![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
kan iemand mij het verschil uitleggen tussen plasma, LCD en HD? en eventueel ook wat het beste is (qua levensduur, qua verbruik en qua prijs) signature ![]() |
|
quote: Hehe, nog niks gemerkt... Je moeder. ![]() |
|
Gisteren deze gekocht ![]() ![]() Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. ![]() |
|
Wat betreft interactive tv met hddrecorder, volgens mij biedt KPN dat ook aan met een veel lagere instapprijs €50 of €60 als ik me niet vergis. Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. ![]() |
|
quote: hey, heb exact dezelfde ![]() You're in for a lot of fun met blue ray d'r bij ![]() |
|
quote: Hehe ![]() Ok dan, ik kan niet wachten tot hij geleverd wordt ![]() Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. ![]() |
|
zitten daar goeie boxen op? signature ![]() |
|
ik haat matig bezoekende ZM'ers signature ![]() |
|
Ik ga denk ik voor deze: http://www.plasma-discounter.nl/led-tv/philips-led-tv/philips-32pfl5605-art-115941.htm Ervaringen? ![]() |
|
iemand ervaring om HDMI naar SCART om te zetten? signature ![]() |
|
Weet het niet, ben alweer een week TV-loos, aanradertje. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
ik heb wel een tv maar, ik kijk er bijna nooit naar. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
dat rijmt ![]() |
|
quote: Huh? Wat bedoel je precies? En ook al weet ik niet waar je het over hebt, de belangrijkste vraag is toch wel: WAAROM? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
X-boX HDMI zit niet op oudere plasmetelevisies signature ![]() |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
o is die te koop ook? signature ![]() |
|
quote: Digitaal naar analoog, zijn aparte kastjes voor, is mogelijk, maar uiteraard volstrekt belachelijk. Koop gewoon een HD-tv, ze kosten niets meer. Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
bwa, net een plasma verkocht van 6 jaar oud, 94 cm diagonaal, 100 herz, Philips, maar geen HDMI 275 euro [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 05-08-2010 21:03] signature ![]() |
|
quote: Fijn is dat he ![]() Heb in mijn nieuwe huis ook geen kabelabonnement, wil wel weer een televisie maar dan alleen voor films en series. Wil alleen niet zo'n lelijk zwart object wat alle aandacht opeist in de woonkamer. Vind televisie's bij voorbaat lelijk, ook platte schermen, en een ontsiering van een woonkamer. Het liefst zou ik willen dat ze er alleen zijn als je iets gaat kijken en daarna weer verdwijnen. Twijfel dan ook nog tussen twee opties: 1 - Beamer aan plafond hangen, uittrekscherm aan plafond hangen, en alles netjes kabelen. Als ik dan iets wil kijken trek ik het scherm naar beneden en heb ik een mooi groot scherm om naar te kijken, en een minuut later kan alles weer omhoog. Zo'n beamer kan ik bijna gratis overnemen van familie. Nadeel: veel meuk aan het plafond en als je even iets wilt zien moet je toch weer scherm naar beneden trekken, computertje/mediaplayer opstarten, etc. 2 - Televisie in een kastje of iets dergelijks. Dan zou mijn voorkeur uitgaan naar een +/- 37" LED televisie. Die zijn 3cm dik, + 2cm ophangbeugel. Dan kan 'ie onder mijn schoorsteen voor de schouw en kan ik er eventueel een kastje voor maken die nog mooi smal blijft. ![]() |
|
Ik zou gaan voor de beamer; lekker ultra groot beeld, 7.1 geluid knallen en bioscoopkaartjes verkopen ![]() Iemand trouwens ondertussen al een 3DTV in huis? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 22-10-2010 0:43] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Schop, even een apparaatje aanraden: ![]() De Boxee Box. Mediaplayer. Klein, mooi design (al is dat natuurlijk per persoon verschillend), en zéér functioneel.. Heb er een 1,5 tb schijf aan hangen, met een zéér grote diversiteit aan films en muziek, en het kreng speelt álles vloeiend. Van 1:1 bluray-rips tot divx, MKV's tot video_ts bestanden en iso's. Geniaal! Ook foto's en muziek gaat vlekkeloos. Tevens functies om audio en subtitles synchroon te leggen, hetgeen voormij de reden was om voor dit bakkie te gaan. Ding trekt indien gewenst zelfs automatisch subtitles van het internet en zet ze onder je film.. Interface werkt ook mooi, ding haalt per film een synopsis, IMDB rating, speelduur en wat andere informatie van het internet waardoor je makkelijk kunt vinden wat je zoekt.. Heeft ook een stuk online functionaliteit. Youtube, uitzending gemist, SBS & RTL gemist, allemaal via een eigen app. Op het internet zijn al diverse apps te vinden waarmee je materiaal van diverse sites kunt bekijken. Handig is ook de afstandbediening, die heeft namelijk aan de achterkant een volledig qwerty-toetsenbord waarmee browsen en zoeken makkelijk gaat.. ![]() Echt internetten is door gebrek aan een muis niet enorm handig (al kun je er ook een muis op aansluiten), maargoed, daar heb ik 2 laptops voor.. Voor even gauw iets opzoeken werkt het prima! Kunt het ding ook instellen als server waardoor je hem via je netwerk kunt benaderen om data op je harde schijf te zetten. Draadloos zelfs (Wireless-N).. Uiteraard werkt dat ook de andere kant op waardoor je draadloos films kunt streamen vanaf je PC of netwerk-schijf/NAS. Voor iedereen die een fatsoenlijke media-player zoekt: Dit is hem. En nee, ik heb geen aandelen ofzo. Heb weet-ik-veel hoe lang gezocht naar een apparaat wat precies kan wat ik wil, en die heb ik nu eindelijk gevonden.. ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
En de kosten? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Ohja, hehe.. Heb er 229 voor betaald. Wel wat duurder als de gemiddelde mediaspeler, maar dit was de enige waarbij ik geen concessies hoefde te doen wat betreft functionaliteit, beeldkwaliteit, interface of aansluitmogelijkheden. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |