|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ah druk dus .. hoop ik voor Renee dat er vooraan een foto-area is .. |
|
d'r komt een barrier voor het podium dus is er ruimte voor fotograven. wat de policy van de band is, dat durf ik niet te zeggen... |
|
Ik vermoed dat met name Phil niet de makkelijkste zal zijn Succes d'rmee |
|
Ach, maak Phil blij en leg een zwik wiet in de kleedkamer. Volgens mij vind ie dan alles best .. Heb er iig donders zin in .. effe afwachten wat die film voorstelt . |
|
quote: Ja, als jullie de kaartjes gaan weggeven Hoeveel mensen kunnen er eigenlijk in die zaal? quote: Dát en het feit dat ze eerder tijdelijk ook voor Eur 20,- ipv Eur 25,- zijn aangeboden door 013... Hatsjikidee! |
|
ben er ook bij |
|
-Jenje -Stoerbaard en vriendin -Unholy Mary -Mies -AngelOfDeath "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Dat wordt gezellig Er gaan zeker geen mensen met de auto vanuit Utrecht ? Hatsjikidee! |
|
Godverdomme, ik moet m'n essay afmaken vanaaf waardoor ik niet kan gaan Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Gewoon gaan. Essay -> morgenochtend edit: je zou trouwens kunnen meerijden (als je nog in Houten woont), ik ga waarschijnlijk met de auto [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 21-05-2006 18:08] Hatsjikidee! |
|
quote: Thanx voor het aanbod maar ik moet m'n essay vanaaf afmaken Niks aan te doen. Nu maar hopen dat het een slecht concert gaat worden dan heb ik er niks aan gemist Veel plezier in ieder geval Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Het gaat GEEN slecht concert worden...no way!! *klopt af* Succes met je essay! Hatsjikidee! |
|
V E T ! ! ! |
|
quote: Verdomme Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Wat een super slecht geluid en het was echt veels te kort.. maar tering eindelijk phil en rex live gezien! maakt het toch een beetje compleet voor mij! (na dime en vinnie 2 jaar terug uitgebreid gesproken te hebben) En phil was ook zoooo focking goed bij stem terwijl die gast knetter stoned en/of dronken op het podium stond! |
|
je zegt net dat het geluid kut stond hoe kun je dan weten dat meneer phil fucking goed bij stem was ??? hehehe Fuck the world and fuck you |
|
Kweenie waar jij stond maar het geluid was zeer goed!!!! Phil=god |
|
ik bedoelde met kutgeluid eigenlijk meer dat de drums totaal niet te horen waren.. ik stond ergens vlakbij de geluidstafel.. maar indd.. phil = god |
|
Ik had gelijk vanaf het eerste nummer toch echt wel een goed geluid! Of nouja, goed... extreem goed!!! Daar waar 013 om bekend stond werd vandaag gelukkig weer waar gemaakt! (I.t.t. bij Fear Factory) Gaaf concert, ik ben nog steeds onder de indruk. Jammer dat Phil soms zo "kijk mij nou zielig zijn" moet doen, en een behoorlijk groot "geil mijn ego op"-attitude heeft. Desalniettemin erg vet concert! Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote: Dat is altijd met die gast, niks nieuws onder de zon. Het is z'n stage act of hij is gewoon zo "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Vond het donders mee vallen met zijn ego, die man leeft gewoon erg mee met zijn teksten en de muziek, en het is een amerikaan. Vond de show geweldig, goede nummers (jammer genoeg niet Man that follows Hell) en zodra Phil op podium kwam stond de zaal op zijn kop. Charisma heet dat. |
|
quote: Helemaal mee eens! Vond het 'tastisch. Man wat een stem, maar ja, die vent kan niks fout doen bij mij |
|
Phil bleek inderdaad een veel betere frontman dan ik verwacht had. Met pantera op dynamo 99 was 'ie niet echt om te genieten naar mijn mening; arrogant en overdreven onder invloed. Nu bij Down was 'ie veel sympathieker en vooral enorm gedreven. Heel de band leek er veel zin in te hebben en dat straalde af op het publiek. Geluid was trouwens moddervet vond ik.... dus: topavond. |
|
Dat komt omdat Phil nu clean is. Merk je ook gewoon aan z'n uitstraling nu, wat een intensiteit. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |