|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Agree met MRK! |
|
Nog ergens de Medieval Prophecy 7// te vinden?? 100-150 euro |
|
ik heb wel de cassette versie In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote:Probeer www.neseblodrecords.com Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: +1 Wat was dat een klap in m'n gezicht, toen ik 'Blood Ritual' voor het eerst hoorde. En daarna werd het alleen nog maar minder... Bareuh... |
|
quote: Hahaha, ik had hetzelfde. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Tja, dat heb je met zulke oude mensen als jullie, die staan niet meer open voor nieuwe dingen. Ik ben blij dat ik nog jong ben.... spelfout weggehaald... |
|
Je dénkt dat je nog jong bent. Met je grijze heuren. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 02-07-2007 17:31] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Ghehe spelfout weggehaald... |
|
quote: Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Faustian Spirit of the Earth |
|
wat ik er zo van hoor bevalt dit me veel beter dan t vorige plaatje |
|
"...maybe the missing link between "Cermony Of Opposites" and "Passage" Dat vind ik een aardig passende omschrijving! Ik ben zeer benieuwd hoe het hele album gaat klinken. Ze weten me in ieder geval enorm te verbazen met deze zet na het tegenvallende Reign of light. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
signature |
|
Samael als headliners(invallers) op het Metal Blast Festival in Coevorden 92. Tijdens een zeer sfeervolle show begon het zo erg te stormen dat ze moesten kappen en het hele podium bijna omver ging. Jammer dat er zo weinig documentatie is van Metal Blast zowel Klepper Rock (hardenberg) zowel Cesswel Festival (nieuwleuzen, zwolle). Gave kleine festivalletjes met super gave bands. [Dit bericht is gewijzigd door kabukiman op 05-03-2009 22:54] |
|
Alle drie nog nooit van gehoord in ieder geval.... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Speelde Disabuse toen ook? Ik kan me vaag nog iets herinneren, weet dat er een foto van dat optreden is waarop ik met de Ulk een pit aan het bouwen ben. Klote dat ik altijd zoveel zoop en rookte in die dagen, ik schijn allerlei legendarische concerten en festivals te hebben meegemaakt waar ik me bijna niks meer van kan herinneren. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Volgens mij speelde Disabuse niet. Altar, Sinister, Torchure volgens mij ook. De oorspronkelijke line up zou zijn: Pungent Stench, Tiamat, Bolt Thrower...ging alledrie niet door. Klepperrock 92 was geniaal: Entombed, Pestilence, Morgoth, Disharmonic Orchestra, The Gathering (toen nog death metal), Therion (toen nog death metal). |
|
quote: Dan ben ik in 93 geweest denk ik. Was wel gaaf. Kamperen op de rotonde, beetje met strobalen naar de bands keilen. Nu weet ik het weer, Master was toen hoofdact. Toen Speckmann nog geen Billy Gibbons-aspiraties had. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 08-01-2009 11:23] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Vind dat nieuwe nummer erg gaaf Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Above beukt heerlijk ouderwets, vette plaat www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Klopt, ik was er zowel in '92 als in '93. Samael is na dat optreden ver afgegeleden. Dit is trouwens de pit die wij aan het bouwen waren in '93 waar je het over had: Wat een jochies waren we toen nog... Bareuh... |
|
nieuwe cd rost de pannen van het dak (old school heuj). enorm vet!!! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Zal eens rondvragen of de videoband van Cesswell 91' gedigitaliseerd kan worden. Idd een heel gaaf feestje met Malevolent Creation, Grave, Dead Head, Gorefest en Radiator. 1ste festival in Nederland in een tent. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |