|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
hehe, ze moeten er ff <pre></PRE> tussen zetten.. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
ff aan de moderators vragen.. want zelf doen werkt niet zoals je ziet ;] |
|
<ironic_mode> Goeie tab, nico!! *zucht* </ironic_mode> |
|
quote: die werkt bij wel meestal, alleen de ene keer duurd het wat langer... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: tsss... mannetje! Eerst mij voor je karretje spannen dat IK in plain tekst die tab neer moet zetten, want hij heeft de tabs ZOGENAAMD niet meer. En dan gaat het voor meneer z'n zin te langzaam en dan zet hij het maar neer. Nee, lekker ben jij! |
|
die battle ga ik winnen BTW, ik heb een unieke Boss pedaal, can't lose: Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
hahahahha Go Trey, go Trey!! |
|
cool! waar kan je die kopen?? hehehehe.. |
|
Hehehe wij kunnen hem ook wel gebruiken voor onze leadgitarist ... |
|
quote: Nou nou nou zeg! Ik heb de tabs ook niet, en ik dacht dat er een plain-text-export ofzo in PowerTab zit.. Ik heb hem nu ff snel uit mijn hoofd in mekaar geflanst! Je kan hem nog wel controleren heb je lange tenen ofzo |
|
nee, ik zit al 3uur zonder bier! |
|
aah dan begrijp ik het ik zit ook zonder.. zullen we vanavond ff grof aan het gaan ??? hehehehe! om het goed te maken? klopt mijn tab trouwens? anders maar ff een moderator aan zijn haar trekken.. -- edit -- lading smilies weggehaald [Dit bericht is gemodereerd door Paul op 10-01-2002 14:06] |
|
om eerlijk te zijn: hij klopt niet! de PM'tjes staan verkeerd alswel de AH. en de tab zelf is nu ook niet echt superduidelijk.. bdw: hij heeft hem nu ook op z'n FTP staan, dus... morbid angel + snelle.ptb |
|
zie uw mailbox Har.. de ZM-post verwerker verziekt de lay-out! [duh..] |
|
quote: ja, wij ook!! hahahahaha geintje Arnold!!! ownee, hi jzit toch niet op ZM, dus.... |
|
we zetten dat pedaal volgende keer wel tussen de minidisc ingang en de mengtafel uitgang als we weer is opnemen hahahahahahaha |
|
nou, als dat zou kunnen!! |
|
owja snaak ik ben die gast die die MP3 van me stem naar jester heb gestuurt kan je me ff dat NR van jullie band sturen ?? Godverdommen.. |
|
Heej, klonk lekker wat jullie maakten !!!! Ik kom zeker nog wel een keertje kijken !!! Wiegen Meister ! |
|
TNX man! |
|
Heb ik wat gemist of volg ik het gewoon niet... welke muziek ? welke band ? waar ? so what, you think this is usual? strange moon, strange land, strange man... |
|
Shadowsmile was ff bij ons langs geweest... en hij kon onze muziek wel waarderen! |
|
quote: damn ik wil ook die mp3 van ze shadow kan je meschien sturen of de link geven ofiets OWW je bent langs geweest!! dat verklaart het [Dit bericht is gewijzigd door Pandaemonaeon op 11-01-2002 21:18] Godverdommen.. |
|
hallo ik denk dat ik me maar eens ga bemoeien met al dit gezeik hier wasssssssssssssssssup!!!!!!!! nou zangeressen mag ook daar hou ik wel van ps bier hou ik niet van maar sterke drank he laterz we mailen!!!! psycho |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |