IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Wij zoeken nog steeds een zanger! Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-01-2002 13:58 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ok.. Dit is mijn 2e poging ...
-----------------------------------------
Wij, Beyond Infinity, zijn op zoek naar een zanger (m/v) met een supervette grunt.

Onze line up is als volgt:
[SnaacK] - drumz
[Jester666] - gitaar
[Psycho] - bass
[te vinden op ZM]
Arnold - gitaar

[offtopic]ik speel tevens gitaar en heb ongeveer 10 jaar band- studio- en podiumervaring, de andere jongens zijn 'starters' in bandverband.[/offtopic]

We zijn op zoek naar iemand die een brute grunt heeft, eigen teksten schrijft (en/ of geen bezwaar heeft andermans teksten te grunten ) en die hard wil oefenen om een strakke set van eigen nummers neer te kunnen zetten. Het liefst iemand die band- en podiumervaring heeft.

Op dit moment zijn we druk bezig met eigen nummers schrijven, als 'warm up' spelen we een paar covertjes (Walk - Pantera en Territory - Sepultura). Onze invloeden zijn o.a. Deicide, Morbid Angel, Bolt Thrower, Slayer, Pantera, oude Sepultura. Qua stijl kunnen we nog alle kanten op, we zijn net een kwartaal bezig. Als er maar op gebanged kan worden

We hebben een vaste oefenruimte in Waterfront, Rotterdam en oefenen momenteel op woensdagavond (18.15-21.15). Aan een betere tijd wordt gewerkt..

Interesse of ken je iemand die evt. interesse heeft? Laat het me weten!

Hailz,

SnaacK

Jester666
Usericon van Jester666
Posted 08-01-2002 15:57 by Jester666 Wijzig reactieProfiel van Jester666Quote dit bericht

En niet te vergeten dat we ook van bier houden!!!

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 08-01-2002 15:59 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 8 januari 2002 15:57 schreef Jester666 het volgende:
En niet te vergeten dat we ook van bier houden!!!

im there... oh kut R'dam. oh en ik zing ook niet... eh is het goed als ik alleen bier kom drinken

Jester? ben jij ook zown gitaar freak zoals snaack ?

Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 08-01-2002 16:19 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

now.. ik zoek wel een band.. doe me in me msn COUNT_SEPHITORTH@HOTMAIL.COM

Godverdommen..

Azagthoth
Usericon van Azagthoth
Posted 08-01-2002 16:21 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

hehe panda ? ga je elke woensdag richting Rotterdam dan ?

Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Posted 08-01-2002 16:43 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2002 16:21 schreef Azagthoth het volgende:
hehe panda ? ga je elke woensdag richting Rotterdam dan ?

hmz.. good quastion

Godverdommen..

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-01-2002 11:09 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2002 15:59 schreef Azagthoth het volgende:
im there... oh kut R'dam. oh en ik zing ook niet... eh is het goed als ik alleen bier kom drinken

Tuurlijk mag je bier komen drinken, sterker nog.. bier ZUIPEN is nog beter hehehehehe! je weet wanneer we spelen ;] ruimte 7 in Waterfront.. Dus..

wat wel klote is is dat er een relexed café in Waterfront zit, alleen is die al een paar weken dicht! no dus tsja, der staat altijd nog een automaat..

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-01-2002 11:14 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2002 16:43 schreef Pandaemonaeon het volgende:
hmz.. good quastion

Hé panda, waar mot jij vandaan komen dan?? je ken het een keer proberen right

enne... hoe oud ben je ook al weer?? niet dat dat zo belangrijk is [het maakt ons geen hol uit], wij zijn i.i.g. 22/23

Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 09-01-2002 11:31 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Ik schrijf texten en heb zelf 2 eigen bands gehad.

Ik was zanger en text schrijver, ik ben geen super zanger, maar het was leuk om te doen.

Ik woon ik Rotterdam, maar door Burn-out hou ik het niet lang vol. Maar een keer komen kijken is zeker niet mis !!!

[Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 09-01-2002 11:31]

Wiegen Meister !

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-01-2002 11:43 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Yo ShadowSmile,

Cool als je een keer wil komen kijken, wat mij betreft zou dat vanavond al kunnen..

Je hoeft niet gelijk mee te bleren als je geen zin hebt, maar dan weet je in ieder geval op wat voor niveau wij zitten en wat voor muziek we spelen..

Waterfront weet je vast wel te vinden right? Wat voorheen Via Ritmo was, onder het Maastheater..

Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 09-01-2002 12:04 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Ik zal kijken of het me lukt, anders volgende week.

[Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 09-01-2002 12:08]

Wiegen Meister !

Jester666
Usericon van Jester666
Posted 09-01-2002 12:36 by Jester666 Wijzig reactieProfiel van Jester666Quote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2002 15:59 schreef Azagthoth het volgende:

Neu, niet echt. Ik speel ook nog maar 3 jaar gitaar, en dan voornamelijk als echte hobby..

Dus: gitaren = cool, zolang ik het maar op me eigen tempo kan doen!

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-01-2002 12:48 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2002 12:04 schreef Shadow_Smile het volgende:
Ik zal kijken of het me lukt, anders volgende week.

Ok super! Het is dus ruimte 7, 18.15-21.15
het bier staat koud hehehehehe!

Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Posted 09-01-2002 12:49 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

ik heb ook een gitaar een fender nog iets.. ik heb hem al 1 jaar en ik kan alleen BATMAN, JAMES BOND, en THE XFILES er op ik oefen nooit.. ofzo

[Dit bericht is gewijzigd door Pandaemonaeon op 09-01-2002 12:49]

Godverdommen..

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-01-2002 13:00 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2002 12:36 schreef Jester666 het volgende:
Neu, niet echt. Ik speel ook nog maar 3 jaar gitaar, en dan voornamelijk als echte hobby..

Dus: gitaren = cool, zolang ik het maar op me eigen tempo kan doen!

Je moet gewoon eens wat vaker in de spiegel van je ZOOM kijken i.p.v. je geest te verpesten met dat nutteloze geinterslet hahahahahaha!

Jester666, zullen we Azagtoth uitdagen met onze fingertwister? kijken of hij hem op 220 BPM kan hehehehehehe...

Uw nederige tablatuurslaaf

Jester666
Usericon van Jester666
Posted 09-01-2002 13:15 by Jester666 Wijzig reactieProfiel van Jester666Quote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2002 13:00 schreef Snaack het volgende:
Je moet gewoon eens wat vaker in de spiegel van je ZOOM kijken i.p.v. je geest te verpesten met dat nutteloze geinterslet hahahahahaha!

Jester666, zullen we Azagtoth uitdagen met onze fingertwister? kijken of hij hem op 220 BPM kan hehehehehehe...

Uw nederige tablatuurslaaf

hahahaha, is goed! kan hem nu zelf op 30BPM spelen, dus er is progressie! heh heh heh
en hoor ik hier een jaloerse stem op mijn internet connectie???

Azagthoth
Usericon van Azagthoth
Posted 09-01-2002 13:23 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Excuseer mij voor mijn lack van de muziekale jargon...

Wat is een fingertwister?

Diabolyk
Flikker op met je ondertitel
Usericon van Diabolyk
Posted 09-01-2002 13:28 by Diabolyk Wijzig reactieProfiel van DiabolykQuote dit bericht

Ja ja, en wij zoeken nog steeds een bassist !
Dussuuhhhhhh

so what, you think this is usual? strange moon, strange land, strange man...

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-01-2002 13:29 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

fingertwister is 'slang' voor een riff/ oefening waarbij je in ieder geval al je vingers moet gebruiken en die van een behoorlijke moeilijkheidsgraad is.. in het nederlandsch zou je kunnen zeggen dat 'je vingers er van in de knoop raken'

accepteer je onze uitdaging??

Jester666, ik heb de tabz niet bij de hand.. kan jij ze ff naar platte tekst omzetten en hier posten? thanx!

Azagthoth
Usericon van Azagthoth
Posted 09-01-2002 13:33 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Accepteer ik dat, hahaha (je zou die lach op me gezicht moeten zien nu).

Kom maar op, geef me wel ff de tijd om te oefenen aangezien jij dat ook al vast heb gedaan.

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 09-01-2002 13:34]

Jester666
Usericon van Jester666
Posted 09-01-2002 13:48 by Jester666 Wijzig reactieProfiel van Jester666Quote dit bericht

ehm...gewoon in tekst wordt niet gepakt...

heb jij een email adres en het programma Powertab? dan meel ik het bestandje wel ff naar je..

ALS ik nog tijd heb vanmiddag, want ik ga er zo vandoor..

[Dit bericht is gewijzigd door Jester666 op 09-01-2002 13:49]

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-01-2002 13:50 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2002 13:33 schreef Azagthoth het volgende:
Accepteer ik dat, hahaha (je zou die lach op me gezicht moeten zien nu).

Kom maar op, geef me wel ff de tijd om te oefenen aangezien jij dat ook al vast heb gedaan.

Ok, we hebben een battle cool!

en dat oefenen viel voor mij best mee, ik ben degeen die de riff/ oefening bedacht heeft en dat gaat tsja, vrij spontaan bij mij zal ik maar zeggen

JESTER!! Kom nou op man met die tab
ik zal de riff zoals ik hem speel ff opnemen en kijken of ik hem ergens neer kan pleuren [Op jester zijn FTP?]

Jester666
Usericon van Jester666
Posted 09-01-2002 13:53 by Jester666 Wijzig reactieProfiel van Jester666Quote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2002 13:50 schreef Snaack het volgende:

JESTER!! Kom nou op man met die tab
ik zal de riff zoals ik hem speel ff opnemen en kijken of ik hem ergens neer kan pleuren [Op jester zijn FTP?]

hou je bek es! doe me best hor!
en me HDD van me server is eergister kapot gegaan. dus me FTP = weg!

Azagthoth
Usericon van Azagthoth
Posted 09-01-2002 13:55 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

[quote]Op 9 januari 2002 13:50 schreef Snaack het volgende:
Ok, we hebben een battle cool!
[quote]

Het lijkt wel Big Brother hier...

ik kan je ook ff mijn ftp inlog mailen, kan je hem gelijk daar zetten ??

Jester666
Usericon van Jester666
Posted 09-01-2002 13:58 by Jester666 Wijzig reactieProfiel van Jester666Quote dit bericht

Sure, me emailadres staat hier weergegeven...

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-01-2002 14:00 by Snaack Profiel van SnaackQuote dit bericht

Ok dan, Jester en ik hebben het PowerTab bestand op aanvraag, hier alvast een platte tekst versie.. MP3 volgt spoedig..

Suc6 hehehehe

e--------------------------------
b--------------------------------
g-------------4----------3-------
d--------------------------------
a-5------------------------------
e----3-3--2------3-3--2-----3-3--
PM.... PM.... PM..

e--------------------------------
b--------------------------------
g-------------4----------6-------
d--------------------------------