![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik ruik iemand met een Hengelo verbod? ![]() Vanaaf nog naar Aad? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: aad? niet dat ik weet, zn verjaardag? mwa, de metropool is heel gebleven hoor ![]() Je moeder. ![]() |
|
Hehe yeah, thrashing Hengelo 1.0 ![]() Iemand die een pot mist? ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Jup. Eip, Len en Ledere Leendert gaan ook. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: of een parkeerverbodsbordje? of een barkruk? of wat asbakken en glazen? of andere tuinornamenten? raymond toch! ![]() quote: ah nouja ik ga terrashangen hier en jurjens onoficiele verjaardag vieren hehe [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 06-05-2006 17:40] Je moeder. ![]() |
|
Hengelo Hooligan Gang yo!! Hehe, oja die asbak heb ik ook nog ![]() ![]() |
|
nu nog roken! maar goed: anathema was godsgruwelijk vet en het missen van de laatste trein meer dan waard. had opzich nog wel meer werk van a fine day to exit willen horen maar verder dan dat kan ik niks verzinnen om mogelijkerwijs over te kunnen klagen ![]() the wounded was ook errug sterk trouwens, al zouden we die laatste trein hebben genomen, dan was alleen the wounded al het entreekaartje waard geweest, gave show ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Mijn broertje rookt en zijn vriendin ook (die laatste als een schoorsteen op dreef zelfs) Dus die asbak is zeker nuttig hehe. ![]() |
|
Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
quote: beetje laat maar: wel apart dat die asbak zo in de fik vloog ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
nog steeeeeeds downloadende, is het een filmpje of een live opname? ![]() Je moeder. ![]() |
|
dat laatste ![]() |
|
beters 71%... beetje redelijke kwaliteit trouwens? hehe ben een beetje ongeduldig geloof ik, was dan ook een geweldig optreden! [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 23-05-2006 16:08] Je moeder. ![]() |
|
goed te doen ![]() ![]() |
|
![]() 81%... Je moeder. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
hehe idd FUCKING GAAF kreeg gelijk weer kippevel... Je moeder. ![]() |
|
Ik vraag me af of er nog meer van dat lekkers is... ![]() ![]() |
|
idd, hopelijk op een snellere server hehe hele optreden was geniaal, niet alleen dit nummer Je moeder. ![]() |
|
Hartelijk dank voor deze live beelden! ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Ik download momenteel met ruim 600 kb/sec. ![]() |
|
quote: bij mij duurde het vrij lang, iets van een kwartier ofzo, even posts terug kijken een half uur zelfs [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 23-05-2006 21:52] Je moeder. ![]() |
|
Ah apart, had hem in 3 min. binnen ofzo. Maar wel gaaf, redelijk goede kwaliteit ook ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |