|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben slechts een Groninger in Apeldoornsche vermomming, een parttime Apeldoorner, een neppert! (maar wel een die graag een lift wil ) |
|
is reserveren niet meer mogelijk dan? Je moeder. |
|
www.metropool.nl gewoon ff bellen. |
|
heb natuurlijk zelf allang gereserveerd Je moeder. |
|
GVD ik heb 4 letters aaaaaaarrrrrrrrggggggggghhhhhhhhhh HEERSCHEND alle platen kwamen langs en als ze morgen zo in Wageningen spelen ga ik spijt krijgen dat ik er niet bij was echt niet normaal www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
wauw. Ik heb van A tot Z staan genieten. En wat hadden ze er zelf ook een lol in zeg! En ja, ok sleepless kwam voorbij. Dikke vette tien voor dit optreden. |
|
Heb mij ook prima vermaakt! Was een goed optreden. |
|
Denk niet dat het echt iets voor mij was, toch iets te rustig. Maar de sfeer was goed en het was gezellig dus. |
|
quote:Serieus? Ook Pentecost en Crestfallen? Dat ik verdomd lang geleden dat ik ze daar wat van heb horen spelen.. Dat belooft wat voor vanavond |
|
NDe setlist was om van te dromen! Sleepless (!!), paar nummers van Eternity, veel van Alternative 4 en verrassend weinig van de laatste 3 platen. Maar dat maakte het nog niet tot het hoogtepunt: dat was de podiumpresentatie én het publiek. Kleine zaal, enthousiast meezingend publiek een band die er ontdanks de moordende hitte zin in had en de zaal achter zich kreeg. Een spetterend en energiek optreden als gevolg. Zéér goed [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 05-05-2006 14:02] |
|
Mooi, goed om te zien dat het mooi concert was |
|
Sleepless is niet echt zeldzaam. De rest van Seranades live wel. |
|
Gaaf dat ze Sleepless speelden! |
|
Gaaf concert ja Wat een gave "metal" kroeg daar ook in Hengelo, tering |
|
Ook The wounded vond ik weer erg goed! En inderdaad, de setlist was kick-ass! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote:de Nul bedoel je? (074) De laatste keer dat ik er was, was dat inderdaad een sneue bende. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ik denk dat die het was ja. Zat 10 man half dood aan de bar en ze hadden geen Slayer |
|
quote:Hehe, dat klinkt wel als de Nul. Met een grote wandspeigel bij het dansvloertje, als je je dat kunt herinneren. De keer dat ik er was stond iedereen gezellig naar die spiegel toe te dansen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Dat dansvloertje was een apart gedeelte met een trapje? Dan moet het daar geweest zijn, hehe. Jaap en ik gingen nog pitten op nirvana ( )met een oude kerel, maar die liep gelijk weer weg LOL |
|
quote:Stelletje latente relnichten. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Iets met lamheid |
|
quote:Ja, klopt, de dansvloer is iets verlaagt. Hehe, nee, ze hebben het niet zo op op lichamelijk dan wel oog-contact daar, lijkt het wel. Ik begrijp ook niet hoe die tent open blijft, misschien zit er een uitgebreide harddrugs handel achter? Jullie hadden dan beter naar Enschede kunnen gaan, daar heb je tenminste een 'normaal' metal/hardrock cafe Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Klopt ja, maar iemand van Metropool zei dat dat wel een aardige kroeg was. Tja, voor Hengelo misschien |
|
Hehehe. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |