|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Een blackmetal band die Silencer heet met een cd Death Pierce Me... maf. Zou eerder aan extreme deathmetal denken. Maar nee ik ken ze niet. |
|
heb hier al veel goeds over gehoord, weet iemand waar je de cd kunt kopen? Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
ik heb de cd net getrade met een Rus, ik wacht er nog altijd op. Het gaat om extreme black/darkmetal, in de stijl van de vroege bethlehem, maar nog een stap verder |
|
steirtje da ne keer rippen dan en sturen? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Niks te death metal. Silencer speelt een bijzonder gestoorde vorm van black metal, misschien wat als de oudere Bethlehem maar dan met betere songs en ziekere vocals. En niks te rippen/downen of zo. Support voor een keer de band (RIP) en label. Bijzonder vernuftig verpakt trouwens. Zijn er eigenaars die daar al op gelet hebben? Het is een regular jewel case maar met heel aardig effectje. Bestudeer maar eens goed de cover ... [Dit bericht is gewijzigd door Wolveken op 20-08-2003 13:18] 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: nu weet ik nog steeds niet waar je hem kunt kopen Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: dank u! Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
"Death- Pierce Me" is wel een enorm goede plaat! De eerste paar luisterbeurten kon ik niet veel van de vocalen maken, maar later komen ze steeds beter tot hun recht in combinatie met de muziek. De akoestische stukken zijn melodieus zonder in kazige riedeltjes te vervallen. argh argh, ik raak niet uitgeluisterd!! |
|
Inderdaad, dit is gaaf spul. Sfeer tot en met! Hoe toepasselijk ook dat die kerel achter de band tegenwoordig in een inrichting zit. Wel jammer, want dat betekent helaas geen Silencer meer. Jullie zijn allemaal negers! |
|
haha, als je dat boekje leest begrijp je waarom. Sommige stukjes tekst komen niet echt goed aan Daarnaast bedankt hij ook de makers van verschillende medicijnen enzo. |
|
KLinkt interessant. Eens een keer checken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
absoluut doen. |
|
En schrik de eerste keer niet te erg van de vocalen. Die zijn best apart te noemen, maar geef het z'n tijd en je zult zien dat ze perfect passen bij de toon die de muziek en teksten zetten. Jullie zijn allemaal negers! |
|
yeah, de vocalen moet je idd even tijd geven. |
|
argh, Death- Pierce Me staat weer aan |
|
Dat bandje van jou is ook goed te pruimen, aerobed! Komt daar nog een vervolg op? Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
dit is een zeer depressieve blackmetal band..ik vind het wle wat weghebben van shining alleen de vocalen zijn nog extremer..Ook hele mooie intro's trouwens..kan alleen de cd nergens te koop/ruil vinden helaas [Dit bericht is gewijzigd door Selvhat op 18-04-2005 22:06] |
|
THR heeft 'm. |
|
Bedankt |
|
geen probleem. Godverdomme, goede plaat zeg. in welke taal moet je username zijn trouwens. |
|
Ja, echt een gaaf en oerziek album. Die vocalen waren ook sneller dan verwacht gewend. Jullie zijn allemaal negers! |
|
haha noors |
|
Heersende band! Ik vond die vocalen al vanaf het begin gaaf eigenlijk. Ik vind ook vooral die rustige stukjes gaaf waar de ze de spanning opbouwen met behulp van de drums. Je denkt telkens nu komt het, maar het komt dan dus niet. En als je het dan niet meer verwacht barst in één keer weer de hel los. Depressief, ziek en apart. Een geweldige band! Inderdaad jammer dat ze ermee gestopt zijn. |
|
Ook niet vrijwillig, natuurlijk. Jullie zijn allemaal negers! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |