IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Televisies enzo (LCD TV, plasma, etc.) Vorige pagina | Volgende pagina
De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 22-12-2009 21:53 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 22 december 2009 21:47 schreef WhiteRider het volgende:
Ah, kijk, dat scheelt wel. Dat analoge opnemen kwam namelijk niet eens echt in me op. Daar moet ik maar eens naar kijken.


Het geinige van opnemen met de pc is, dat je ook uitzending gemist en de commerciële varianten (rtl gemist, sbs gemist) tegenwoordig (ik iig) kan opnemen met het progje gemistdownloader.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-01-2010 20:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

kan iemand mij het verschil uitleggen tussen plasma, LCD en HD? en eventueel ook wat het beste is (qua levensduur, qua verbruik en qua prijs)


signature


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 14-01-2010 21:53 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 12 april 2006 11:57 schreef Mikeee het volgende:
Die Philips Ambilight dingen zijn ge-recalled vanwege defecte en brandgevaarlijke onderdelen.


Hehe, nog niks gemerkt...


Je moeder.


Filth Lucre
Ja, maar Satan dan?
Usericon van Filth Lucre
Posted 13-02-2010 20:03 by Filth Lucre Wijzig reactieProfiel van Filth LucreQuote dit bericht



Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle.


Filth Lucre
Ja, maar Satan dan?
Usericon van Filth Lucre
Posted 13-02-2010 20:05 by Filth Lucre Wijzig reactieProfiel van Filth LucreQuote dit bericht

Wat betreft interactive tv met hddrecorder, volgens mij biedt KPN dat ook aan met een veel lagere instapprijs €50 of €60 als ik me niet vergis.


Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 13-02-2010 20:14 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2010 20:03 schreef Filth Lucre het volgende:
Gisteren deze gekocht : http://www.ibood.com/nl/nl/product_list_comments/15810/Sony_Bravia_37_inch_Full_HD_LCD-TV_KDL37W5710_met_Motionflow_100Hz_en_4_x_HDMI/.




hey, heb exact dezelfde

You're in for a lot of fun met blue ray d'r bij


Filth Lucre
Ja, maar Satan dan?
Usericon van Filth Lucre
Posted 13-02-2010 20:31 by Filth Lucre Wijzig reactieProfiel van Filth LucreQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2010 20:14 schreef Spirit In Black het volgende:
hey, heb exact dezelfde

You're in for a lot of fun met blue ray d'r bij


Hehe !
Ok dan, ik kan niet wachten tot hij geleverd wordt .


Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-06-2010 21:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

zitten daar goeie boxen op?



signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-06-2010 19:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik haat matig bezoekende ZM'ers


signature


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 28-07-2010 18:38 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-08-2010 17:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

iemand ervaring om HDMI naar SCART om te zetten?


signature


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 05-08-2010 17:59 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Weet het niet, ben alweer een week TV-loos, aanradertje.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 05-08-2010 19:25 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

ik heb wel een tv maar, ik kijk er bijna nooit naar.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


spectre
Usericon van spectre
Posted 05-08-2010 19:43 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

dat rijmt


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 05-08-2010 20:36 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 5 augustus 2010 17:57 schreef Hypnos het volgende:
iemand ervaring om HDMI naar SCART om te zetten?



Huh? Wat bedoel je precies? En ook al weet ik niet waar je het over hebt, de belangrijkste vraag is toch wel: WAAROM?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-08-2010 20:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

X-boX

HDMI zit niet op oudere plasmetelevisies


signature


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 05-08-2010 20:53 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-08-2010 21:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

o


is die te koop ook?


signature


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 05-08-2010 21:01 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2010 17:57 schreef Hypnos het volgende:
iemand ervaring om HDMI naar SCART om te zetten?


Digitaal naar analoog, zijn aparte kastjes voor, is mogelijk, maar uiteraard volstrekt belachelijk. Koop gewoon een HD-tv, ze kosten niets meer.


Dear dirty delightful old drunken old days


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-08-2010 21:02 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

bwa, net een plasma verkocht van 6 jaar oud, 94 cm diagonaal, 100 herz, Philips, maar geen HDMI



275 euro

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 05-08-2010 21:03]


signature


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 06-08-2010 9:26 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2010 17:59 schreef M. het volgende:
Weet het niet, ben alweer een week TV-loos, aanradertje.


Fijn is dat he .. heb al geen tv meer aangesloten sinds mijn voormalig huisgenoot de 46" plasma heeft meegenomen.

Heb in mijn nieuwe huis ook geen kabelabonnement, wil wel weer een televisie maar dan alleen voor films en series. Wil alleen niet zo'n lelijk zwart object wat alle aandacht opeist in de woonkamer. Vind televisie's bij voorbaat lelijk, ook platte schermen, en een ontsiering van een woonkamer. Het liefst zou ik willen dat ze er alleen zijn als je iets gaat kijken en daarna weer verdwijnen. Twijfel dan ook nog tussen twee opties:

1 - Beamer aan plafond hangen, uittrekscherm aan plafond hangen, en alles netjes kabelen. Als ik dan iets wil kijken trek ik het scherm naar beneden en heb ik een mooi groot scherm om naar te kijken, en een minuut later kan alles weer omhoog. Zo'n beamer kan ik bijna gratis overnemen van familie. Nadeel: veel meuk aan het plafond en als je even iets wilt zien moet je toch weer scherm naar beneden trekken, computertje/mediaplayer opstarten, etc.

2 - Televisie in een kastje of iets dergelijks. Dan zou mijn voorkeur uitgaan naar een +/- 37" LED televisie. Die zijn 3cm dik, + 2cm ophangbeugel. Dan kan 'ie onder mijn schoorsteen voor de schouw en kan ik er eventueel een kastje voor maken die nog mooi smal blijft.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-10-2010 0:42 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik zou gaan voor de beamer; lekker ultra groot beeld, 7.1 geluid knallen en bioscoopkaartjes verkopen

Iemand trouwens ondertussen al een 3DTV in huis?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 22-10-2010 0:43]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 26-12-2010 23:21 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Schop, even een apparaatje aanraden:



De Boxee Box.

Mediaplayer. Klein, mooi design (al is dat natuurlijk per persoon verschillend), en zéér functioneel..
Heb er een 1,5 tb schijf aan hangen, met een zéér grote diversiteit aan films en muziek, en het kreng speelt álles vloeiend. Van 1:1 bluray-rips tot divx, MKV's tot video_ts bestanden en iso's. Geniaal! Ook foto's en muziek gaat vlekkeloos. Tevens functies om audio en subtitles synchroon te leggen, hetgeen voormij de reden was om voor dit bakkie te gaan. Ding trekt indien gewenst zelfs automatisch subtitles van het internet en zet ze onder je film.. Interface werkt ook mooi, ding haalt per film een synopsis, IMDB rating, speelduur en wat andere informatie van het internet waardoor je makkelijk kunt vinden wat je zoekt..

Heeft ook een stuk online functionaliteit. Youtube, uitzending gemist, SBS & RTL gemist, allemaal via een eigen app. Op het internet zijn al diverse apps te vinden waarmee je materiaal van diverse sites kunt bekijken.

Handig is ook de afstandbediening, die heeft namelijk aan de achterkant een volledig qwerty-toetsenbord waarmee browsen en zoeken makkelijk gaat..



Echt internetten is door gebrek aan een muis niet enorm handig (al kun je er ook een muis op aansluiten), maargoed, daar heb ik 2 laptops voor.. Voor even gauw iets opzoeken werkt het prima!
Kunt het ding ook instellen als server waardoor je hem via je netwerk kunt benaderen om data op je harde schijf te zetten. Draadloos zelfs (Wireless-N).. Uiteraard werkt dat ook de andere kant op waardoor je draadloos films kunt streamen vanaf je PC of netwerk-schijf/NAS.

Voor iedereen die een fatsoenlijke media-player zoekt: Dit is hem. En nee, ik heb geen aandelen ofzo. Heb weet-ik-veel hoe lang gezocht naar een apparaat wat precies kan wat ik wil, en die heb ik nu eindelijk gevonden..


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 26-12-2010 23:35 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

En de kosten?


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 26-12-2010 23:42 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Ohja, hehe.. Heb er 229 voor betaald. Wel wat duurder als de gemiddelde mediaspeler, maar dit was de enige waarbij ik geen concessies hoefde te doen wat betreft functionaliteit, beeldkwaliteit, interface of aansluitmogelijkheden.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen