|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Wie zijn er zondag allemaal trouwens? - Jenje |
|
-Jenje -Stoerbaard en vriendin Inter faeces et urinam nascimur |
|
-Jenje -Stoerbaard en vriendin -Unholy Mary Hatsjikidee! |
|
quote: Als het maar niet die film van de DVD van Corrosion of Conformity is (live-registratie van een C.O.C.-concert) want die is S.A.A.I. Maareh...2 uur Down? Klinkt goed... Hatsjikidee! |
|
-Jenje -Stoerbaard en vriendin -Unholy Mary -Mies |
|
Ik zie op hun website dat dit de 3e show van de tour is...dan hebben ze nog wat puf Damn, ik heb hier zin in [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 16-05-2006 21:54] Hatsjikidee! |
|
quote:Nee schijnt Making of Down II te zijn! Maar gezellig .. ZM-ers waar die ik en nog nooit ontmoet heb en waar ik nog nooit ruzie mee heb gehad w00h00! |
|
quote: Ik weet het niet hoor maar dit klinkt niet echt veel beter quote: Hehehe, dat wordt lastig herkennen Alhoewel ik geloof Mies ooit eens te hebben ontmoet bij een Arch Enemy concert in Eindhoven... Hatsjikidee! |
|
quote:hmmm, zou best kunnen ja. Is wel al een tijdje geleden |
|
quote: Hehehe, helemaal waar, ik zal mijn best doen je te herkennen. Gaat Oscura toevallig ook mee? Hatsjikidee! |
|
quote:Geen idee, die ken ik niet |
|
quote: Dan ben je vast iemand anders dan degene die ik denkt dat je bent, of ken je Illusione? Hatsjikidee! |
|
quote:nope, ik dacht dat jij eens bij Bonnie en Myth of Fury was, maar die zal jij dan wel niet kennen |
|
quote: Verwarring alom. Bonnie heb ik weleens gezien geloof ik, maar MoF weer niet. Ik geloof dat de aanwezige ZM-ers elkaar gruwelijk gaan mislopen Hatsjikidee! |
|
Ik zal mijn Confessor shirt aan doen zullen niet al teveel mensen zijn met zo;n shirt Oh en ik draag een blauw apenpak, maar ja , dat zie je wel meer |
|
ik kan niet wachten tot zondag. 013 heeft nog een actie: ze hebben twee tickets voor de prijs van 1 in de aanbieding. Dus de eerste 25 mensen die mailen naar win@013web.nl kunnen dus twee kaartjes krijgen voor 25 euro, zonder de verschrikkelijke reseveringskosten. De actie duurt tot uiterlijk vrijdag 19 mei, 15.00uur!!! |
|
Het wordt steeds erger! Je zou bijna gaan denken dat er 4 รก 5 ZM-ers heen gaan en dat was het dan... edit: ik zie hier een mogelijkheid om er een ZM-feestje van te maken tegen geringe kosten [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 17-05-2006 17:58] Hatsjikidee! |
|
quote:krijg ik het geld wat ik "te veel" heb betaald nu terug? |
|
bin dabei, al bekend wat de support nu is? |
|
quote: Oops, mag toch niet hopen dat ik er met 400 anderen sta...daar is 013 toch iets te groot voor. |
|
quote:20.00 - 20.45 support = film maar daar kan ik me ff niks bij voorstellen [Dit bericht is gewijzigd door Mies op 17-05-2006 19:28] |
|
quote: ah, Da Vinci Code in de grootste bios van Nederland |
|
quote:*kick* |
|
Nee.. d'r komen meer dan 400 mensen naar Down In Duitsland is de tour uitverkocht en we krijgen veel mailtjes uit het buitenland (belgie en duitsland en frankrijk) dat mensen willen komen; missschien krijgt de avond wel eenzelfde sfeer als het Roadburn Festival. We beseffen dat de ticket-actie, 2 voor de prijs van 1 ( win@013web.nl ) wat vreemd kan overkomen voor de mensen die hun ticket al eerder hebben gekocht. walt013 |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |