|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
WEET IEMAND HOE LAAT HATE ETERNAL IN DE BIEBOB BEGINT EN OF HET UBERHAUPT WEL DOORGAAT?! sorry voor de caps, maar anders valt het niet op hihi |
|
Ja reno was op ftc ook goed bezig!Toffe gast ook! |
|
quote:NEE!! |
|
why not? |
|
ik weet t gewoon niet.net als jij |
|
quote: Ohhh is dat diezelfde gast die laatst met Vile op tour was? Of haal ik nu echt alles door elkaar. Ouwe, kom dan gewoon gezellig vanavond naar Goudvishal On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
nee, jij bedoelt marco volgens mij..dit is die knaap die de laatste old mans child en panzerchrist ingespeeld heeft |
|
quote: En dan bedoel jij nu weer niet die Marco die op tour was met Vital remains, eind vorig jaar? Nou ik weet dat die gast van Vile ook van dat maffe haar had, dat was het enige waar ik mijn vraag op kon baseren On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
haha ja dan bedoelen we dezelfde...hehe |
|
Killerich speelde ook op de laatste Vile tour mee But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Die Kiilerich heeft toch ook bij Vile gedrumd? [edit]ah [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 01-06-2006 12:46] |
|
Cool had ik het toch goed. Dat is zo'n klein mannetje. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Dat was weer een téring vette avond |
|
Hell yeah! Spawn of Possession was Fucking strak, technisch en aggressief. En nog es goede nummers ook. Dikke vette heersch! ^ 8*90' Hate Eternal : 1e bandje : heh tsja Morgen iig weer lekker zere nek [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 02-06-2006 1:40] |
|
hehe jammer dat ik niet kon, had Spawn of Possession graag weer eens aan het werk gezien... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
ja wow ben je in de GVH, is Doomy dr niet eens.. Jammer ja, wat gemist. Nieuwe nrs zijn ook te gek! Iets meer melodie nog maar toch super bruut |
|
Tja, was ik maar weer werkloos, dan had ik nog eens tijd om naar een concertje te gaan iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
|
|
quote: Tja ben het hier gewoon mee eens. Ik ben nog erg duf, dus meer kan ik er nu ook even niet over melden On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Dufheid komt straks hier ook wel, nu nog half aangeschoten hehe *duizel* en gvd donders rennen naar de trein, damn |
|
quote: Ja dat half aangeschoten gevoel heb ik ook nog. Ze vonden het vanacht nog nodig door te gaan feesten boven. Midden in de nacht stond iemand dronken in de kamer te kijken, van ohhh ik ben hier fout Dus vet weinig slaap gehad. Zit wel weer op mijn werk. Vanmorgen om 6.20 de trein gepakt On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
hahaha geweldig het leven van een heerscher gaat niet over rozen sterkte vandaag |
|
Was idd een leuk avondje. Hoorde op het laatste moemtn dat HE en SoP in de Goudvis speelde. Toch snel maar even gegaan! En geen spijt van! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
@Raj, Zillah: was zij ook niet die griet bij Malevolent Creation, Bolt Thrower in Nijmegen? die dansende hippie? zij die een limonadeflesje in zijn zak duwde? schoot me net te binnen [Dit bericht is gewijzigd door oscura op 02-06-2006 12:21] carcasstrid |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |