|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Ah shit, ik ging Saturnus EN SUP erbij zetten... ik heb een soort déja vu Emilio... |
|
Done |
|
De bands die op dit moment bevestigd zijn voor DDD, spelen op zondag 29-10. Als er nog bands bij komen (o.a. Saturnus dus eventueel), dan zullen die een dag eerder spelen! [Dit bericht is gewijzigd door grafdelver op 28-05-2006 16:03] |
|
Yess!!! Saturnus heeft zich zelf bevestigd voor zaterdag 28 oktober in de Baroeg!! |
|
quote:Vet! Dat wordt een weekendje Rotterdoom |
|
Ataraxie ( ) en Funeralium zullen naast Saturnus ook te zien zijn op de zaterdag! |
|
Hoei .. zaterdag ziet er dan boeiend uit. Ataraxie is vet |
|
Tof, ziet er weer uit als een gezellig weekendje Baroeg tegen die tijd |
|
Ataraxie IRS .. Aanwezig! |
|
Wow, gave line-up zeg. Als iemand tegen die tijd nog een passagier zoekt vanuit Groningen die graag mee betaald aan de brandstof dan hoor ik het wel! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
So Till now: Saturday: Saturnus Ataraxie Funeralium Doomraiser Sunday: Reverend Bizarre The Plague of Gentlemen The Gates of Slumber The Prophecy Season's End Insanity Reigns Supreme |
|
Gates of Slumber er ook bij. Leuk! Alleen jammer dat Inborn Suffering zaterdags wel in Belgie speelt, maar zondags niet in de Baroeg. Verder hulde voor de lineup! [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 10-06-2006 17:00] |
|
quote: En ook Pantheist Meer info: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2182862 |
|
De complete line-up is Zaterdag: Saturnus (DK)- Doom/Death Ataraxie (F)- extrem doom/death Doomraiser (I) - Doom Metal Nymphea Aurora (NL)- Doom/Death Funeralium (F)- Ultra Sick Doom Zondag: Reverend Bizarre (Fin)- Doom Metal Thee Plague Of Gentleman (- Frostian Wardoom The Prophecy (UK)- Doom/Death The Gates Of Slumber (USA)- Doom Metal Insanity Reigns Supreme (- Doom/Death Season's End (UK)- Gothic/Doom Mary Bell (NL)- Sludge Website wordt snel aangepast. [Dit bericht is gewijzigd door Der_Pim op 12-06-2006 23:23] |
|
Wiejjj! Nymphea Aurora! ^^ Daar ga ik voor! |
|
Compleet is dit nog niet. Wordt vervolgd. |
|
Hmmm. Waarom nou twee dagen? Da's twee keer heen en weer naar rotterdoom = € Maar nog 's ataraxie live |
|
Dat wordt een weekendje Rotterdooooooooom!!!! |
|
quote:Zou ik maar doen als ik jou was ... |
|
quote: En ik heb een van de betere plaatsen... |
|
quote:Jij kijkt tegen de reet van je maten aan,. fijne plek |
|
Inborn Suffering (F doom / death) is voor de zaterdag ook bevestigd. |
|
quote: Das knap. Ze zouden dan in de Frontline spelen. |