|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Een FAN Is cool.. je weet wanneer we spelen right |
|
Dat weet ik,............ Wiegen Meister ! |
|
Kunnen we iig zeggen dat er naar ons geluisterd wordt/werd!! |
|
Hé panda, we gaan binnenkort ff een nieuwe opname maken in de oefenruimte.. Als die acceptabel is kwakken we hem wel ergens neer voor je ok! Zijn er naast Shadow_Smile en Panda geen brulapen/ apinnen op ZM somz? en ik altijd maar denken dat drummers dun gezaaid zijn Een zangeres a la Occult ofzo Of Defenestration (zo'n onmogelijke bandnaam dat je hem wel moet onthouden hehehe...) |
|
ehh mijn naam is hyke !!!!!! |
|
op welke dag zitten jullie in ruimte 7?? ik zit meestal op vijrdag middag in 9, en we gaan binnenkort een contract sluiten voor 6, 7 of 9 |
|
snaak wat is je email (msn) of icq ?? of yahoo of WAT DAN OOK ?? Godverdommen.. |
|
we zitten er op woensdag van 6.15 tot 9.15 |
|
quote: heb jij msn,icq of yahoo?? of wat anders Godverdommen.. |
|
|
quote:ben je offline ofzo ?? Godverdommen.. |
|
quote: hmm... dan werk ik |
|
quote: 220 bpm ... tering heej, op 180 lukt ie aardig maar 220... [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 17-01-2002 11:33] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ik heb hem bij Hyke thuis getimed op de metronoom.. 220 was gelogen, het is 216 toen hield het bij mij wel een beetje op.. ik zal hem z.s.m. ff opnemen, dan kan je horen hoe ik hem speel.. More challenges 2 come.. |
|
ja die snaack ken t wel |
|
hehe, mijn ontwikkelingen zijn ook nog niet gestagneerd, als ik rond de 200 zit zal ik hem eens gaan opnemen Maar eh.. dat riffie wordt scheen niet helemaal te kloppen ofzo? Die "palm mutes" stonden verkeerd ofzo? nah jah, ik hoor het wel. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 17-01-2002 15:04] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
PM-en verkeerd?? nee hoor.. en jij hebt de PowerTab versie toch ook? Die versie is 100% ok.. ik heb trouwens nog wel meer leuke voor je sowiezo denk ik dat je mijn riffs wel kan waarderen gezien je Morbid Angel fascinatie Ik vind de langzame, zware riffs van Morbid SUPERVET [riffs ala 'God of Emptiness' of 'Where the slime lives' ] en dat kan je terughoren in de riffs die ik schrijf.. anders motten we ff een nieuw topic 'Gitaar Challenge' ofzo openen want dit begint een slow chat offtopic topic te worden |
|
en we zoeken nog steeds een zanger!!!1 |
|
doe je icq dan eens aan ff een afspraak maken Godverdommen.. |
|
Hey Panda, tof dat je interesse hebt enzo, maar: -Wij oefenen in Rotterdam, doordeweeks.. -Wij zijn allen 22+ en schelen dus minimaal 6 jaar met je.. Ik denk dat vooral de reisafstand een barriere voor je is, wij willen het je niet aandoen dat je elke week vanuit Almere naar Rotterdam moet komen om 3 uurtjes te oefenen! Het zou leuk zijn als je een keer meeblert hoor, sure, maar ik denk niet dat je het lang vol gaat houden uit Almere naar RDam te komen.. En daarom denk ik dat het beter is als je een band bij jou in de buurt zoekt.. |
|
subtiel maar keihard afgewezen |
|
quote: het icoontje van ICQ staat boven elke post! ik ben alleen niet vaak online (komt hier niet door de Firewall heen zugt..) Je kan me hier toch bereiken? Ik check ZM elke dag.. |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 17-01-2002 16:53] |
|
Ik heb soms wel meedelijden met Panda hoor.. Hij wordt wel vaak gedist.. Maar goed, ik heb soms, zeg 1 microseconde, medelijden.. De drang om zelf ook te gaan dissen wordt dan te groot |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |