [Dit bericht is gewijzigd door Digerdoden op 17-04-2006 19:48] "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
volgende week alweer "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
upperde-upperde-up |
|
Mortuary Drape aanwezig! |
|
quote: geen bier voor jou! Wel voor mij natuurlijk |
|
Zal zeker als ik kan even naar weltbrand komen kijken! Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Jammer genoeg geen tijd. Wel een interessant concert. Ben benieuwd naar Weltbrand. De naam Denial of God zegt me helemaal niks. Mortuary Drape heb ik lang geleden eens gehoord. Een zwarte cd met paarse letters. Titel? Geen idee. Ik vond er geen ruk aan. Maar soms hoor je zoiets jaren later weer en vind je het ineens gaaf. En de Pazzop is de ideale tent om daar achter te komen... Hij leerde zijn volk eten, maar dronk zich dood. |
|
Ik heb er zin in! |
|
Ik ben nu iets van DoG aan het luisteren en ben verrest hoe gaaf het is! Hopelijk is het live ook zo! "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Had jij nou nog een plek in de auto? |
|
quote: Hey Mikey, Geld dat aanbod nog? Jan is hem gesmeerd.... Hahaha. Geef me even een mailtje/belletje/msn ofzo als je nog interesse hebt. |
|
Lijkt mij een uitstekend plan anders! |
|
This Saturday! Please forward this message to all those interested! Probably your first and last chance to view Denial Of God and Mortuary Drape live in the Netherlands!!! Be sure not to miss this memorable night of Black Metal Terror, and prepare for special surprise guets!!! Mortuary Drape (Ita) Denial of God (Den) Weltbrand (Hol - CD presentation) Haatstrijd (Hol - w. Funeral Winds members) Lustmoord (18+ show) |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |