|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Telepath doet me denken aan Samael met Dimmu Borgir invloeden Zal wel aan mij liggen. Inter faeces et urinam nascimur |
|
Zal weer een echt plaatje voor m'n wijffie zijn denk ik spelfout weggehaald... |
|
Klinkt volgens mij iets agressiever en een beetje richting Kovenant dan voorheen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Telepath valt me vies tegen met zijn Dimmu/Kovenant invloeden. Ik had eigenlijk gehoopt op loodzware industrial in plaats van dit drukke gedoe. En Vorph's stem klinkt ook niet cool. no text supplied |
|
de eerste data hier in de buurt stromen alweer binnen. naast de arnhem metal meeting waar ze een van de headliners zijn ( ) 23 nov, de fabriek, st. lievenshoutem (b) 24 nov, KuFa, krefeld (d) 3 dec, tbc, amsterdam 4 dec, arnhem metal meeting i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
quote: 3 dec, tbc, amsterdam? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
to be confirmed? |
|
quote: Hehe, verrek. Ik zat aan een zaal te denken. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Dit weekend via Soulseek het nieuwe album Reign Of Light binnengekregen, hij is echt steengoed! Gevarieerder dan Eternal met Arabische invloeden en ijzersterke songs. Vet album! no text supplied |
|
quote:Ik ben zeer benieuwd, krijg disndag de promo in mijn brievenbus Ben in ieder geval zeker bij de Arnhem metal meeting Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Speelt Samael nog veel oude nummers op concerten of spelen ze vooral nieuwe? Het oude vind ik namelijk veel beter.... |
|
Meestal recenter werk. Sinds passage ongeveer. Dus ze spelen best wel stevig materiaal. Oh, 3 december is trouwens hun optreden in de melkweg. Snel kaartjes halen dus. [Dit bericht is gewijzigd door Metzie op 04-10-2004 1:53] |
|
Dat wist ik al, maar ik moet ff nadenken of ik wel of niet ga.... maar denk ut wel |
|
vorige keer zat 'into de pindaboom' niet eens in de set... terwijl dat samen met bijv een to our martyrs wel iets is wat iedereen effe voorbij wil horen komen In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Heb de nieuwe cd vandaag binnen gekregen en ik vind 'em erg goed. Muzikaal ligt het in het verlengde van de vorige cd alleen zitten er wat kleine nieuwigheden in verwerkt nu. Een aanrader!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
voor de fans van he toude werk; jullie zullen het vast wel weten te waarderen, da tbaphomet's throne weer op de setlist gaat komen i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
quote: dat zal dan in een nieuwe versie zijn? no text supplied |
|
Nieuwe cd is Lekkerrrrrrr "Sehnsucht" |
|
quote: ja, 't nummer is wel in een nieuw jasje gestoken, maar is nog steeds loodzwaar en 'lomp' i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
Ik kreeg op school en ingeving: Ik verbind alle plaatsen "beijing to amsterdam" enz. EDIT uit het nummer "On Earth" met elkaar mischien krijg ik er een geheime boodschap uit. Meteen geprobeerd, heel veel luisterbeurten en geduld later kreeg ik er dit uit... een hoop bagger Het is in iedergeval wel een goede Topografieles geweest. Nieuwe album heerscht [Dit bericht is gewijzigd door stookvogel op 18-10-2004 22:50] Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
of zoals ik bobo hoorde zeggen, "het lijkt wel een metallysee tour!" i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
quote: Schitterend spelfout weggehaald... |
|
quote: Worship Him: beroerd Blood Ritual: hoest ende proest Ceremony of Opposites: geweldig, heel duister Rebellion: gaaf Passage: briljant. Exodus: erg gaaf Eternal: heel sfeervol, eigen Reign of Light: frons ende baardpluk "hmmm" Rusty are the nails of redeemers |
|
quote: godverredomme nou! echt een über optreden Rusty are the nails of redeemers |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |