IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Televisies enzo (LCD TV, plasma, etc.) Volgende pagina
M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 11-04-2006 23:17 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Hallo allemaal, ik heb dit topic geopend om een beetje wijzer te worden omtrent de televisies van tegenwoordig. Hopelijk hebben anderen er ook iets aan.

Ik wil een nieuwe televisie aanschaffen. Omdat het WK voetbal eraan komt hoop ik een mooie aanbieding te kunnen scoren.
Even een aantal vragen die zoal bij me opkomen....
1. Als je niet zo lang geleden een nieuwe TV hebt gekocht, wat voor één dan? Wat kostte hij zo'n beetje, waarom heb je hier-of-daar voor gekozen? (wat heb je er zo'n beetje aan uitgegeven?)
2. Waar moet je voor oppassen bij LCD TV's?
3. Wat zijn de moeilijkheden die je zoal tegenkwam als je films/DVD's vanaf je computer wil draaien en op je TV wil kijken?

Ik vind het lastig om me te oriënteren omdat het aanbod werkelijk enorm groot is. Als ik dan bij de Media Markt langs TV nummer 135 loop zie ik echt door de bomen het bos niet meer.



Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 11-04-2006 23:18 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar



De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 11-04-2006 23:20 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ja, dankjewel, daar heb ik net een uur zitten zoeken met queries als "televisie kopen", "CRT", "LCD" en wat al niet meer....

Dat levert niet veel op. Ik wil dus gewoon wat praktische zaken horen ipv negen miljoen hits en geneuzel over 1080p en 1080i

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 11-04-2006 23:20]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 11-04-2006 23:22 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

da's anders nuttige info hoor


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 11-04-2006 23:23 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

OK, kleine verbetering dan, de zoektocht op tweakers heeft meer opgeleverd dan deze korte uitwisseling met jou.... Dat ik verder niet veel wijzer ben is een detail

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 11-04-2006 23:24]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 11-04-2006 23:26 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

ok!

Zorg ervoor dat de absolute resolutie van de tv overeen komt met een echte standaard zodat je geen pixel aanpassingen krijgt.
Let op dat je tv een hdmi / hdcp aansluiting heeft voor toekomstige blu ray of hddvd spelers.
let op de contrast ratio en de licht opbrengst en een een lage pixel schakel tijd.

zo beter?


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 11-04-2006 23:27 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht



Wat voor TV heb jij?

Wat voor TV zou jij nu kopen trouwens voor een euro of 800?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 11-04-2006 23:31 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

ik heb nog een oude crt dus daar gaat dat niet voor op.
En ik heb me ook nog niet echt in lcd tv's verdiept maar dit zijn zo wat tips die ik nog weet


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 11-04-2006 23:37 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2006 23:17 schreef M. het volgende:
Hallo allemaal, ik heb dit topic geopend om een beetje wijzer te worden omtrent de televisies van tegenwoordig. Hopelijk hebben anderen er ook iets aan.

Ik wil een nieuwe televisie aanschaffen. Omdat het WK voetbal eraan komt hoop ik een mooie aanbieding te kunnen scoren.
Even een aantal vragen die zoal bij me opkomen....
1. Als je niet zo lang geleden een nieuwe TV hebt gekocht, wat voor één dan? Wat kostte hij zo'n beetje, waarom heb je hier-of-daar voor gekozen? (wat heb je er zo'n beetje aan uitgegeven?)
2. Waar moet je voor oppassen bij LCD TV's?
3. Wat zijn de moeilijkheden die je zoal tegenkwam als je films/DVD's vanaf je computer wil draaien en op je TV wil kijken?

Ik vind het lastig om me te oriënteren omdat het aanbod werkelijk enorm groot is. Als ik dan bij de Media Markt langs TV nummer 135 loop zie ik echt door de bomen het bos niet meer.




Hey dude,

- 1: een heel kort antwoord: een 51cm CRT 4:3 televisie van Deawoo in de aanbieding voor 180 euro. Relatief mooi beeld, plat scherm (geen flatscreen, maar dus ook niet zo'n ouderwets gebold scherm), anyway, goed genoeg voor voorlopig, maar verder wel een kutmerk.

- 2: heb zelf geen ervaringen met LCD tv's, maar zorg ervoor dat je GOED en EERLIJK wordt voorgelicht over de kwaliteit ervan, niet alleen van het beeldscherm zelf (bij het kijken van DVD's bijvoorbeeld) maar ook wanneer je tv kijkt. Ik geloof namelijk dat het signaal wordt omgezet door de televisie naar digitaal, om zichtbaar te worden op LCD, wat de kwaliteit niet ten goede zou komen. Dit kan ik echter niet onderbouwen, dus succes met het zoeken van accuratere info.
NB: Probeer ook te achterhalen wat de werkelijke levensduur van een LCD tv is, voordat de kwaliteit zichtbaar afneemt..

- 3:
Op een televisie met ouderwetse beeldbuis zit normaal gesproken altijd een standaard SCART aansluiting en als je een goede tv koopt ook een S-VIDEO aansluiting.
Dat betekend dat je, mits je een TV-OUT op videokaart hebt zitten, televisie kan kijken via een van deze aansluitingen (als je videokaart S-VIDEO heeft, en je TV dat ook ondersteund dan is dat de beste kwaliteit, heb je dat niet, dan kun je vanuit de computer een composiet kabel leggen (zo'n audiokabeltje alleen dan met geel stekkertje ipv rood of wit ) wat ook redelijk goede kwaliteit opleverd.
Dit kost vaak in het begin wat gepruts met instellingen, schermverhoudingen, etc maar uiteindelijk komt het bijna altijd wel goed en kun je redelijk mooi en goed gekaderd
beeld krijgen op je televisie.

Heb je echter een LCD televisie, dan scheelt dat een hoop geetter met SCART verloopstukken en instellingen en waarschijnlijk heb je niet eens een goede videokaart nodig, omdat je er volgens mij gewoon een VGA kabel (al dan niet via verloopstukje) in kan steken. Dan hangt het natuurlijk alleen nog van de resolutie af van de lcd-televisie hoe dat verder loopt maar ok. Echt goed oordeel kan ik er niet over vellen aangezien ik zelf geen lcd tv heb, maar alle waarschijnlijkheid zal het kijken van media die op je pc staat een stuk makkelijker gaan met lcd tv. En het zou (ervanuitgaand dat mijn verhaal hier klopt) de mogelijkheid geven om in de toekomst nog een keer een klein fraai mediapctje samen te stellen die je via netwerk aansluit op je andere pc, en waarvan je dan helemaal makkelijk alles afspeelt (al dan niet met afstandsbediening)

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 11-04-2006 23:38]


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 11-04-2006 23:40 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

Goede info valorian!

Daar kan ik nog aan toevoegen dat er binnenkort digitale tv paketten met HD zenders gaan komen. Dat heeft uiteraard voordelen als je een HD scherm hebt.


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 11-04-2006 23:40 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 11 april 2006 23:37 schreef Valorian het volgende:
- 2: heb zelf geen ervaringen met LCD tv's, maar zorg ervoor dat je GOED en EERLIJK wordt voorgelicht over de kwaliteit ervan, niet alleen van het beeldscherm zelf (bij het kijken van DVD's bijvoorbeeld) maar ook wanneer je tv kijkt. Ik geloof namelijk dat het signaal wordt omgezet door de televisie naar digitaal, om zichtbaar te worden op LCD, wat de kwaliteit niet ten goede zou komen. Dit kan ik echter niet onderbouwen, dus succes met het zoeken van accuratere info.
NB: Probeer ook te achterhalen wat de werkelijke levensduur van een LCD tv is, voordat de kwaliteit zichtbaar afneemt..

Speelt dat zo erg bij LCD's dan? Bij plasma weet ik het wel (inbranden van die bolletjes enzo).

quote:
Heb je echter een LCD televisie, dan scheelt dat een hoop geetter met SCART verloopstukken en instellingen en waarschijnlijk heb je niet eens een goede videokaart nodig, omdat je er volgens mij gewoon een VGA kabel (al dan niet via verloopstukje) in kan steken.

Dat moet dan wel een DVI-kabel zijn denk ik zo. Anders zit je nog steeds met een conversie van digitaal (vanuit je kaart) naar analoog (door je snoer) naar digitaal (in de TV). Of praat ik nu poep....

Maar thx

*edit*

die HDTV boel vind ik nog niet zo heel interessant. Ik zie *voor mij* de toegevoegde waarde daar nog niet zo van in. Ik kijk toch niet zo vaak TV, alleen het nieuws en voetbal. Verder films.... (via de PC)

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 11-04-2006 23:41]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 11-04-2006 23:43 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

dan is het voor jou wel interessant dat heel het WK in HD uitgezonden wordt

En voor films is het wel ideaal als er eenmaal HD of blu ray spelers zijn.
En mocht je een Xbox360 PS3 willen aanschaffen dan kun je gamen in volledig HD wat echt heel erg mooi is.


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 11-04-2006 23:49 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2006 23:40 schreef M. het volgende:
Speelt dat zo erg bij LCD's dan? Bij plasma weet ik het wel (inbranden van die bolletjes enzo).



AHa, ik wist dat een van die twee berucht waren om de relatief beroerde prijs/levensduur verhouding, maar dat zal dan inderdaad plasma zijn ipv lcd.

quote:

Dat moet dan wel een DVI-kabel zijn denk ik zo. Anders zit je nog steeds met een conversie van digitaal (vanuit je kaart) naar analoog (door je snoer) naar digitaal (in de TV). Of praat ik nu poep....

Maar thx

*edit*

die HDTV boel vind ik nog niet zo heel interessant. Ik zie *voor mij* de toegevoegde waarde daar nog niet zo van in. Ik kijk toch niet zo vaak TV, alleen het nieuws en voetbal. Verder films.... (via de PC)


Tjsa, dat zal wel DVI zijn ja, ik ben niet zo thuis in DVI en LCD kabels


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 11-04-2006 23:54 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

NB: Wellicht ten overvloede, maar denk eraan of je voornamelijk tv zult kijken of juist meer films, voor je de keuze breedbeeld vs 4:3 maakt. LCD is volgens mij bijna altijd breedbeeld. Ideaal voor films dus, minder logisch voor televisie.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 12-04-2006 0:10 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

M., wat dacht je van een leuke beamer met een goed whitescreen?


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 12-04-2006 0:16 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Wij hebben een aantal maanden terug een tv gekocht, geen lcd of plasma, maar een 'ouderwetse' koelkast.

Het is een Sony WEGA Trinitron 100 hz met 32 inch (80 cm) platte beeldbuis (breedbeeld).
Was ongeveer voor hetzelfde budget als dat jij te besteden hebt, M.

Het grote nadeel met deze tv is dat hij ouderwets een tv kastje nodig heeft en dat hij dus veel ruimte inneemt.

We hebben hiervoor gekozen omdat met dit budget een dergelijk grote tv niet te krijgen zou zijn. Óf we moesten gaan voor één of ander B of C merk.


..."Hate can only create more hate"...


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 12-04-2006 0:50 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Oeh, normaal gesproken zou ik het niet zeggen, maar omdat M. het schreef:

"En zo" wordt niet aan elkaar geschreven.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 12-04-2006 7:38 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Thx Immo

quote:
Op 12 april 2006 0:10 schreef Snaack het volgende:
M., wat dacht je van een leuke beamer met een goed whitescreen?

Heb ik ook even over zitten denken ja maar ik denk (*denk*) dat ik daar van af zie. Telkens de beamer aan als ik ff het journaal wil kijken vind ik teveel gedoe. Bovendien moet je zo'n ding ook ergens kwijt want als je hem telkens uit de kast moet halen en aansluiten word je er ook moe van. Maar ja, ik wil niet zo'n ding aan het plafond hebben hangen.
Het lijkt me een wat "hoogdrempelig" apparaat zogezegd.

Maar ik denk er nog even over na...

quote:
Op 12 april 2006 0:50 schreef Schaep het volgende:
Oeh, normaal gesproken zou ik het niet zeggen, maar omdat M. het schreef:

"En zo" wordt niet aan elkaar geschreven.

Als ik het doe wel.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 12-04-2006 8:18 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Koop in ieder geval geen duur Plasma of LCD systeem. Technisch is het al hopeloos antiek en de nieuwe generatie mag binnen 1 a 2 jaar eindelijk ook de markt op...
(philips folie schermen e.d. Ligt al jaren in de kast om de ontwikkelkosten van Plasma toch nog terug te kunnen verdienen )


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 12-04-2006 8:26 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

LCD zou ik ook afraden, ben tijdje terug wezen kijken voor een lcd maar vind het beeld gewoon niet mooi, bij elk toestel dat ik heb gezien zat er een soort vage waas over. Gewoon niet mooi en vrij prijzig. Ik hou het lekker bij mijn Loewe Xelos, fantastisch beeld gewoonm kan niet anders zeggen.


But there is no real me: only an entity, something illusory................


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 12-04-2006 9:56 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Zelf heb ik een mooie Sony wega projectie tv blablabla of hoe t ook heet, voorloper van die plasma zooi geloof ik, 107 cm ding, tis een kast van en tv maar wel enorm bruut hehehe.


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 12-04-2006 9:57 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Sony Wega ja dus.


Fuck the world and fuck you


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 12-04-2006 10:18 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 11 april 2006 23:17 schreef M. het volgende:
Hallo allemaal, ik heb dit topic geopend om een beetje wijzer te worden omtrent de televisies van tegenwoordig. Hopelijk hebben anderen er ook iets aan.

Ik wil een nieuwe televisie aanschaffen. Omdat het WK voetbal eraan komt hoop ik een mooie aanbieding te kunnen scoren.
Even een aantal vragen die zoal bij me opkomen....
1. Als je niet zo lang geleden een nieuwe TV hebt gekocht, wat voor één dan? Wat kostte hij zo'n beetje, waarom heb je hier-of-daar voor gekozen? (wat heb je er zo'n beetje aan uitgegeven?)
2. Waar moet je voor oppassen bij LCD TV's?
3. Wat zijn de moeilijkheden die je zoal tegenkwam als je films/DVD's vanaf je computer wil draaien en op je TV wil kijken?

Ik vind het lastig om me te oriënteren omdat het aanbod werkelijk enorm groot is. Als ik dan bij de Media Markt langs TV nummer 135 loop zie ik echt door de bomen het bos niet meer.




Ik spreek even voornamelijk namens mijn pa, maargoed

1. Philips Ambilight 2 94 cm LCD tv.. Hiervoor gekozen vanwege de goede ervaringen met Philips en vanwege de Ambilight!
(Ambilight houdt in dat er 2 grote lampen op de achterkant van de tv zitten die meekleuren met het beeld, en die kleur dus op de muur 'projecteren'. Omdat je nu niet zo'n groot contrast hebt tussen het beeld en de achtergrond (aangezien die meekleurt) is het erg rustig voor de ogen. En zeker in films biedt het waanzinnig meerwaarde.. Stel de Ambilight in op een snelle waarde (er zitten allemaal voorkeuzes op de tv zoals 'film', 'omgeving', etc) en je films krijgen ineens 10x meer impact! Echt waanzinnig gaaf...)
Toendertijd (jaar geleden ofzo) ongeveer 3000 euro voor betaald.

2. Oppassen.. Euhm, volgens mij valt dat met LCD's wel mee! Natuurlijk even checken op dode pixels.. Bij plasma tv's moet je oppassen, de bovenkant van deze dingen schijnt erg heet te kunnen worden! Geloof dat plasma ook gevoeliger is voor dode pixels.. Mijn vader (gadget-freak #1) wilde in ieder geval absoluut geen plasma, alleen maar LCD! Had ook met de kijkhoek te maken geloof ik.. Je kunt ongeveer praktisch naast onze tv staan en nog het beeld prima zien! Met plasma heb je eerder het probleem dat het beeld gaat vervormen als je er niet recht voor zit!

Let ook even op of de receiver ingebouwd in de tv zit of er apart bij komt.. Als deze ingebouwd zit wil dat zeggen dat alle kabels en externe apparatuur (dvd spelers, etc) direct op de tv aangesloten worden, wat inhoudt dat je extra kabels naar je tv hebt lopen. (Niet altijd even mooi als ie aan de muur hangt!)
Verder, als je dat wil natuurlijk, moet je even kijken of je TV hd-ready is, en wat voor aansluitingen ie allemaal heeft. (Die van ons heeft zelfs een aansluiting zodat ie als computer-monitor kan dienen.. Geloof dat dat een dvi-aansluiting heet, waarvoor je een dvi-naar-vga-adaptor meegeleverd krijgt!)

3. Ik kijk geen films vanaf mijn pc, ik heb er gewoon een dvd-speler aangehangen.. Maar aangezien ik zoals ik al zei gewoon de monitor-aansluiting van mijn pc op de tv aan kan sluiten lijkt me dit geen probleem!
Onze tv vreet ook usb-sticks en flash-kaartjes met daarop alle mogelijke formaten foto's en films (ook divx en xvid etc) zodat ik die rechtstreeks af kan spelen!

Het enige probleem dat ik tegen ben gekomen is ghosting. Dit houdt in dat in snelle acties tijdens films af en toe een soort 'blur' om de hoofdpersonen verschijnt. Niet duidelijk, mijn ouders zien het niet bijvoorbeeld, maar toch.. Dit kun je voorkomen (of in ieder geval bijna tot 0 reduceren) door je digitale opties (pixel plus, movie plus, dat soort crap) uit te zetten tijdens het film kijken. Plasma/LCD verschijnsel. Onze tv onthoudt zijn instellingen per zender, dus ik kan andere instellingen door de dvd-speler opslaan als voor de HD-recorder bijvoorbeeld.. Ideaal! Overal staat pixel plus aan, behalve op de dvd speler.. Nergens last meer van!
Nog een miniscuul "probleem" dat ik tegen ben gekomen: Onze afstandbedieningen reageren minder. Dit komt omdat bij ons de ambilight altijd aan staat en redelijk wat licht rond de tv genereert, zodat je echt erg goed moet richten voor de ab reageert.. Af en toe irritant!

Maar echt een WAANZINNIGE tv.. Ik ben echt mijn hele film-collectie opnieuw aan het kijken omdat het kijken op deze tv echt een nieuwe ervaring is.. En ook die ambilight maken het tv kijken een genot voor de ogen! Heel rustig.. Topding!!



Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 12-04-2006 11:23 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 12 april 2006 8:26 schreef *Sander* het volgende:
LCD zou ik ook afraden, ben tijdje terug wezen kijken voor een lcd maar vind het beeld gewoon niet mooi, bij elk toestel dat ik heb gezien zat er een soort vage waas over. Gewoon niet mooi en vrij prijzig. Ik hou het lekker bij mijn Loewe Xelos, fantastisch beeld gewoonm kan niet anders zeggen.


Dat zou ook kunnen zijn omdat in de meeste winkels (media-markt e.d.) alle tv's op dezelfde bron zijn aangesloten, en hun signaal krijgen met een heleboel gesplit, waardoor het aangeboden signaal gewoon niet zuiver genoeg meer is.
Daardoor vermindert de kwaliteit dus ook al, waardoor je niet echt een reeel beeld krijgt van hoe het beeld thuis in je huiskamer zal zijn.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 12-04-2006 11:32 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

quote:
Op 12 april 2006 11:23 schreef Rasputin het volgende:
Dat zou ook kunnen zijn omdat in de meeste winkels (media-markt e.d.) alle tv's op dezelfde bron zijn aangesloten, en hun signaal krijgen met een heleboel gesplit, waardoor het aangeboden signaal gewoon niet zuiver genoeg meer is.
Daardoor vermindert de kwaliteit dus ook al, waardoor je niet echt een reeel beeld krijgt van hoe het beeld thuis in je huiskamer zal zijn.


Nee ik weet dat het signaal in winkels niet zo tof is. Vandaar ook de 'sneeuwerige beelden' bij de meeste tv's in de winkel.

Maar ik vind het beeld van LCD iets 'wazigs'hebben zie ik ook bij diverse vrienden die een LCD in huis hebben. Als ik mijn eigen Loewe breedbeeld ernaast zet zie ik echt een wereld van verschil


But there is no real me: only an entity, something illusory................


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 12-04-2006 11:57 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Die Philips Ambilight dingen zijn ge-recalled vanwege defecte en brandgevaarlijke onderdelen.



Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen