|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
wat stond erop dan ? Fuck the world and fuck you |
|
Het roze piemellogo. |
|
pic ? ergens ? hehehe. Fuck the world and fuck you |
|
Dan zouden er foto's van de leden zelf gemaakt moeten zijn, na de show. Op het podium hadden ze het niet aan. |
|
quote: Een wel |
|
wat foto`s die redelijk gelukt zijn, nog even geen zin om de rest te verkleinen lustmoord: oogjes dicht Robin! foto van het shirt haatstrijd [Dit bericht is gewijzigd door Digerdoden op 30-04-2006 14:41] "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Ja dat was wel klote ja. Kut video hehe |
|
volgens mij zou ik lustmoord best gaaf vinden, ook al is t niet helemaal mijn ding hahahahahahaaha Fuck the world and fuck you |
|
voor de liefhebbers LUSTMOORD |
|
|
|
Werden de vrouwen er een beetje geil van of niet ? hahaha. Fuck the world and fuck you |
|
Aan de filmpjes te zien wel... one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
ah wazig maar was wel geinig dus? Je moeder. |
|
Dit stuk heb ik gemist. GG Allin achtige zooi hehe, briljant. |
|
apator is terug? don't mistake lack of talent for genius |
|
Wat een megolen Against God and Government |
|
De antifa zou dan wel weer in mijn achting stijgen als ze deze foto gebruiken op hun site ipv de oude van die kerel. hehehe |
|
lustmoord niet gelijk gezien (ook de erotische show niet, maar niet veel aan gemist zo te zien, haha) haatstrijd vond ik niet zoveel soeps. weltbrand vind ik dan weer wel interessant, en die zang, die is gewoon goed. denial of god was zeker goed bezig, tsja, show dat hebben ze er altijd bijgehad. volgens mij was het vroeger nog ranziger. mortuary drape natuurlijk ook een terechte headliner, vette live band ook! |
|
quote: DOG dezelfde show als in Belgiƫ? |
|
quote: wormen heb ik in bels geen zien liggen, alleen dat kan ook aan mij liggen. de rest was zeker precies hetzelfde, alleen wel met een beter geluid! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |