|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
teringkanker, wat een vette plaat is Death-Pierce Me. |
|
Heb dat ding gehad, vond er geen kanker aan. De muziek zat wel goed in elkaar maar ik vond die vocals te kut. |
|
Apart, Kevin. Die vocalen zijn apart. Jullie zijn allemaal negers! |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 07-01-2006 4:27] |
|
Binnen!! Echt een heel vet album. |
|
Godverdomme, wat een plaat is Death - Pierce Me. |
|
ik vindt het nogal overtrokken allemaal........ heb wel ziekere muziek gehoord en bands met een ranzigere sfeer..... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ii vind em wel gaaf |
|
quote: Nou Jimbo, we wachten in spanning op je tip v/d week... |
|
quote: U kunt mij daar vast van op de hoogte stellen? Je bent nimmer uitgeluisterd natuurlijk... [Dit bericht is gewijzigd door Monotonus op 10-04-2006 23:07] "Raging against hordes of Hypocrisy" |
|
wat een vocalen precies Macabre op een clowneske tour signature |
|
quote: Nou je het zegt! |
|
quote: :') |
|
pfff, dat kan iedere zieke bm band dus wel zijn. nog iets wat het anders dan anders maakt? of andere bands waar het wat van weg heeft? Je moeder. |
|
quote: De vocalen. Hehe. Verder lijkt het op bands als Shining en Forgotten Tomb. Ik vind het in ieder geval een van de beste cd's die ik de laatste paar jaar gehoord heb. |
|
Burzum, kun je me wat mp3tjes sturen, ik wil dit graag horen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Die vocalen zijn over de top. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
en redleijk belachelijk.. ook die verhaaltjes erbij allemaal... nee, hier trap ik niet in.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Tja verhaaltjes... Zijn zoveel BM bands waar allerlei verhalen en geruchten over zijn. @spectre, komt in orde |
|
Terrorist Raymond.... Die is pas kvlt, daar gaan pas verhalen over rond! [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 11-04-2006 12:01] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ja maarja, jij ben dan ook een irritante klootzak. Penumbra hoards ye, God of revulsion |
|
dat bedoel ik.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
edit: laat ook maar hehe, zonde van m'n tijd om een hele discussie te starten [Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 11-04-2006 15:05] |
|
Ik vind het gewoon een gave cd PUNT. En als je je gaat ergeren aan alle verhalen kun je je Mayhem, Burzum, Absurd, Abruptum etc. spullen ook wel op het vuur gooien. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |