|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik ruik iemand met een Hengelo verbod? Vanaaf nog naar Aad? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: aad? niet dat ik weet, zn verjaardag? mwa, de metropool is heel gebleven hoor Je moeder. |
|
Hehe yeah, thrashing Hengelo 1.0 Iemand die een pot mist? |
|
quote:Jup. Eip, Len en Ledere Leendert gaan ook. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: of een parkeerverbodsbordje? of een barkruk? of wat asbakken en glazen? of andere tuinornamenten? raymond toch! quote: ah nouja ik ga terrashangen hier en jurjens onoficiele verjaardag vieren hehe [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 06-05-2006 17:40] Je moeder. |
|
Hengelo Hooligan Gang yo!! Hehe, oja die asbak heb ik ook nog |
|
nu nog roken! maar goed: anathema was godsgruwelijk vet en het missen van de laatste trein meer dan waard. had opzich nog wel meer werk van a fine day to exit willen horen maar verder dan dat kan ik niks verzinnen om mogelijkerwijs over te kunnen klagen the wounded was ook errug sterk trouwens, al zouden we die laatste trein hebben genomen, dan was alleen the wounded al het entreekaartje waard geweest, gave show Je moeder. |
|
quote: Mijn broertje rookt en zijn vriendin ook (die laatste als een schoorsteen op dreef zelfs) Dus die asbak is zeker nuttig hehe. |
|
Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: beetje laat maar: wel apart dat die asbak zo in de fik vloog Je moeder. |
|
quote: |
|
nog steeeeeeds downloadende, is het een filmpje of een live opname? Je moeder. |
|
dat laatste |
|
beters 71%... beetje redelijke kwaliteit trouwens? hehe ben een beetje ongeduldig geloof ik, was dan ook een geweldig optreden! [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 23-05-2006 16:08] Je moeder. |
|
goed te doen |
|
81%... Je moeder. |
|
|
|
hehe idd FUCKING GAAF kreeg gelijk weer kippevel... Je moeder. |
|
Ik vraag me af of er nog meer van dat lekkers is... |
|
idd, hopelijk op een snellere server hehe hele optreden was geniaal, niet alleen dit nummer Je moeder. |
|
Hartelijk dank voor deze live beelden! |
|
quote: Ik download momenteel met ruim 600 kb/sec. |
|
quote: bij mij duurde het vrij lang, iets van een kwartier ofzo, even posts terug kijken een half uur zelfs [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 23-05-2006 21:52] Je moeder. |
|
Ah apart, had hem in 3 min. binnen ofzo. Maar wel gaaf, redelijk goede kwaliteit ook |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |