|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
hebben ze al een vervanger gevonden voor Derek Roddy? |
|
Momenteel is Kevin Talley (ex Dying Fetus, Misery Index) mee op tour door de US. Of hij ook meekomt naar Europa weet ik niet. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Heen! |
|
quote: Ik heb gelezen dat het niet echt een goede vervanger is maar oke die vind je ook niet zomaar. Maar oke ik wil toch hate eternal wel weer een keer zien |
|
Talley is echt een kick-ass drummer. Nou is Roddy vervangen geen makkelijke opgave, kan me echter niet voorstellen dat HE op tour gaat met een drummer die het materiaal niet trekt. But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote:mwoa... Talley was bijna drummer van Slayer geworden dus die kan er wel wat van hoor. In potentie is het zelfs een betere dan Roddy vind ik zelf. Hij heeft een bepaalde drive in zijn drummen die mij erg goed bevalt. En ik geloof ook wel dat hij de snelheid kan halen van Roddy. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Met je eens Necro, Talley is ook 1 van mijn favo drummers. Heel grote kans dat ik hier bij ga zijn Tenzij er ook nog een show een beetje in de buurt geboekt wordt But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: ja beter!!!!! carcasstrid |
|
Anders rij jij toch? hehe But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Op CD vind ik HE wel leuk op zijn tijd, maar live vind ik er geen pleuris aan. Voor mij hooguit interessant als "drum-freakshow" zeg maar en daarvoor ga ik niet naar Arnhem. |
|
quote: hehe.. je hebt nog iets tegoed van me idd! carcasstrid |
|
Als de tour doorgaat, staat deze package ook in Baroeg, 31 mei. (bron: MetalFan) |
|
quote: Op Derek's forum gelezen? Het hangt er maar vanaf hoe je het leest, kennelijk. Touché, pussycat! |
|
quote: Dan ga je toch gewoon voor de gezelligheid |
|
Kaartjes gereserveerd On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Alsook in Biebob, Vosselaar op 2 juni Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote:bron: hateeternal.com |
|
alvast ff gereserveerd. Gaat kont schoppen |
|
Volgens de Hate Eternal site gaat er nog een band mee op tour, namelijk Fall of Serenity. Weet iemand of deze ook spelen in Arnhem, aangezien het niet op de Goudvishal site staat vermeld. |
|
Die spelen ook ja. Tis een 4-band tour. |
|
*schop* Jippie iemand gevonden die mee KAN, maar ook nog eens WIL En ik heb nog 24 muntjes, dus erg duur wordt het niet On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
yay morgen |
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Jezus, wat is die Kiilerich een strakke drummer zeg. Met z'n hanekammetje! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |