|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vond Hate Eternal geen brij; en ze speelden mijn favo nummer van ze 'Dethroned' en Reno (Remo?) Killer-ich achter de drumkit ging machinaal aan de bassdrums dus dat was erg ok; alhoewel ik Spawn of possession de vetste band v/d avond vond. @Oscura; volgende keer nieuwe schokbrekers voor het carbangen ? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ja dat mogen jullie dan betalen voor haar, want As en ik waren vet rustig enzo... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
ik kwma binennz etten toen alles net was afgelopen, wel een beetje jammer op zich...... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
haha op zich wel ja. Behoorlijk vroeg afgelopen trouwens |
|
|
|
ja orecies.. kwam binnen en toen bleek hate eternal op 15 minutne klaar te zijn Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
HOe kon het ook anders |
|
Ik weet nergens van |
|
Ahhh gossieeeeee Wat lief!! |
|
quote: gheghe, wij waren in slaap gevallen... Het kan altijd suffer dus |
|
quote: Hij was binnen. Lekker rustig. Biertje 1, ging wat meer praten, biertje 2, stuiterde al, en toen ik hem dat vertelde dat hij vrij rustig was nog, toen kwam ie los. Dan krijg je dat soort dingen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik zou niet weten wie dat is |
|
quote: Jawel... dat was die ene gast van gister. Weet je nog? Die "Hunter" Schreeuwde... Waar we met zijn allen zo hartelijk om gelachen hebben. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Metroid prime HUUUNTEEEEEEERS!!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
hehe ollie, volgende keer weer dat vette spel op de gamecube!! |
|
Damned |
|
quote: Prima! Was een gezellige afterparty! (totdat bepaalde mensen in slaap gingen vallen ) |
|
wie vielen er in slaap dan? laatste paar uurtjes zijn voor mij lichtelijk uit mijn memory gewist |
|
Jij en juul hahaha Jullie lagen zo gezellig samen te slapen op de bank |
|
haha echt? weet daar niets meer van, ik werd toch op het matras in juuls kamer wakker hehe |
|
Ja, omdat ik jullie weg gestuurd heb ja! Ik had er eigenlijk een foto van moeten maken |
|
haha wat een bullshit allemaal weer OEKIE OEKIEEE |
|
Haha! Daar sluit ik me bij aan! OEKIE! OEKIE! |
|
quote: hell yeahhh gave fotoooooooooooo |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |