|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Cool. staat bij de favorieten! (ik kan google er wel afkieperen, we hebben immers orion! ) |
|
altijd handig |
|
quote: p.s die 2 demo's met chuck zijn toch laatste opnieuw uitgebracht ? [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 30-11-2004 20:09] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ik zag net op hun messageboard dat het slaughter/chuckmateriaal op een cd-tje is uitgebracht. kan ik weer op zoek. |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Verrek, die kende ik ook nog niet. Oud Vuil. |
|
quote:bedankt! |
|
Hehe ook effe gedwonload |
|
ja daar wacht ik nog steeds op Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Canada's SLAUGHTER have updated their website http://www.slaughter.ca/ with mp3s from the "Fatal Judgement" demo, which was recorded under the name STRAPPADO. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Heb de nieuwe site laatst ook ontdekt, meteen alles gedowned! Wat een heerschband was dat toch... [* dank aan attila, door wie ik 17 jaar geleden voor het eerst met Slaughter in aanraking kwam] Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: wat waren we toen jong |
|
quote: Jep! Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: Toen pas? Te gek dat er weer zoveel online staat! Zouden jonge (18 jaar ofzo) mensen hier dit nou ook kunnen waarderen? |
|
Ik ben 19, weet niet of dat jong genoeg is voor je Heb die dubbelaar van ze, Strappado en Not dead yet meen ik dat die albums heten? Ik draai ze in ieder geval niet al te vaak....aardige band, maar er komt naar mijn mening veel betere thrash uit Canada, die ik dan ook liever luister. Infernal Majesty, DBC, maar bovenal Razor. Zal de site eerdaags eens bezoeken van Slaughter, wie weet staat er leuk spul op! Ik heb wel eens gelezen dat het nummer Disintegrator/Incinerator al uit 1979 stamt, wat zou betekenen dat het mogelijkerwijs het eerste thrash nummer ooit is... |
|
Slaughter met Chuck; goeie cd dat 'Fuck of death' waarbij ze Legion of doom en Evil dead ook spelen! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Helaas was hun tweede plaat Not dead yet te veel richting Bay Area, toen al onder de bandnaam Strappado. |
|
Hehe, die foto staat ook op de binnenhoes van strappado, alleen hebben ze chuck er maar afgeknipt. |
|
http://www.myspace.com/talesofthemacabre Er staan trouwens best veel mp3's weer op de site van slaughter. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 27-07-2006 21:21] |
|
quote: eens kijken dan (als ik thuis ben) uniek materiaal of nummers van de cd's??? |
|
Nee, jij kent ze wel. Maar voor de mensen die er nog niets van hebben wel gaaf. Oja, de link voor de zekerheid: http://www.slaughter.ca/?page=Headbang%20Here [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 28-07-2006 14:24] |
|
quote: ik denk dat de "jonge garde " niet meer on de indruk is van deze band (net zoals hellhammer, blasphemy etc). ach,ik zet strappado nog maar eens fijn op. |
|
Ja, die horen liever 324 riffs in een minuut en moeilijke en onlogische nummers, ja. |
|
quote:kun je nagaan hoe deathmetal veranderd (geevolueerd) is. "vroeger" bestand een nummer uit 2-3 riffs met een "oempta-oempta" drumritme (bijv: agressor van Hellhammer) van mij zou er naast alle goede moderne bands best weer eens wat oldskool, simpele, deathmetal bands actief mogen zijn |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |