|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmm vorig jaar was erg vet ... eens zien of dit jaar weer kan ... |
|
Zou heel erg mooi zijn als er dit jaar weer een editie komt, ik zal dan zeker wel aanwezig zijn. Vorig jaar vond ik erg geslaagd. |
|
Ik had de bandnaam Saturnus horen vallen Zenial |
|
quote: Heb je die horen vallen of heb je die zelf ergens laten vallen? |
|
quote: Dat zou wel erg gaaf zijn! |
|
Nogal ja, ben nu het eerste nummer van het komende album, Veronika Decides To Die, aan het beluisteren. Erg mooi! |
|
quote: Misschien was het een natte droom Zenial |
|
Ik organiseer het niet zelf meer maar heb een adviserende rol. Er wordt op dit moment aan gewerkt door de programmering van Baroeg. tzt komt er meer info. edit: Oh ja, over Inborn Suffering weet ik niks. Ik hou jullie op de hoogte. [Dit bericht is gewijzigd door Der_Pim op 20-04-2006 20:50] |
|
Update: de datum is veranderd van zaterdag 28 oktober naar zondag 29 oktober. |
|
Helaas, afwezig dan. |
|
nog steeds braaf 2 x per (zon)dag naar de kerk dan??? |
|
Nee elke maandag braaf naar het werk. Edit: Hmm wellicht lukt het me mijn herfstvakantie in die tijd neer te zetten. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 02-05-2006 22:12] |
|
Ow klote... Maar hopen dat ik late dienst heb die maandag dan iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ik zag op de site van de organisatoren de volgende lineup staan: - Reverend Bizarre - Thee Plague of Gentlemen - The Prophecy - Season’s End - Insanity Reigns Supreme Weet niet of dit de definitief is, maar ziet er niet slecht uit! |
|
Duurt nog wel even hehe, maar vorig jaar was gaaf dus ik ben er wel weer bij denk ik. |
|
quote: Ziet er zeker niet slecht uit. Maar ik hoop nog steeds dat Saturnus speelt. |
|
quote: Las op een ander forum de volgende quote van de zanger van Saturnus: "Hello all Thomas A.G. Saturnus here we would really like to play at the DDD but we all thought that the festival was cancelled this year.. but hopefully we can make it this year that would be really nice to play at the DDD. Cheers and stay Doom forever Thomas A.G. Saturnus" Nou, van mij mogen ze... |
|
Ik ben nog trouw ieder jaar geweest dus ik verwacht er dit jaar ook weer te zijn, mijn fav. Baroeg-dag! "I had sex, intercourse with her. It's one of those things that I guess got to be part of my life, having sexual intercourse with the dead." Henry L. Lucas |
|
Heerlijk die doomscene. Om ervoor te zorgen dat Saturnus op DDDV speelt, moeten ze ook nog andere speeldata, in bijvoorbeeld België, hebben. Dus als iemand van bijvoorbeeld de Frontline dit leest, neem contact op met Firebox via jpmuikku @ firebox.fi. |
|
quote: DOEN!!! Ben ooit één keer naar Belgian Doom Night geweest (Mundo, Zottegem ) en dat was dik de moeite!! En als de line-up die hierboven is weergegeven juist is, zou dit wel erg mooi zijn Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote:hmmz.. Saturnus met The Prophecy dat zie ik wel zitten! |
|
Mensen toch, probeer eens een beetje geduld te hebben We zijn druk bezig met de voorbereidingen, inderdaad ook in gesprek met Saturnus. Binnen een paar weken hopen we de volledige lineup bekend te maken. |
|
quote: Ik ben de Frontline natuurlijk niet, maar ik heb misschien wel zin om een Belgische variant te organiseren... maar geen zin om net die andere bands er allemaal bij te nemen Ff denken... |
|
Voor de Frontline staat al bevestigd (op zaterdag) The Prophecy Insanity Reigns Supreme Season's End Inborn Suffering More names soon..... Contact: emillio@musketeerofdeath.nl |
|
quote: Schijnbaar is iemand je al voor geweest hihi. Ben nieuwsgierig naar welke bands Baroeg zullen aandoen |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Volgende pagina |