|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Concertorganisator... Om de drie maand organiseren we een festival voor zowel kleine als grotere Belgische bands... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
- dj - festival organisator |
|
Ja! Wel eens een logo, hoes of website gemaakt. 1 keer of zo. [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 08-01-2002 15:50] |
|
quote: Ben een licht/geluid enzo technicus in opleiding |
|
Vroeger toen ik klein was en een keuze moest maken op school heb ik gekozen voor de computer wereld - want daar zat de toekomst -, maar eigenlijk wist ik niet wat ik wou. Als ik het nu mocht overdoen zou ik waarschijnlijk gaan zoeken voor een opleiding in de muziek techniek of in een studio willen werken. Niet dat ik me werk kut vind hoor... nu is het meer een soort hobby, en misschien in de toekomst.... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Recensies en interviews schrijven voor een webzine en een radioprogramma op een piraat op zondagavond in de omgeving van Amsterdam. Helaas brengen beide geen geld in het laadje en dus moet ik gewoon 40 uur per week bikkelen achter mijn terminal. |
|
Oh ja... En concertfotografe... En webmistress van de Ashmolean en Oceans Of Sadness-site.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ik doe concert organisatie. Ik zit in de boekers commissie in unitas, wageningen. Heb drie jaar lan meegeholpen met het opstarten van het kabaal am gemaal festival en ben nu dus bezig met het ZM festival. Ik hou me ook bezig met het opbouwen van concerten en voornamelijk met de lichtshow. Ik heb ervaring met het bouwen en aansturen van een podiumshow, zowel analoog als met DMX (bewegend licht, mac, roboscan, destroyer, e.d.) Een tijdje geleden heb ik voor het eerst met een lasershow gewerkt, dat was heel cool. Ook heb ik bij kleinere bandjes een paar keer geluid gedaan. [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 13-01-2002 20:09] |
|
quote: Mij net zo |
|
quote: Hey, waar organiseer je die dingen? En was jij op metalwrath in de wommel, met axamenta enzo? This ode to my unfading sorrow: A diary in minor-notes |
|
quote: Hehe, ik organiseer de metal wrath... Wat vond je ervan? In maart komen we trouwens met deel drie... Plus, ik ben de ex-zangeres van axamenta, dus ben ik er altijd als ze optreden... [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 23-01-2002 11:32] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
En waarom ben je gestopt met zingen? |
|
quote: Ik vond het vrij goed, vooral axamenta. Ik ben iets na het optreden weggegaan, we kwamen vooral voor hun. Is dat deel 3 met Suhrim, ectopia enzo? En organiseert een zekere Johan dat mee? This ode to my unfading sorrow: A diary in minor-notes |
|
quote: Ik ben niet gestopt met zingen, alleen met zingen bij Axamenta... Ze gaan nu verder zonder zangeres, paste toch niet zo goed bij de muziek... Btw, 27 februari komt (eindelijk) hun full-cd uit... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ahzo. En zing je nu nog bij een groep? |
|
quote: Daar praten we wel eens over op MSN of ICQ ofzo.. Slowchatten mag hier namelijk niet en anders krijgen we de toorn van de moderatoren over ons... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: -------------------------------------------------------------------------------- Op 8 januari 2002 15:50 schreef Vargen666 het volgende: Ja! Wel eens een logo, hoes of website gemaakt. 1 keer of zo. -------------------------------------------------------------------------------- Mij net zo iemand van jullie zin om een hoesontwerpje voor DM te maken ? Cd is wel pas over paar weken / maanden klaar maar ik wil voordat ie af is een hoes klaar hebben... :\ so what, you think this is usual? strange moon, strange land, strange man... |
|
Heb net als Rajackar bij Unitas Wageningen vrij veel werk verricht, meegeholpen met organiseren van het metal-gedeelte van het bevrijdingsfestival in Wageningen (al bleef dat 'organiseren' ivm tijd/zingebrek bij mij vooral beperkt tot ter plaatse werken. |
|
Wel, ik zou graag cd-labeltjes ontwerpen, vooral voor Keltische folk-metal groepen, kan ik dan mijn tekentalenten eens goed laten werken, optredens organiseren zou ik ook wel graag eens doen. dj'en heb ik al een paar keer gedaan, maar dan was het wel folk en 70, 80, 90 muziek, maar wel In Extremo ertussen gedraaid [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 25-01-2002 0:48] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
ff een schopje omdat er ondertussen nieuwe mensen bij zijn gekomen *kick* The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Heb in de klos in de bandcommissie gezeten. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
zelf doe 'k met ZJOSUAH-promotions zowat 't management en boekingen van verscheidene bands. (o.a. OCEANS OF SADNESS) Werk ook regelmatig met buitenlandse bands, vooral Zuid - Amerika lijkt me steeds te vinden. In de toekomst ga'k zeker professioneel in de muziek gaan op welke manier dan ook.. Ook organiseer ik regelmatig zelf optredens, maar door tijdgebrek ligt dit zowat stil... (kalmte voor de storm, zoals altijd) |
|
Ja 'k zou beter ook eens zeggen wat ik zelf uitsteek: Bestuurslid van metal-jeugd-café in Heule (West-Vlaanderen) en daarbij hoort natuurlijk nu en dan eens een optreden organiseren. Voor de volgende: http://metalnight.be.tf (...met de hulp van Geert die hierboven juist gepost heeft. ) |
|
Ik heb woensdag een afspraak bij de willemeen ik ga daar vrijwilligen. Hoepelijk leer ik dan hoe licht en het geluid werkt (heb al wel iets ervaring). Ik krijg steeds meer het gevoel dat ik de kans niet voorbij moet laten gaan om iets meer met muziek te gaan doen. En dan het liefst achter de schermen, dingen organiseren etc. De willemeen lijkt me een goed opstapje. |
|
Ben 2 jaar programmeur geweest bij de Azijnfabriek in Roermond. Heb enkele malen mijn eigen festival genaamd "Monolith of Knowledge festival" georganiseerd. Heb verder met Heuy al enkele keren het "Hub&Heuy metalfest" georganiseerd. heb de minitournee georganiseerd van Hades Almighty 3 jaar geleden. Doe verder hobbyfotografie voor bands.Mijn fotoos zijn tot nu toe gebruikt voor cd's van Cirith Gorgor en Aeternus.Voor de re-releases van de eerste 4 Aeternus albums worden ook mijn fotoos gebruikt,en verder hebben bands als Shadowbreed,Primordial,Thyrfing en Macabre in het verleden fotoos van mij gebruikt voor hun websites. Doe tegenwoordig ook de distributie voor Audiopain uit Asker Noorwegen. Heb tegenwoordig mijn eigen kleine boekingskantoortje waar ik druk mee bezig ben. Ook in een ver verleden mijn eigen magazine gehad genaamd "Monolith of Knowledge" en tevens ga ik tegenwoordig schrijven voor Vampire magazine Ik had en heb het dus erg druk met metal zonder dat ik nog in een band speel. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |