|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Nou aan het gewankel en gestruikel en zijn aankondigingen leek hij niet echt clean ofzo |
|
Ik zag vanochtend op station Utrecht 2 gasten staan met 2 dezelfde nieuwe "DOWN" T-Shirts. Leuk he. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Die Phil Anselmo kan echt zo gemakkelijk zingen, een verademing gewoon, it comes natural bij hem ofzo. Erg gaaf concert. En beter dat er geen voorprogramma was, had de boel alleen maar een beetje verwatert. (En Ozzy die uit het golfwagentje viel was best wel grappig eigenlijk ) Hatsjikidee! |
|
hahaha even btw dat was niet de echte ozzy die uit het wagentje donderde maar het was iemand die hem naspeelde... (toch hahahaha) |
|
quote: Is dat zo? Dacht het niet hoor... Hatsjikidee! |
|
|
|
quote: Mooie foto's!! Hatsjikidee! |
|
quote: |
|
gdsamme, ik herbeleef het weer even van gisteren met het zien van de foto's (niet dat ik er iets van vergeten was of zo), maar wat een prachtige plaatjes |
|
ik zit ook nog steeds te genieten... wat het geluid betreft: datw as na de eerste drie nummers toch gewoon super goed? down is uiteindelijk toch moddervette stoner-metal, waar die donkere sound toch perfect bij hoort? en, phil, zong werkelijk zo intens... dit waren de echte dopesmokers om in termen van sleep en electric wizard te spreken... |
|
Geluid was top. Was geweldig concert, geweldige band, geweldige frontman pur sang. Klassieker imnsfho |
|
Enkele videootjes zijn te vinden op Youtube: http://www.youtube.com/results?search=down+tilburg&search_type=search_videos Inter faeces et urinam nascimur |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |