IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : 29-04-06: Black Metal Blitzkrieg II : Mortuary Drape - Denial of God + more Vorige pagina | Volgende pagina
NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 28-03-2006 10:55 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Misschien wel aanwezig.

Een tank op de flyer in combinatie met de titel Blitzkrieg. Ik wacht wel af of het echt door gaat, hahaha.

[Dit bericht is gewijzigd door NecroNoud op 28-03-2006 10:57]

don't mistake lack of talent for genius

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 28-03-2006 17:25 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

quote:
Op 28 maart 2006 10:55 schreef NecroNoud het volgende:
Misschien wel aanwezig.

Een tank op de flyer in combinatie met de titel Blitzkrieg. Ik wacht wel af of het echt door gaat, hahaha.

Daar komt VADER ook altijd mee weg...

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 28-03-2006 17:26 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Als ik eens een blik werp op posters van tours op deze kamer, spot ik wel meer tanks.
Alsof dat een probleem oplevert, hehe.

NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 28-03-2006 19:30 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Ik herinner me nog enige consternatie in de buitenlandse pers toen Panzer Division Marduk uitkwam. Vanwege een tank ja.

Ik denk dat we allemaal weten hoe dom je sommige mensen in moet schatten.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 28-03-2006 19:36 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hehe idd

*kuch*ANTIFA*kuch*

Je moeder.

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 28-03-2006 19:44 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2006 19:30 schreef NecroNoud het volgende:
Ik herinner me nog enige consternatie in de buitenlandse pers toen Panzer Division Marduk uitkwam. Vanwege een tank ja.

Ik denk dat we allemaal weten hoe dom je sommige mensen in moet schatten.

Ja, maar ik denk dat we in deze topic Black Metal Blitzkrieg zo min mogelijk in verband moeten brengen met de Antifa, want deze versie heeft niets met rechts te maken.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 28-03-2006 19:47 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

vorige keer vonden ze selectieve genocide niet goed. dit gaat over algemene genocide, ik begin die antifa lui BIJNA te mogen.

Je moeder.

NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 29-03-2006 10:29 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

quote:
Op 28 maart 2006 19:44 schreef WhiteRider het volgende:
Ja, maar ik denk dat we in deze topic Black Metal Blitzkrieg zo min mogelijk in verband moeten brengen met de Antifa, want deze versie heeft niets met rechts te maken.

Heb je helemaal gelijk in. Maar zoals ik al schreef, die lui nemen alles onder de loep wat maar een beetje extreem is. Zeker na BM blitzkrieg deel 1. Waar ik helaas niet naar toe gegaan ben omdat ik dacht dat het afgelast was.

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 29-03-2006 10:53 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 10:29 schreef NecroNoud het volgende:
Heb je helemaal gelijk in. Maar zoals ik al schreef, die lui nemen alles onder de loep wat maar een beetje extreem is. Zeker na BM blitzkrieg deel 1. Waar ik helaas niet naar toe gegaan ben omdat ik dacht dat het afgelast was.

Ahja, ik had destijds het vermoeden dat ze wel zouden spelen. Buiten dat had ik alles al gepland en dacht ik 'ach, ik ga gewoon'. Achteraf wel goed geweest, hehe.

Ik heb er zin in in ieder geval. Mortuary Drape!

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 29-03-2006 13:14 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Vettig! Hey Poggy, weer een kok nodig?

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 29-03-2006 16:59 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 13:14 schreef Mikeee het volgende:

Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 30-03-2006 15:42 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

Hahaha, ik las bijna 'klok' en met het oog op die boete van laatst vond ik dat niet zo'n leuk grapje. Kok is een ander verhaal: Nee, als het goed is dan kookt Jantje gewoon weer.

Maar voor de goede orde: reserveren kan dus en dat raden we wel aan want zo groot is onze toko niet.

En niet zo zaniken over de vorige editie want dat is 'ancient history' en staat los van wat er nu gaat gebeuren.

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 07-04-2006 17:07 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

Ben er ook bij

[Dit bericht is gewijzigd door Digerdoden op 17-04-2006 19:48]

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 19-04-2006 23:48 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

volgende week alweer

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 21-04-2006 18:21 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

upperde-upperde-up

Aeon
dé aandachtshoer
Usericon van Aeon
Posted 21-04-2006 18:50 by Aeon Wijzig reactieProfiel van AeonQuote dit bericht

Mortuary Drape
aanwezig!

Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 21-04-2006 18:56 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

quote:
Op 19 april 2006 23:48 schreef Digerdoden het volgende:
volgende week alweer

geen bier voor jou!
Wel voor mij natuurlijk

Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 21-04-2006 19:41 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

Zal zeker als ik kan even naar weltbrand komen kijken!

Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon

Heer Halewyn
Oh no! They kill Mr. Lemmy! You bastards!
Usericon van Heer Halewyn
Posted 21-04-2006 20:41 by Heer Halewyn Wijzig reactieProfiel van Heer HalewynQuote dit berichthttp://www.walpurgisnacht.nl

Jammer genoeg geen tijd. Wel een interessant concert. Ben benieuwd naar Weltbrand. De naam Denial of God zegt me helemaal niks. Mortuary Drape heb ik lang geleden eens gehoord. Een zwarte cd met paarse letters. Titel? Geen idee. Ik vond er geen ruk aan. Maar soms hoor je zoiets jaren later weer en vind je het ineens gaaf. En de Pazzop is de ideale tent om daar achter te komen...

Hij leerde zijn volk eten, maar dronk zich dood.

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 21-04-2006 21:00 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ik heb er zin in!

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 22-04-2006 15:33 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

Ik ben nu iets van DoG aan het luisteren en ben verrest hoe gaaf het is! Hopelijk is het live ook zo!

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 22-04-2006 16:03 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Had jij nou nog een plek in de auto?

Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 23-04-2006 18:53 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 13:14 schreef Mikeee het volgende:

Hey Mikey,

Geld dat aanbod nog? Jan is hem gesmeerd....

Hahaha.

Geef me even een mailtje/belletje/msn ofzo als je nog interesse hebt.

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 23-04-2006 19:13 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Lijkt mij een uitstekend plan anders!

Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 25-04-2006 9:26 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

This Saturday!

Please forward this message to all those interested!
Probably your first and last chance to view Denial Of God and Mortuary Drape live in the Netherlands!!!

Be sure not to miss this memorable night of Black Metal Terror, and prepare for special surprise guets!!!

Mortuary Drape (Ita)
Denial of God (Den)
Weltbrand (Hol - CD presentation)
Haatstrijd (Hol - w. Funeral Winds members)
Lustmoord (18+ show)

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com