|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Moet WhiteRider dan wegwezen? |
|
Ok, ik stop met kutgrappen Robin |
|
Opkankeren. |
|
Haha ja, als het een echte 18+ show is dan ID vragen bij de deur! |
|
quote: voelt iemand zich aangevallen hehe Je moeder. |
|
Ik zal wel wat "geschikte" foto`s voor je schieten Robin "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Nee, valt wel mee, maar het is af en toe wel wat vermoeiend omdat iedereen het altijd over m'n leeftijd heeft, op school ook bijvoorbeeld. |
|
tsja, ga dan eerst wat jaren CoF luisteren en als je 18 bent je gaan verdiepen like anyone else [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 26-04-2006 15:17] Je moeder. |
|
quote: Oke, ik gooi al m'n cd's en vinyl de deur uit en download alles van Cradle of Filth. Tot over een paar jaar, doei. Oh, en zaterdag kom ik niet. |
|
toch niet? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Gewoon iedereen naar bladel zaterdag! |
|
<- morgen cola "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
|
|
morgen bier! maar niet in bladel Je moeder. |
|
quote: bij dee is je plaats aan J&I vergeven "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
best Je moeder. |
|
Ben er ook bij. Uiteindelijk toch wel hehe. |
|
quote: "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Zo, dat was fucking vet. Na een reis van 4.5 uur net een uurtje thuis. Lustmoord was, eh, 'apart'. Iets met een naakte man. Haatstrijd vond ik geen flikker aan. Weltbrand was VET! Mikeee zei dat het de laatste keer dat hij het zag klote was, dus ik verwachte er niet veel van. Ik ben wel zeker overtuigd! Vet! Denial of God...tsja, heers gewoon. Mortuary Drape was ook echt HARD stampen, écht een goede band is dat. Zo, doei. |
|
Lustmoord klonk wel gaaf, maar die act had niet gehoeven en gelukkig niet het eind meegekregen Haatstrijd vond ik juist het hoogtepunt Weltbrand was het geluid verkeerd afgesteld Denial of God was wel aardig, maar teveel "show" MD niet gezien "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Waarom gingen jullie zo vroeg weg? |
|
quote: het was al vrij laat en we hadden de bands gezien die we wilden zien "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Ik heb niet heelveel mee gekregen van de avond hehe. |
|
je was aan het neuken ? Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |