IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Over de gek Chavez en de Antillen...... Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 29-03-2006 15:22 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 15:20 schreef attila_de_hun het volgende:
Gadver, ik dacht, we hoeven niks te vrezen want we sturen gewoon Murdering monk erop af. Maar dat is dus nie terecht. plus dat "oud vuil" ook al niet meer bij de marine zit. we hebben geen schijn van kans meer

maar serieus, een zo een nederlands straaljager maakt toch zo gehakt van een heel vijandelijk bataljon??
Uiteindelijk zijn het landtroepen die een gebied in bezit houden... We kunnen wel 1.900.000 van hun soldaten dood bombarderen, maar dan zijn er nog steeds 100.000 over die met AK-47's een gebied bezet kunnen houden.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-03-2006 15:22 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 15:20 schreef Nimbus het volgende:
Ik geloof dat ze ballistische raketten in wilde zetten maar dan zonder nucleaire lading, iets genuanceerder dus
Wat houden jullie het nieuws slecht bij zeg. Het bericht dat Thatcher nucleare wapens wilde inzetten is nu hoogstens drie/vier maanden oud.





Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 29-03-2006 15:23 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 29 maart 2006 15:20 schreef attila_de_hun het volgende:
Gadver, ik dacht, we hoeven niks te vrezen want we sturen gewoon Murdering monk erop af. Maar dat is dus nie terecht. plus dat "oud vuil" ook al niet meer bij de marine zit. we hebben geen schijn van kans meer

maar serieus, een zo een nederlands straaljager maakt toch zo gehakt van een heel vijandelijk bataljon??


In principe wel, maar voordat die dingen eens ingezet worden...
(kijk maar naar Sebrenica, zijn ze aangevraagd, maar glashard afgewezen, het resultaat mag bekend zijn...)

Plus dat als die lui zich gaan bezig houden met een jungle oorlog heeft NL een heel serieus probleem... Er is geloof ik maar een eenheid (korps mariniers) die daadwerkelijk jungle trainig houden in de regio van Suriname en dergelijke.

Het NL leger is niet voorbereid op 2 miljoen mafkezen die de jungle en de geheimen van de jungle wel kennen, dat wordt gewoon een slachtpartij...


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-03-2006 15:23 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

maar kent er iemand spaans?? wat zeggen de berichten vanuit venzuela zelf??? straks is het gewoon een hoax (een vervroegde 1 april grap ofzo)


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-03-2006 15:23 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

En twee miljoen is wel focking veel. Dat is evenveel als de gehele EU aan militairen heeft.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 29-03-2006 15:23]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 29-03-2006 15:23 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 12:48 schreef kwelgeest het volgende:
Voortdurend onthult Chavez vermeende Amerikaanse invasieplannen en steeds duidelijker zinspeelt hij erop dat het 'yanqui-imperialismo’ – het imperialisme van de yankees – vanuit Curaçao opereert. Zo beweerde hij eind vorig jaar dat de Amerikanen vanaf Curaçao een invasie in Venezuela voorbereiden.



Ik had al nooit een hoge pet op van die Chavez maar dit gaat goed nergens meer over.


Daarmee doelde hij op de mislukte staatsgreep van een paar jaar geleden die gefinancierd werd door de CIA.


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-03-2006 15:25 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 15:23 schreef Brujo het volgende:
Daarmee doelde hij op de mislukte staatsgreep van een paar jaar geleden die gefinancierd werd door de CIA.
Dat is toch wel heel wat anders dan een invasie.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-03-2006 15:25 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 15:23 schreef Murdering Monk het volgende:
In principe wel, maar voordat die dingen eens ingezet worden...
(kijk maar naar Sebrenica, zijn ze aangevraagd, maar glashard afgewezen, het resultaat mag bekend zijn...)




Maar ik weet niet of dat geheel vergelijkbaar is. Dit is verdediging van de landsgrenzen. Bij sebrenica werd toch om hulp van buitenlandse straaljagers gevraagd? als morgen de denen binnenvallen dan kunnen wij gewoon terugslaan zonder toestemming te vragen he.



[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 29-03-2006 15:26]


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 29-03-2006 15:25 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 15:20 schreef attila_de_hun het volgende:


maar serieus, een zo een nederlands straaljager maakt toch zo gehakt van een heel vijandelijk bataljon??


Tegen grondtroepen gaat dat wel lekker ja, maar las ook dat ze Mig 29's aan hadden geschaft, daartegen heeft een f-16 het best zwaar.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-03-2006 15:26 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 15:20 schreef Murdering Monk het volgende:
Oh ja, over nucleaire wapens en NL:

Of NL zelf daadwerkelijk nucleaire wapens heeft is een groot raadsel, maar NL heeft(nog steeds?) een aantal lokaties gehad waar Nucleaire wapens opgeslagen hebben gelegen voor de AMerikanen ten tijde van de koude oorlog.
Er wordt nu wel geroepen dat die er niet meer liggen, maar waarom zijn die opslag instellingen dan nog steeds in gebruik en fucking zwaar beveiligd?
Dit klopt idd. Als eens gehoord van een maat van mij die in het leger zit.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 29-03-2006 15:26 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 15:23 schreef kwelgeest het volgende:
En twee miljoen is wel focking veel. Dat is evenveel als de gehele EU aan militairen heeft.
Heeft hij nu iig nog niet, aangezien Turkije netto gezien het grootste leger heeft en Turkije heeft een leger van ongeveer 1,5 miljoen luitjes. Maar hij wilde daar naartoe geloof ik.

Overigens... hij heeft 150.000 reservisten opgeroepen, meestal worden reservisten niet voor niets opgeroepen...


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 29-03-2006 15:27 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 29 maart 2006 15:25 schreef attila_de_hun het volgende:
Maar ik weet niet of dat geheel vergelijkbaar is. Dit is verdediging van de landsgrenzen. Bij sebrenica werd toch om hulp van buitenlandse straaljagers gevraagd? als morgen de denen binnenvallen dan kunnen wij gewoon terugslaan zonder toestemming te vragen he.



Voor zover ik weet werd er gewoon om hulp van NL straaljagers gevraagd, er zaten zelfs flight guiders om ze naar de doelen te praten, maar de dreiging werd door een hoge pief uit NL (weet niet meer wie dit was) afgedaan dat het wel mee zou vallen...


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 29-03-2006 15:28 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 15:25 schreef Nimbus het volgende:
Tegen grondtroepen gaat dat wel lekker ja, maar las ook dat ze Mig 29's aan hadden geschaft, daartegen heeft een f-16 het best zwaar.
Ligt eraan welke versie van de Mig 29's hij heeft... Wij hebben de nieuwste versie van de F-16 en die maakt gehakt van de oudere versies van de Mig 29.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-03-2006 15:28 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 15:25 schreef attila_de_hun het volgende:
Maar ik weet niet of dat geheel vergelijkbaar is. Dit is verdediging van de landsgrenzen. Bij sebrenica werd toch om hulp van buitenlandse straaljagers gevraagd? als morgen de denen binnenvallen dan kunnen wij gewoon terugslaan zonder toestemming te vragen he.


Is idd niet een vergelijkbare situatie. Dit zou om een puur Nederlandse operatie gaan. Bij Sebrenica lag de leiding niet bij Nederland en waren de F16's die ingezet hadden moeten worden ook niet van Nederland.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 29-03-2006 15:28 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 15:23 schreef Murdering Monk het volgende:
In principe wel, maar voordat die dingen eens ingezet worden...
(kijk maar naar Sebrenica, zijn ze aangevraagd, maar glashard afgewezen, het resultaat mag bekend zijn...)

Plus dat als die lui zich gaan bezig houden met een jungle oorlog heeft NL een heel serieus probleem... Er is geloof ik maar een eenheid (korps mariniers) die daadwerkelijk jungle trainig houden in de regio van Suriname en dergelijke.

Het NL leger is niet voorbereid op 2 miljoen mafkezen die de jungle en de geheimen van de jungle wel kennen, dat wordt gewoon een slachtpartij...




Denk jij soms dat heel Venezuela 1 grote jungle is?
Zoals Mikee al zeide pak even de atlas.
Maar even goed bestaat het venezolaanse leger uit een hele grote verzameling van slecht getrainde mannetjes met heel veel pistolen die zich erg lang op wacht staan op allerlei nutteloze plekken.


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 29-03-2006 15:28 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 29 maart 2006 15:26 schreef kwelgeest het volgende:
Dit klopt idd. Als eens gehoord van een maat van mij die in het leger zit.

Hehe, en of dit klopt, ik heb vaak genoeg wacht moeten lopen bij die complexen, wat is dat sip zeg...


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-03-2006 15:29 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 15:26 schreef Misanthrope het volgende:
Heeft hij nu iig nog niet, aangezien Turkije netto gezien het grootste leger heeft en Turkije heeft een leger van ongeveer 1,5 miljoen luitjes. Maar hij wilde daar naartoe geloof ik.

Overigens... hij heeft 150.000 reservisten opgeroepen, meestal worden reservisten niet voor niets opgeroepen...
Ik dacht dat China het grootste leger ter wereld heeft.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-03-2006 15:30 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 14:20 schreef kwelgeest het volgende:
Een beetje keihard offtopic:

@Misanthrope: Kan jij mij vertellen waar onze vriend Samir A. momenteel uithangt en wat hij doet?
Maar Misanthrope; Beantwoord deze vraag eens.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 29-03-2006 15:30 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 29 maart 2006 15:28 schreef Brujo het volgende:

Denk jij soms dat heel Venezuela 1 grote jungle is?
Zoals Mikee al zeide pak even de atlas.
Maar even goed bestaat het venezolaanse leger uit een hele grote verzameling van slecht getrainde mannetjes met heel veel pistolen die zich erg lang op wacht staan op allerlei nutteloze plekken.


Hehe, ben niet zo heel bekend met Venezuela moet ik heel eerlijk bekennen
Maar dan vind ik de dreigin van heel veel Veneloaanse mannetje sid ebehoorlijk trigger happy zijn nog steeds hoog, tegen dat aantal(ongetraind of niet) zal Nederland echt wel zware verliezen lijden, zo niet terug moeten trekken...


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 29-03-2006 15:30 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 15:29 schreef kwelgeest het volgende:
Ik dacht dat China het grootste leger ter wereld heeft.
Nope, Turkije.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 29-03-2006 15:31 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 15:28 schreef Misanthrope het volgende:
Ligt eraan welke versie van de Mig 29's hij heeft... Wij hebben de nieuwste versie van de F-16 en die maakt gehakt van de oudere versies van de Mig 29.


We hebben geloof ik de f-16 MLU (mid life update), nou ben ik niet helemaal op de hoogte van de versies van de mig, en heb ik het ook niet zo op russische vliegtuigen, maar ik geloof dat een mig-29 het niet zo moeilijk heeft tegen een f-16, kijk maar eens naar de kill-ratios die bijgehouden worden tijdnes die oefeningen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-03-2006 15:31 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 15:30 schreef Misanthrope het volgende:
Nope, Turkije.
Ik las vrij recent in een krant toch wat anders.:s


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 29-03-2006 15:31 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 15:30 schreef kwelgeest het volgende:
Maar Misanthrope; Beantwoord deze vraag eens.
Volgens mij ligt hij in een Nederlands ziekenhuis de zooi onder te schijten.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-03-2006 15:32 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 15:31 schreef Nimbus het volgende:
We hebben geloof ik de f-16 MLU (mid life update), nou ben ik niet helemaal op de hoogte van de versies van de mig, en heb ik het ook niet zo op russische vliegtuigen, maar ik geloof dat een mig-29 het niet zo moeilijk heeft tegen een f-16, kijk maar eens naar de kill-ratios die bijgehouden worden tijdnes die oefeningen.
Ik denk niet dat Venezuela High-tech MIG's heeft.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-03-2006 15:32 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 15:23 schreef attila_de_hun het volgende:
maar kent er iemand spaans?? wat zeggen de berichten vanuit Venezuela zelf??? straks is het gewoon een hoax (een vervroegde 1 april grap ofzo)


dus....

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 29-03-2006 15:32]


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen