IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Over de gek Chavez en de Antillen...... Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 29-03-2006 15:33 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 15:04 schreef Chelman het volgende:
@Mark:
Ja. Laten we vooral ENORM verliesgevende staatsbedrijven laten voortbestaan want dan hebben de mensen immers 'werk'.

Jij rechtvaardigt dus het decennia lang pompen van miljarden ponden in het onderhoud en exploitatie van mijnen en staalfabrieken die een product maakten die niemand wilde kopen en dat meer kostte om te produceren dan dat het ooit zou kunnen opbrengen?



Nee, dat zeg ik niet. Het is voor elke weldenkende persoon (op wat links-radicaal gewoeker na misschien) duidelijk dat de Engelse industrie zwaar verouderd was en onhoudbaar werd. Totaal inefficiënt en geld-slurpend. Maar er is een verschil tussen de hele zwik in een tijdsbestek van slechts enkele jaren botweg dichtgooien, en mensen een alternatief bieden.
Bedenk wel dat in de mijnstreken kinderen al op jonge leeftijd van school werden gehaald omdat de ouders school onzin vonden want hun zoon bleef toch wel zijn hele leven in de mijn, net als pa en opa. Dus zodra die mijnen dicht gingen bleef men zitten met een enorme beroepsbevolking die totaal ongeschikt en nauwelijks omschoolbaar (want ongeschoold) was. En daar werd dus echt geen ene moer rekening mee gehouden. Hoeveel denk je dat tig duizend gezinnen in de bijstand zonder vooruitzicht en alternatieven financieel drukken op de landelijke economie? Bovendien tikte dit nog wel een generatie of twee door. Dus 2 á 3 generaties Britten compleet verneukt doordat er niet de moeite is genomen om compenserende maatregelen te nemen, plus een nog altijd merkbaar maatschappelijk en economisch ravijn tussen het welvarende zuiden (Londen en omgeving) en het verpauperde noorden, dat nu pas langzaam weer op begint te krabbelen.

Dat noem ik toch een verrekte slechte manier van handelen, of je nou linksom, rechtsom of dwars door het midden redeneert.


[edit] Maar goed, Chavez dus

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 29-03-2006 15:34]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-03-2006 15:33 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 15:31 schreef Misanthrope het volgende:
Volgens mij ligt hij in een Nederlands ziekenhuis de zooi onder te schijten.
Zou tof zijn. Maar is er nog een hoger beroep tegen hem bezig? Ik mist zijn naam nmlk bij de uitspraken van het Hofstad proces.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 29-03-2006 15:33 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 15:25 schreef kwelgeest het volgende:
Dat is toch wel heel wat anders dan een invasie.


Ey, dat zijn zijn woorden, niet de mijne.
Die man praat altijd bombastisch.
Tot vervelens toe interrumpeert hij alle tv-zenders (dwars door het EK van 2000 bijvoorbeeld )


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 29-03-2006 15:33 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 15:23 schreef attila_de_hun het volgende:
maar kent er iemand spaans?? ...

Si!
Geef maar een link door ofzo.



Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 29-03-2006 15:34 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 29 maart 2006 15:31 schreef Nimbus het volgende:
We hebben geloof ik de f-16 MLU (mid life update), nou ben ik niet helemaal op de hoogte van de versies van de mig, en heb ik het ook niet zo op russische vliegtuigen, maar ik geloof dat een mig-29 het niet zo moeilijk heeft tegen een f-16, kijk maar eens naar de kill-ratios die bijgehouden worden tijdnes die oefeningen.

Daar heb je misschien een punt, maar vergeet niet dat die dingen uit Rusland komen, dus die kill ratio's kunnen ook een andere oorzaak hebben...

Het is echt wel goed spul, vergis je niet, maar het achterstallig onderhoud is zo fucking groot, de helft van die zooi flikkert bijna uit elkaar van ellende.

Rusland heeft helemaal geen geld om die dingen gevechtsklaar te houden, ze hebben nog niet eens geld om hun personeel te betalen, vandaar ook dat 3/4 van dat leger gedeserteerd is...

Dus als die vent dat koopt duurt het toch nog wel ff voordat die dingen gevechtsklaar zijn...(ben benieuwd hoe die dingen naar Venezuela toe gaan eigenlijk, vliegend? gheghe)


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-03-2006 15:34 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 15:33 schreef Mikeee het volgende:
Si!
Geef maar een link door ofzo.
ik weet zelfs niet waar ik moet zoeken. mijn spaans is marginaal


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 29-03-2006 15:35 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 15:31 schreef Nimbus het volgende:
We hebben geloof ik de f-16 MLU (mid life update), nou ben ik niet helemaal op de hoogte van de versies van de mig, en heb ik het ook niet zo op russische vliegtuigen, maar ik geloof dat een mig-29 het niet zo moeilijk heeft tegen een f-16, kijk maar eens naar de kill-ratios die bijgehouden worden tijdnes die oefeningen.
Dat gaat vooral om dog-fights. In een echte oorlog zal het vooral om lange afstandswapens draaien. Wij hebben moderne en hippe systemen + Amerikaanse satelieten. Venezuela heeft oude rotzooi en geen Amerikaanse satelieten.

Wel mooi dat de VS de uitnodiging om een schijngevecht te houden tussen de F-22 en de SU-35 (of SU-37, ik weet het even niet) heeft afgeslagen uit angst dat de F-22 dik zou verliezen (wat hij zeker ook zou doen).


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 29-03-2006 15:35 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 15:32 schreef kwelgeest het volgende:
Ik denk niet dat Venezuela High-tech MIG's heeft.


http://www.elsevier.nl/nieuws/nederland/nieuwsbericht/asp/artnr/91784/zoeken/ja/index.html

" De recente wapenaankopen van het land - onder meer Russische Mig 29-toestellen en 100.000 Kalasnikovgeweren - zijn volgens Kamp 'op zichzelf geen probleem'.
"


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-03-2006 15:36 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 15:35 schreef Misanthrope het volgende:
Dat gaat vooral om dog-fights. In een echte oorlog zal het vooral om lange afstandswapens draaien. Wij hebben moderne en hippe systemen + Amerikaanse satelieten. Venezuela heeft oude rotzooi en geen Amerikaanse satelieten.

Wel mooi dat de VS de uitnodiging om een schijngevecht te houden tussen de F-22 en de SU-35 (of SU-37, ik weet het even niet) heeft afgeslagen uit angst dat de F-22 dik zou verliezen (wat hij zeker ook zou doen).
Welke landen hebben due SU's?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 29-03-2006 15:37 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 15:36 schreef kwelgeest het volgende:
Welke landen hebben due SU's?
Rusland.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 29-03-2006 15:38 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ach, MIGs. Waren de Nederlanders niet de eersten die ooit een MIG uit de lucht hebben geknald? Daar in de Balkan?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 29-03-2006 15:39 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 15:38 schreef Mark het volgende:
Ach, MIGs. Waren de Nederlanders niet de eersten die ooit een MIG uit de lucht hebben geknald? Daar in de Balkan?

Wederom zelfde verhaaltje als ik net hield...

Russen zijn trouwens wel briljante vliegtuigbouwers. Geef ze niets en ze bouwen een vliegtuig dat gehakt kan maken van de beste westerse vliegtuigen. Ik vraag me af wat voor vliegtuigen die lui zouden bouwen als ze geld hadden.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 29-03-2006 15:39 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 15:34 schreef Murdering Monk het volgende:
Daar heb je misschien een punt, maar vergeet niet dat die dingen uit Rusland komen, dus die kill ratio's kunnen ook een andere oorzaak hebben...

Het is echt wel goed spul, vergis je niet, maar het achterstallig onderhoud is zo fucking groot, de helft van die zooi flikkert bijna uit elkaar van ellende.

Rusland heeft helemaal geen geld om die dingen gevechtsklaar te houden, ze hebben nog niet eens geld om hun personeel te betalen, vandaar ook dat 3/4 van dat leger gedeserteerd is...

Dus als die vent dat koopt duurt het toch nog wel ff voordat die dingen gevechtsklaar zijn...(ben benieuwd hoe die dingen naar Venezuela toe gaan eigenlijk, vliegend? gheghe)



Datk lopt wel maar als ze iets kunnen verkopen doen ze dat graag, en zorgen ze er vast wel voor dat het netjes is, ze krijgen er vaak ook nog een training bij.


quote:
Op 29 maart 2006 15:35 schreef Misanthrope het volgende:
Dat gaat vooral om dog-fights. In een echte oorlog zal het vooral om lange afstandswapens draaien. Wij hebben moderne en hippe systemen + Amerikaanse satelieten. Venezuela heeft oude rotzooi en geen Amerikaanse satelieten.

Wel mooi dat de VS de uitnodiging om een schijngevecht te houden tussen de F-22 en de SU-35 (of SU-37, ik weet het even niet) heeft afgeslagen uit angst dat de F-22 dik zou verliezen (wat hij zeker ook zou doen).


Ja klopt op lange afstand heerschen Westerse vliegtuigen wel vaak, ik las laatst geloof ik nog een stuk over de f-22, dat ie juist zo goed is in dog-fights, weet niet meer of ie nou tegen de SU-37 heeft gevochten, zal het nog eens nakijken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-03-2006 15:40 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 15:35 schreef Nimbus het volgende:
http://www.elsevier.nl/nieuws/nederland/nieuwsbericht/asp/artnr/91784/zoeken/ja/index.html

" De recente wapenaankopen van het land - onder meer Russische Mig 29-toestellen en 100.000 Kalasnikovgeweren - zijn volgens Kamp 'op zichzelf geen probleem'.
"
Dat zal wel iets zeggen over de staat waarin de wapens van Venezuela verkeren.

Nog een quote van Kamp:

Die Venezolaanse president Hugo Chavez is een populistische blaaskaak, die maar één brak oorlogsschip heeft.

Klopt dat dat ze maar een schip hebben?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 29-03-2006 15:42 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Ik heb geen idee...
Ik weet wel dat die Kamp wel vaker zulke missers maakt met andere landen inschatten en dreigingen inschatten enzo


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 29-03-2006 15:42 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 15:39 schreef Nimbus het volgende:
Ja klopt op lange afstand heerschen Westerse vliegtuigen wel vaak, ik las laatst geloof ik nog een stuk over de f-22, dat ie juist zo goed is in dog-fights, weet niet meer of ie nou tegen de SU-37 heeft gevochten, zal het nog eens nakijken.
In een dogfight maakt de F-22 nog niet eens bijna een kans tegen de SU-35 (volgens mij was het toch de 35).


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 29-03-2006 15:42 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Nederland heeft wel altijd een degelijke marine gehad, jaja laatste tijd hoor je wel anders. Als ze het nou eens op zee uitvechten.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 29-03-2006 15:42 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Overigens beschikt Chavez ook over 22 F-16's.

Vraag me niet hoe oud die zijn...


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 29-03-2006 15:43 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 15:42 schreef Nimbus het volgende:
Nederland heeft wel altijd een degelijke marine gehad, jaja laatste tijd hoor je wel anders. Als ze het nou eens op zee uitvechten.
We hebben nog steeds de beste dieselonderzeeers ter wereld!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-03-2006 15:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 15:43 schreef Misanthrope het volgende:
We hebben nog steeds de beste dieselonderzeeers ter wereld!
Alleen is de crew te druk met elkander te verkrachten .. tja hebbie er nog weinig an he


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 29-03-2006 15:44 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 15:40 schreef kwelgeest het volgende:
Dat zal wel iets zeggen over de staat waarin de wapens van Venezuela verkeren.

Nog een quote van Kamp:

Die Venezolaanse president Hugo Chavez is een populistische blaaskaak, die maar één brak oorlogsschip heeft.

Klopt dat dat ze maar een schip hebben?


Volgens deze niet: http://www.hazegray.org/worldnav/americas/venez.htm

maar ik weet niet in hoeverre die up-to-date is, de Nederlandse versie was dat namelijk niet (als je het vergelijkt met de pagina van de Nederlandse marine).


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 29-03-2006 15:44 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Marine en luchtvaart vloot zijn in uitstekende staat, daar zou ik me geen zorgen over maken, het complete defensie personeel van NL daarentegen, daardoor zou ik me wel zorgen gaan maken...


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 29-03-2006 15:45 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 15:44 schreef Jenje het volgende:
Alleen is de crew te druk met elkander te verkrachten .. tja hebbie er nog weinig an he


Op onderzeeers heb je geen vrouwen , alhoewel dat theoretisch geen probleem hoeft te zijn...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-03-2006 15:45 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 15:42 schreef Nimbus het volgende:
Nederland heeft wel altijd een degelijke marine gehad, jaja laatste tijd hoor je wel anders. Als ze het nou eens op zee uitvechten.
We hebben kwalitatief gezien nog steeds een heel erg goede marine. Alleen de kwantiteiten van het Nederlandse leger laten te wensen over.
Sowieso heb ik zeer mijn twijfels over bezuinigen op defentie.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 29-03-2006 15:45 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 15:43 schreef Misanthrope het volgende:
We hebben nog steeds de beste dieselonderzeeers ter wereld!


Dat zeker, mooie stunt toen we tijdens een navo oefening met een onderzeeer, 7 Amerikaanse schepen "neutraliseerden" waaronder een vliegdekschip, en een kruiser.


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen