![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
HMMM waaris mn buidel.. ik moet er in tasten... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
Het gaat hard, hoor, ik heb al een tweede net besteld voor een maat van me, hehe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
slaughter ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Het is een prima labeltje. Ik had in een verleden al eens die Forward to Termination daar besteld. Een hele mooie release. ![]() Diezelfde Sacrifice release is nu ook bij Displeased te krijgen. bub ![]() |
|
quote: Hou eens op, gek! ![]() quote: Kijk, betrouwbaar dus. Toch wel een pakje van mijn hart, hehe. quote: Die tweede die ik besteld heb is btw voor den ouden Theo. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 27-11-2007 20:03] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Verbaast me niks, den ouden Theo houdt net als den ouden Ed wel van een potje ouden rommel ![]() Freudstein...his voice! It's not his voice! Blood...blood! It's not only blood, his voice! ![]() |
|
Hehehe, precies. Wist je dat we (ik en Theo en de rest) jaren lang jaren geleden Fuck of Death als cover gespeeld hebben met onze toenmalige band? Simpele riffs heerschen! http://www.youtube.com/watch?v=gn393iOoidA Hier zat Theo er al btw niet meer bij. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 28-11-2007 17:25] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: dat dacht ik ook!!! en als nu wat meer bands eens zouden snappen dat een nummer echt briljant kan ondanks dat er maar enkele riffs in het nummer zitten.... ![]() |
|
quote: Haha, geniaal! Dat simpele riffs heerschen weet ik als geen ander, met m'n betonnen vingers... ![]() Wat ook geniaal is, is dat deze emoticon ![]() Freudstein...his voice! It's not his voice! Blood...blood! It's not only blood, his voice! ![]() |
|
Bwahahahaheerschend! edit: Op de slaughter myspace staat ook een link naar de box, dus het zal wel ok zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 28-11-2007 22:22] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Sterker nog, zelfs displeased gaat 'em ook verkopen. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
De joden... ![]() |
|
heb em ook maar besteld ![]() ![]() |
|
ga er geen aparte topic voor openen gezien de geringe bekendheid maar de oldskool deathfans zullen zeker "Messiah" wel kunnen waarderen? Ik weet nog goed dat ik hun debuutlpee toendertijd "blind" op de 2e dynamo open air heb gekocht. dat was echt het allerallerallerhardste wat ik ooit had gehoord toendertijd ![]() en hier nog een klippie van "toen" http://www.youtube.com/watch?v=uEtkGm0nCug ![]() |
|
Waarom geen apart topic? Ik vond ze vroeger geweldig, vooral die nummers uit die clip! Ik had de demo via het tapetradercircuit gekregen en later de lp extreme cold weather gekocht. Daar zegt hij trouwens precies hetzelfde aan het begin als in die clip. Ik heb ze nog een keer live gezien, eind jaren '80 in hilversum, tagrijn dacht ik. Ze hebben ook een dvd, hè. Ik heb 'em via mutilator. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 02-12-2007 0:22] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
de eerste 2 Messiah platen zijn idd fantastisch maar daarna vind ik er niet veel meer aan. normaal had ik ze 1 keer live gezien begin jaren 90 in de Dynamo (tour met Deicide) maar ik geloof dat deze tour toen helaas niet is door gegaan ![]() Messiah is samen met Slaughter toch 1 van de bands waar ik stiekem ooit op een reunie hoop ![]() [Dit bericht is gewijzigd door mokka op 02-12-2007 5:37] ![]() |
|
One! Two! One! Two! Fuck you! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: Je geeft het zelf al aan. Een reunie is beter van niet. Zo goed als die eerste 2 platen zal het niet worden imo. Messiah destijds nog gezien op Waldrôck maar het kon mij niet echt bekoren. bub ![]() |
|
SLAUGHTER DVD VIDEO NEEDED for upcoming DVD -------------------------------------------------------------------------------- Merry XMAS and all that shit!! We are putting together a SLAUGHTER DVD and need any and all video clips of SLAUGHTER that you may have!! If your submission is used you will be rewarded with one of these motherfuckers!! Spread the word!!!! All contact should be made to greengiantmusic@hotmail.com Horns Dave The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Woei, m'n 2 slaughter boxen zijn binnen. ![]() Ziet er erg goed uit allemaal. De demo's klinken gewoon "goed". “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Gaaf old skool wit toetsenbord. ![]() |
|
Wel met alles erop en eraan, heur. Letters, cijfers, kan allemaal. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
http://www.musicstack.com/item/8427913/slaughter/strappado WTF? Ik zocht eigenlijk wat anders, kwam deze toevallig tegen. Dat moet toch haast wel een foutje zijn?!?! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Volgens deze verkoper is het geen foutje, als je nl. de rest van zijn items bekijkt b.v. singles van Maiden voor 37 euro enz. Allemaal Jodenprijzen, deze persoon heeft geen enkel besef van wat de items waard zijn, die hij verkoopt, en denkt dan vraag ik er maar veel voor, dan kan ik in ieder geval niet de mist in gaan met mijn verkoop!!! Strappado is op c.d. niet meer dan 15-18 euro waard. ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |