|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Bump |
|
Ik ben er zaterdag bij. |
|
Ik nie Was het eerlijk gezegd vergeten ... |
|
+1 Kut Maarja ga het ook niet redden met den centen. En zit in Heerlen dan, hehe. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 24-10-2006 22:52] |
|
N00bs! Nu ben ik gedwongen jullie preventieve bans te geven wegens extreme gayheid. |
|
@burzum en jenje, het is maar doom hoor. kan je best missen. Fuck the world and fuck you |
|
Goed, meneer Burzum [Dit bericht is gewijzigd door mental op 24-10-2006 22:56] Fuck the world and fuck you |
|
Ja, maar jij .. jij bent gewoon lelijk! |
|
quote:ja, en jij bent een schoonheid zeker ??? Fuck the world and fuck you |
|
Oh was eigenlijk tegen Snaack, maar ach .. ook jij bent lelijk hoor |
|
2 dagen dooooooooom, zin in |
|
Ik heb der ook zin in |
|
Doomy ook ... afgelopen zondag als opwarmertje Sourvein en Church Of Misery gezien... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
In 013? Gaaf! |
|
Supergaaf! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Anders ik wel! |
|
quote: 2 dagen bandjes, mooi. Je shirtjes liggen al in de auto. |
|
Gaan morgen om 10 uur met de trein.. Ffe bijslapen in de trein denk ik.. |
|
quote:Koel! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Ben je al beter dan? Gelukkig ben ik net ziek geweest, mij steek je niet meer aan |
|
Nah nog niet helemaal....maar wel genoeg hoop ik wordt iig wel autoslapen hahaha (edit: gaat toch proberen Mayo aan te steken...desnoods met een aansteker ) [Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 27-10-2006 20:52] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Verstop ik wel een brandblusser in mijn broekzak. |
|
Nog even, en dan...DOOOOOOMMMMMMM!!! |
|
Ik ben al zenuwachtig! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |