|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
En niet te vergeten dat we ook van bier houden!!! |
|
quote: im there... oh kut R'dam. oh en ik zing ook niet... eh is het goed als ik alleen bier kom drinken Jester? ben jij ook zown gitaar freak zoals snaack ? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
now.. ik zoek wel een band.. doe me in me msn COUNT_SEPHITORTH@HOTMAIL.COM Godverdommen.. |
|
hehe panda ? ga je elke woensdag richting Rotterdam dan ? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: hmz.. good quastion Godverdommen.. |
|
quote: Tuurlijk mag je bier komen drinken, sterker nog.. bier ZUIPEN is nog beter hehehehehe! je weet wanneer we spelen ;] ruimte 7 in Waterfront.. Dus.. wat wel klote is is dat er een relexed café in Waterfront zit, alleen is die al een paar weken dicht! no dus tsja, der staat altijd nog een automaat.. |
|
quote: Hé panda, waar mot jij vandaan komen dan?? je ken het een keer proberen right enne... hoe oud ben je ook al weer?? niet dat dat zo belangrijk is [het maakt ons geen hol uit], wij zijn i.i.g. 22/23 |
|
Ik schrijf texten en heb zelf 2 eigen bands gehad. Ik was zanger en text schrijver, ik ben geen super zanger, maar het was leuk om te doen. Ik woon ik Rotterdam, maar door Burn-out hou ik het niet lang vol. Maar een keer komen kijken is zeker niet mis !!! [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 09-01-2002 11:31] Wiegen Meister ! |
|
Yo ShadowSmile, Cool als je een keer wil komen kijken, wat mij betreft zou dat vanavond al kunnen.. Je hoeft niet gelijk mee te bleren als je geen zin hebt, maar dan weet je in ieder geval op wat voor niveau wij zitten en wat voor muziek we spelen.. Waterfront weet je vast wel te vinden right? Wat voorheen Via Ritmo was, onder het Maastheater.. |
|
Ik zal kijken of het me lukt, anders volgende week. [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 09-01-2002 12:08] Wiegen Meister ! |
|
quote: Neu, niet echt. Ik speel ook nog maar 3 jaar gitaar, en dan voornamelijk als echte hobby.. Dus: gitaren = cool, zolang ik het maar op me eigen tempo kan doen! |
|
quote: Ok super! Het is dus ruimte 7, 18.15-21.15 het bier staat koud hehehehehe! |
|
ik heb ook een gitaar een fender nog iets.. ik heb hem al 1 jaar en ik kan alleen BATMAN, JAMES BOND, en THE XFILES er op ik oefen nooit.. ofzo [Dit bericht is gewijzigd door Pandaemonaeon op 09-01-2002 12:49] Godverdommen.. |
|
quote: Je moet gewoon eens wat vaker in de spiegel van je ZOOM kijken i.p.v. je geest te verpesten met dat nutteloze geinterslet hahahahahaha! Jester666, zullen we Azagtoth uitdagen met onze fingertwister? kijken of hij hem op 220 BPM kan hehehehehehe... Uw nederige tablatuurslaaf |
|
quote: hahahaha, is goed! kan hem nu zelf op 30BPM spelen, dus er is progressie! heh heh heh en hoor ik hier een jaloerse stem op mijn internet connectie??? |
|
Excuseer mij voor mijn lack van de muziekale jargon... Wat is een fingertwister? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ja ja, en wij zoeken nog steeds een bassist ! Dussuuhhhhhh so what, you think this is usual? strange moon, strange land, strange man... |
|
fingertwister is 'slang' voor een riff/ oefening waarbij je in ieder geval al je vingers moet gebruiken en die van een behoorlijke moeilijkheidsgraad is.. in het nederlandsch zou je kunnen zeggen dat 'je vingers er van in de knoop raken' accepteer je onze uitdaging?? Jester666, ik heb de tabz niet bij de hand.. kan jij ze ff naar platte tekst omzetten en hier posten? thanx! |
|
Accepteer ik dat, hahaha (je zou die lach op me gezicht moeten zien nu). Kom maar op, geef me wel ff de tijd om te oefenen aangezien jij dat ook al vast heb gedaan. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 09-01-2002 13:34] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
ehm...gewoon in tekst wordt niet gepakt... heb jij een email adres en het programma Powertab? dan meel ik het bestandje wel ff naar je.. ALS ik nog tijd heb vanmiddag, want ik ga er zo vandoor.. [Dit bericht is gewijzigd door Jester666 op 09-01-2002 13:49] |
|
quote: Ok, we hebben een battle cool! en dat oefenen viel voor mij best mee, ik ben degeen die de riff/ oefening bedacht heeft en dat gaat tsja, vrij spontaan bij mij zal ik maar zeggen JESTER!! Kom nou op man met die tab ik zal de riff zoals ik hem speel ff opnemen en kijken of ik hem ergens neer kan pleuren [Op jester zijn FTP?] |
|
quote: hou je bek es! doe me best hor! en me HDD van me server is eergister kapot gegaan. dus me FTP = weg! |
|
[quote]Op 9 januari 2002 13:50 schreef Snaack het volgende: Ok, we hebben een battle cool! [quote] Het lijkt wel Big Brother hier... ik kan je ook ff mijn ftp inlog mailen, kan je hem gelijk daar zetten ?? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Sure, me emailadres staat hier weergegeven... |
|
Ok dan, Jester en ik hebben het PowerTab bestand op aanvraag, hier alvast een platte tekst versie.. MP3 volgt spoedig.. Suc6 hehehehe
[Dit bericht is gemodereerd door Paul op 10-01-2002 14:09] |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |