|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
maar the wounded wil ik ook zeker zien! Je moeder. |
|
nice. en anders ga ik er wel alleen heen op de heenweg ofja, bekenden zat daar Je moeder. |
|
Blijft het speelschema ongewijzigd nu The Wounded erbij is gekomen? Gewoon 21:30 dus?, best een kut tijd dan met het oog op den OV... |
|
maareh, weet iemand of het nog steeds om 21:30 begint ondanks dat er nu een voorprogramma bij zit? wordt dus maar 5 minuten anathema zien zeker ivm laatste trein naar zwolle [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 01-05-2006 1:35] Je moeder. |
|
the wounded begint iig om 2130..... |
|
hm kutzooi... nouja, tegen mn zin in maarb hopen dat ze erg kort spelen dan Je moeder. |
|
Ik ga ook, makkelijk dat het dichtbij en in de vakantie is. @Karnivoor: gaat de laatste trein van Hengelo naar Zwolle al zo vroeg? |
|
23:18 hopen op dat er volk nog een plekje in de auto over heeft. 2 plekjes zelfs. Je moeder. |
|
dan ben ik bang dat je veel moet missen als je om die tijd gat vertrekken. |
|
Ja dat is klote, anders maar een nachtje Hengelo jaap |
|
quote: Helaas, ik moet de andere kant uit... |
|
Kut, heb ik kaartjes gewonnen. Blijkt inderdaad dat ik Anathema moet missen ivm OV. Weet niemand een goedkoop hostel daar in de buurt ofzo? |
|
quote: Duik het nachtleven van Hengeloooo in zou ik zeggen... De volgende ochtend vrolijk met de eerste trein terug Tip: Café St. Louis (jaartje of 7 á 8 terug in ieder geval een erg gezellige kroeg). ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: roy? Je moeder. |
|
iemand anders? Je moeder. |
|
Help ons!!11 Lieve mensen [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 03-05-2006 1:26] |
|
ja nu zijn er vast behulpzame mensen :D [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 03-05-2006 1:27] Je moeder. |
|
Helaas, ik vind 165 kilometer echt te ver voor een band als Anathema. Misschien wel naar Wageningen, dat is de helft. Maar vraag me af hoe lang ze daar spelen en of zo'n gratis festivaloptreden de moeite waard is. Brace viel laatst in Gouda ook behoorlijk tegen hoorde ik... one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Brace... Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Absoluut de moeite waard! Ze spelen een uur en 5 mei is altijd al een feestje in Wageningen. |
|
Kan iemand mij die nacht uit Hengelo meenemen en afzetten in Apeldoorn?! evt. voor kilometer vegoeding! stuur me ff een berichtje als het kan! |
|
quote: klinkt niet echt gunstig |
|
quote: zo meer apeldoorns tuig! jammer dat ik tegenwoordig in zwolle woon, de trein neem en anders met hetzelfde probleem zit Je moeder. |
|
zin in!!! Je moeder. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |