|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik denk dat je pech hebt. Dit topic is gestart op 09-04-2001 en aangezien Rammstein in december 2001 al in Nederland heeft opgetreden met als voorprogramma Clawfinger schat ik de kans erg klein dat Samael nu het voorprogramma zal zijn. Wel jammer, ik vond Samael altijd erg goed. the only pleasure is pain |
|
Rammstein is gay Zenial |
|
Iemand toevallig Medieval Prophecy ? |
|
quote: dat concert is tot nu toe echt de meest indrukwekkende show die ik heb gezien, en ik heb er toch al heel wat gezien ondertussen... vorph met leren masker; golfmetalen platen op het podium, veel kil groen licht... ik VOELDE de evil atmosfeer die gemaakt was.. echt kippevel i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
Die spelen toch ergens binnekort als ik mij niet vergis |
|
quote:Graspop Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: ARGH!! Dombo da'k ben; daar ga ik HEEN! |
|
Oud Vuil. |
|
Samael is echt fantastisch. Ik heb het over de oude samael dan!!! Ceremony of opposites is echt een fantastisch album. Nummer 7 van die cd coveren wij ook met de band, een fantastisch nummer!!! blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
quote: en de dag na graspop op with full force.. en als je van nog langere rezien houdt; ze spelen in augustus thuis in zwitserland en een weekje later ook nog op 't hole in the sky festivla in bergen (noo) [Dit bericht is gewijzigd door surrealm op 28-05-2003 1:24] i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
dan maar hier een bump/doublepost.... (had een nieuw topic geopend maar is gelocked) maar in DIT topic "concerten" PAST dit nieuws weer niet.. ja er wordt ook melding gemaakt van het concert as zaterdag, maar het gaat om het nieuwe ALBUM. anyway.... heb dus net groot samael nieuws ontvangen: quote: [Dit bericht is gewijzigd door surrealm op 18-05-2004 23:08] i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
beter! maar zijn ze dan eindelijk "bevrijdt" van Century Media dan? |
|
met he tinleveren van "era one" en "lesson in magic #1" in resp. 2002 en 2003 bij CM, zijn ze officieel van CM af... CM is eigenlijk stom (alhoewel.. ze zouden die platen niet eens zeten te marketen, is namelijk geen metal, zelfs niet volgens samael standaard)... ik zet mijn geld hierop: dat CM deze twee schijfjes uitbrengt als een 2CD bijna gelijktijdig met deze nieuwe plaat.. .die trouwens ergens in het vroege najaar uit zou moeten komen. i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
quote: Het past wel F*ck hippies |
|
Hihi, ikke ga ze dit weekend zien op dat 'La Rotonde festival' |
|
quote: ik ziet u DAAR dan! 'k zal de 5e onzichtbare zijn op/rond het podium. roll call voor hirson? narsil surrealm i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
quote: Ceremony is inderdaas een gave plaat maar bij de oude samael denk ik toch meer aan worship him. Hoewel ceremony nog mijn favoriet is kan ik niet wachten op de nieuwe plaat Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
Het zal heus eerder gezegd zijn, maar vooruit dan... Worship Him is een puik schijfje. De rest zuigt dikke negerpiemels! |
|
OH wow ik ben benieuwd naar het nieuwe Album!! De datum wanneer die uitkomt is er zeker nog niet?? LAI LAI HEI |
|
"Ceremony" is nog steeds mijn favoriet, maar ik denk dat Samael in de nieuwe stijl van "Eternal" nog lang niet zijn top bereikt heeft. Ben dus zeer benieuwd naar het nieuwe album... goede liveband trouwens no text supplied |
|
quote: houd het voorlopig maar ergens op 'rond oktober'... :D i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
van de newsletter: -- "Reign Of Light" pre-listening session did take place on the 10th of august at HR Giger museum in Switzerland. People from the European press have been invited to hear SAMAEL's new album in "avant-première" and general feedback’s been very positive. The album will be released in October 2004 through Galactical/Regain Records. Prior to that the band will unleashed their very first single for the song "Telepath". Complete tracks list of the single will be as follow: 1- Telepath 2- Inch'Allah 3- Telepathic (remix) 4- Inch'Allah (karaoke version) 5- Telepathic (instrumental version) -- i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
nieuwe samael is hard de baas In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Een groot stuk van de nieuwe telepath single is luisteraar op de samael site. http://www.samael.info/dev/telepath.html De rest van de nummers zijn als 30 seconden sample te luisteren op: http://www2.cede.ch/de/music-cd/partner.cfm?pid=99&aobj=431352 |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |